2. leht 3-st

Postitatud: L Nov 01, 2008 10:37 am
Postitas jr
Stupiduser kirjutas:Snorklist tulevat õhku on suhteliselt keeruline eelsoojendada...
Võetakse 12V pealt käivad veesoojenduse spiraalid ja pannakse spiraaliga snorkli sisse neid nii 5-6tk. Lüliti salongi või termorelee, kui automaatikat tahad ja soendab nagu vana mees sisseimetavat õhku elektriliselt.

Postitatud: L Nov 01, 2008 10:41 am
Postitas Stupiduser
Ja mitu amprit selle peale kulub?

Postitatud: L Nov 01, 2008 1:23 pm
Postitas tanel
jr kirjutas:Võetakse 12V pealt käivad veesoojenduse spiraalid ja pannakse spiraaliga snorkli sisse neid nii 5-6tk.
Need kestavad õhu käes? Küsin siiralt, kogemus puudub. Vene ajast on meeles, et need 220V nuiad põlesid küll ereda leegiga loetud sekundite jooksul maha, kui veest välja kiskusid...

Postitatud: L Nov 01, 2008 2:23 pm
Postitas Nichtraucher
Ega elektrilisele eelsoojendusele palju alternatiive pole.
*soojusvaheti jahutusvedelikult(näit. mingi salongikütte radiaator)
*soojusvaheti väljalasketorustikule
*vedelkütusel kütteseade
*snorkli ots salongi sisse?! lae alla näiteks?
esimese hooga tuli selliseid mõtteid.

Postitatud: L Nov 01, 2008 10:24 pm
Postitas Stupiduser
Salongist ei tohi õhku võtta (võistlusautol siis).

Väljalaskketorustikule on vist hermeetilist soojusvahetit keeruline ehitada.

Vedelkütusel kütteseade kõlab väga lahedalt!

Postitatud: L Nov 01, 2008 11:17 pm
Postitas jr
NB! Kes aru ei saanud, siis ajasin jama :twisted:

Postitatud: K Nov 05, 2008 3:56 pm
Postitas karli
Nu eks ma ehitan siis mingi süsteemi, et saaks sooja õhku peale. Kuid minu meelest originaalis ka ei ole neil seda varjanti, et soe õhk peale tuleks -või on? Ja kui ei ole kas siis karpaga masinad on ainult sooja ilma autod ?:)

Ja kuna ma võistlemas ei käi siis oleks mõistlik õhuvõtt seest teha`?

Postitatud: K Nov 05, 2008 9:40 pm
Postitas Nichtraucher
No kõige õigem sel juhul siiski väljalasketorustikule väike sirm ehitada.
Ja õhupuhasti korpus võiks võimaldada vähemasti käsitsi ümberlülitamist
suvisele-talvisele õhuvõtule.
Siin kirjeldamine läheb vähe pikaks.
Kui saad vaadata vanemat karpaga Ladat, Ford Sierrat vms.
Saad endale kõige parema pildi ette.
Ja karpaga auto ei ole ainult sooja ilma auto!

Postitatud: K Nov 05, 2008 10:02 pm
Postitas karli
Kas siis pidevalt ei või sooja õhku peale saada? Ma mõtlen soojal ajal

Postitatud: K Nov 05, 2008 10:28 pm
Postitas reimo
karli kirjutas:Kas siis pidevalt ei või sooja õhku peale saada? Ma mõtlen soojal ajal
No kui Sa pidevalt sooja õhku võtad, siis kaotad jälle võimsust (kuigi mul just praegu kapoti alt koonusega kuuma õhku pidevalt võtab :( )

Postitatud: P Nov 09, 2008 4:10 pm
Postitas karli
Sai siis nüüd see soojaõhu system valmis, eks näis mitu km saab muretult veereda, kuid ikkagi aru ma ei saa, miks siis samurail enne ei ole sellist sooja õhu varjanti olnud .Kas kõik samurai omanikud ehitavad endale sellise lisa systemi? ;)

Postitatud: P Nov 09, 2008 6:10 pm
Postitas Landy
Mina olen kasutaja Kaitz kunagise Samuraiga paar aastat tagsi AvoSõidule minnes teepeale jäänud, kui karburaator ära külmas.

Postitatud: P Nov 09, 2008 7:38 pm
Postitas erik
Pange sinna se sissepritse tagasi ja lõpetage igasugune ajukepp.

Postitatud: P Nov 09, 2008 8:08 pm
Postitas Nichtraucher
karli kirjutas:Sai siis nüüd see soojaõhu system valmis, eks näis mitu km saab muretult veereda, kuid ikkagi aru ma ei saa, miks siis samurail enne ei ole sellist sooja õhu varjanti olnud .Kas kõik samurai omanikud ehitavad endale sellise lisa systemi? ;)

Kõik Samurai omanikud, kes pritse asemele karpa paigaldavad ehitavad ka õhu eelsoojenduse.
Kes pritsega rahul on, need ei ehita, sest pritse puhul seda vaja ei ole!

Postitatud: P Nov 09, 2008 10:44 pm
Postitas karli
Ei ole vahetanud karpat pritsungi vastu lihtsalt niisama. Et siis veelkord, ennem oli autol G16A mootor karbussiga. Sai ostetud siis uus masin millelt võtta mootor (kuna eelmine jooksis kotti), kuid see oli pritsungiga. Lihtsalt ei hakatud suurema mahulist tööd ette võtma (Vitara el süsteem ja aju paigaldus samuraile).
Kui keegi arvab, et kogu elektrisüsteemi paigaldus on lihtne siis pritsungi osad on alles ning küll selle aju ka saab. Eks siis tehke pakkumine mitme kilo eest pritsungi peale aretate:)



Kõik Samurai omanikud, kes pritse asemele karpa paigaldavad ehitavad ka õhu eelsoojenduse.
Kes pritsega rahul on, need ei ehita, sest pritse puhul seda vaja ei ole

Minu meelest ei ole teps mitte kõik samuraid pritungiga, seega tuleb ka originaalis karbussiga masinale ise aretada uus õhuvõtt...