2. leht 2-st

Postitatud: K Mär 30, 2005 9:49 pm
Postitas km
[quote="daffid"

Aga on kellelgi G24 sobivat NGK marki 6elda? ngk kataloog ilmselt ei paku? ;)

daff[/quote]

Väidetavalt NGK kataloog pakub g24-le tüüpi B6L. Ise proovin kohe B5L-i parameetritega Denso-küünlaid. Ehk hakkab normaalselt tööle...

Postitatud: R Apr 01, 2005 2:46 pm
Postitas mangasar
GAZ 24 sobib paremini hoopis BP5H või kui tahad Denzot siis W16FP

Postitatud: T Jaan 16, 2007 8:36 pm
Postitas PSV
Kas keegi oskab kindlalt öelda, millise keermepikkusega küünlaid kasutatakse 89.a UAZ-i 417 seeria mootoris ? Ühed väidavad, et pikki, teised on kindlalt lühikeste poolt. Tehase varuosanumber on CH433 370700-0, tüübiks A11-0, pildilt kahjuks keermepikkust välja ei loe. Küünlaavast piiludes tundub keere suht lühike olema.

Kui käivad lühikesed, siis saaks tõsta surveastet ( arvestuslikult sarnaselt kui 3mm kaanelt maha) rehkendades välja kui pikalt peaks küünal sisse minema (ka lõpuni keerates ei käi ta vastu kolbi) ja seda siis vaheseibiga sobitades.
Mõte siis ajast, mil mossele sai küünla otsa keeratud stuts, et oleks võimalik kasutada A76 kütust AI93 asemel.

@mõte on roostes, kuna pole vene autodele ammu samkompunni teinud.

Postitatud: K Jaan 17, 2007 10:09 am
Postitas Ain
Tegelesin selle 417 mootoriga 2005 suvel. Mootor aastast 95.
Freesitud sai maha 3,5 mm, seega jäi kaane paksuseks 94,5 mm. Järgijääv paksus on olulisem sest ehk keegi varemgi juba lihvimas käinud.
Vahetasin välja tõukurvardad, aga hiljem selgus, et oleks võinud ka vanadelt samapalju otsast maha käiata (otsik maha, varras lühemaks ja siis otsik tagasi).
Küünlad: Champion L87YC. Sobivad vääga hästi, sai enne kaane paigaldust sisse keeratud kontrolliks, ei jää kolvi ette, lühikese keermega. Samad küünlad ka 52-e mootoril kasutusel, ei tahma ja töötavad iga ilmaga
Tallinnas need küünlad on Volga poes letis, hinda ei mäleta.

NGK BP4HS

Postitatud: N Jaan 18, 2007 1:27 pm
Postitas t6nu
NGK BP4HS peaks olema kõige õigem

Postitatud: N Mai 24, 2007 8:33 am
Postitas ricardo
Vahel on vene küünlad tõesti saast. Sai kunagi pirukamosse ostetud, mootor töötas ja oli vaja viia Tallinnast Sargverre. Paigaldasime uued küünlad enne sõitu ja masin kohe ei käivitunud. Peale tunniajast pukseerimist Tondi kõrvaltänavatel õnnestus lahti saada audu sidurist millega vedasime. Ja mosse läks puksiiris remondikohta. Peale pikka uurimist selgus et 4-st küünlast 3 ei töötanud ja seda kohe algusest peale!!! Sellest ajast mina küll väldin vene küünlaid sest hullemat saasta annab ilmselt otsida ja sidur ka kallim kui vene ja lääne küünalde hinnavahe.

Postitatud: E Mai 19, 2008 12:40 pm
Postitas Tomm
Kuna minust targemad mehed siin koos, äkki annavad mulle kah nõu - liikuriks siis Gaz69 ja tuli tahtmine kah NGK-sid proovida (minu proovitud vene küünaldest on ikka liigsuur protsent praagid olnud.)
Oskab äkki keegi täpset NGK (mudeli-) nimetust/numbrit kah anda?
Oleks väga tänulik!

Tomm

Postitatud: N Okt 08, 2009 6:14 pm
Postitas tcumen
jlx kirjutas:Vene küünlad on veel kehvem investeering kui Bingo Loto pilet.
Minu viimane kogemus vene küünlaga:
http://www.upload.ee/image/217499/08102009_004_.jpg
Sõidu pealt lendas laiali.