GERMANDIA kirjutas:
Tegin miskise pildi ka:

Vahemärkusena mainiks, et ega see lekkiv pump - nagu mulle vähemalt sellelt pildilt paistab - asjale hästi ei mõju. Igatahes kahtlaselt tatine on pumba alumine osa ja see otse vastu vaatav kaas.
Hetkel mul endal täpselt sama auto (Santa Fe 2003a. 2,0 crdi) analoogse sümptomiga Tallinnas diislifirmas testimisel. Sõidan selle autoga juba 7. aasta.
Pihustid pidavat enamvähem olema, neist kaks on remonditud, kaks ei vajavat (veel) remonti. Küünlad kontrollitud, pumbal kaks kaant vahetatud, kuna hakkasid kordamööda lekkima. EGRi kaks korda puhastatud. Kõik need tööd tehtud viimase talve jooksul.
Ja mingi 12 soojakraadiga õues oli näiteks nii, et starter veab ludinal ja ei käivitu.
Kui kasutan eelsoojendit, siis käivitub nagu miška. Nagu nüüd loen, ilmselt piisaks ka ainult raili soojendamisest.
Proovin veel seda 2-taktilise õli nippi.
Päikest,
Sven