egonr kirjutas:Tervist,
olen seda foorumit kamminud ja kamminud ning kõik on kindlasti alati rahas kinni. Aga ma olen algaja ja sooviks hakata tegelema off roadiga rohkemal määral kui seda on mu kodutee mida ma sõidan LC120 '08.
Kriteeriumis peaksid minu jaoks olema järgmised:
1) kindlasti ei saa sellest treileri autot, ehk siis peab saama tavaliikluses sõita
2) off-road jupide saadavus ja hind võiks olla väga hea, ehk siis peaks igalt poolt saada olema.
3) lihtsus ja töökindlus - minimaalselt tehnikat, puhur võiks olla ja kojamehed, jne
4) selge see, et manual
Palun põhjendage natukenegi oma soovitust!
1) see auto on sul juba olemas Toyota LC120
2) Sel juhul soovitan LR Defendrit
3) sobivad kõik aotud, mis pole ise tehtud.
4) Sel juhul jällegi LR või Toyota
Aga see selleks, mõtle nüüd ikka väga tõsiselt mida sul vaja on. Käi kasvõi veel paaril võistlusel.
Esimene soovitus on müü Toyota maha ja osta selle eest MB G400, kõik sinu soovid saavad rahuldatud.
Kui sa nüüd soovid tõesti tõsiselt hakata tegelema asjaga, siis mõtle varem enda jaoks välja kui hästi sa autot remontida oskad ja seda teha viitsid ning mis klassis sa tulevikus sõita tahaksid. Siis saab pilt selgeks mida sulle soovitada.
MB G - mugav, vastupidav ja väga töökindel. Ise kasutan igapäeva liikurina ja olen ka võistlustel osalenud TR1 klassis, ning erinevatel safaritel käinud. Siimaani ainult õlisi vahetanud. Super masin!
Kahjuks natuke raske ja ei näe võimalust, et TR2 klassist edasi ronida.
Toyota 70 - mugav, vajab rohkem nokitsemist kui G ning ei ole seda erilisust, mis LR D90 ja G-l on. Sammuti ei näe erilist mõtet punnitada kaugemale kui TR2. Seega kui soov on jääda TR1 elukajaks, siis mõtelks selle peale.
LR Defender - Ilus auto, täiesti persses sõiduasendiga. Kõige rohkem pead remontima aga mingid tüübid kogu aeg patsutavad õlale ja ütlevad mis juppi millega vahetada saab, et oleks töökindlam - raudselt minu valik, kui tahad arenenda ja jõuda lõpuks TR3.
Lõpetusek võin sulle öelda, et kaalusin ise aasta tagasi ka auto ostu millega TR1-s võistleda. Lõpetuseks ostsin MB G463 väga korraliku ja hea masina, ning olen siiamaani rahul. Ainuke masin millega saad tööl, teatris ja metsas käija ilma, et probleeme oleks.
Minu eelis muidugi sinu ees on see, et mul on ka korralik võisltusmasin, et ennast võistlustel välja elada ja mingisugune teave sõidust kui enesest.
No mõtle ise kui sa küsid Aava ja Märtini käest, et kulge sooviks ka siin natuke ralliga tegeleda, mis te mulle soovitate, tingimused on sellised
1) kindlasti ei saa sellest treileri autot, ehk siis peab saama tavaliikluses sõita
2) jupide saadavus ja hind võiks olla väga hea, ehk siis peaks igalt poolt saada olema.
3) lihtsus ja töökindlus - minimaalselt tehnikat, puhur võiks olla ja kojamehed, jne
4) selge see, et manual
Priit
QKulgur
p.s. mitte et ma ennast Märtini ja Aavaga võrdleks.