2. leht 2-st

Postitatud: E Dets 29, 2008 12:10 am
Postitas Mägilane
Topi nüüd spiraalid ka taha.Hea lage aretada.Jõudu

Postitatud: E Dets 29, 2008 9:38 am
Postitas erik
Raami profiili liitmine vertikaal suunas, e. ülevalt alla ilma tugevdusteta pole "hea". Vähemalt vana raami ja uue ühenduskohas peaks kasutama rombikujulist lappi profiilide peal, teljega keevitusel. Mujal liidetel oleks see väga soovitav. Miks, sest raam töötab torsioonina ja saab igas suunas läbipainutatud. Keevitusest ja selle kõrvalt on see asi kerge pragunema ja ka katkema. Praktika ja teooria....

Postitatud: E Dets 29, 2008 2:33 pm
Postitas Priitm
erik kirjutas:Raami profiili liitmine vertikaal suunas, e. ülevalt alla ilma tugevdusteta pole "hea". Vähemalt vana raami ja uue ühenduskohas peaks kasutama rombikujulist lappi profiilide peal, teljega keevitusel. Mujal liidetel oleks see väga soovitav. Miks, sest raam töötab torsioonina ja saab igas suunas läbipainutatud. Keevitusest ja selle kõrvalt on see asi kerge pragunema ja ka katkema. Praktika ja teooria....

tänud tarkuse eest


seda ma juba tean et vana ja uue raami ühendamine ülevalt alla ei ole hea(aga ega mul ainult ülevalt alla ühendus ei ole)uus karp on 15cm-i vana raami sees ja vana raami sisse on veel tehtud "akna kohad" kust ta on veel kinni keevitatud ja oli veel plaan panna keevituse peale rombikujulise lapid aga ei ole veel jõudnud,kuna keevitus hetkel ei tõõta :thumb:

Postitatud: E Dets 29, 2008 2:40 pm
Postitas Priitm
Mägilane kirjutas:Topi nüüd spiraalid ka taha.Hea lage aretada.Jõudu

see jääb praegu ära, aga kui auto hakkab meeldima mine saa tea võibolla lähevad siis juba uued sillad ka alla ,ette vähemalt :wink:

Postitatud: T Dets 30, 2008 10:51 am
Postitas Mägilane
Spiraalid aitavad su raketil ilusti perse kikkis hoida(vanad lehed on nagunii ajale jalgu jäänud) ja ainult esisilla vahetus (ainult viina vastu) :o sõltub samast ülekande arvust

Postitatud: T Dets 30, 2008 1:17 pm
Postitas Priitm
Mägilane kirjutas:Spiraalid aitavad su raketil ilusti perse kikkis hoida(vanad lehed on nagunii ajale jalgu jäänud) ja ainult esisilla vahetus (ainult viina vastu) :o sõltub samast ülekande arvust

ok ,juu tuleb siis spiraalid ka vahele panna :hail

Postitatud: L Jaan 03, 2009 5:58 pm
Postitas Mihkel89
Kuidas siis ehitamine edenenud ka on ?

Postitatud: L Jaan 03, 2009 11:47 pm
Postitas Priitm
Mihkel89 kirjutas:Kuidas siis ehitamine edenenud ka on ?

terv

Täna lasin tagusilda "keevitusluku" teha(ise ei julenud seda keevitada, lasin vennal teha),
aga muidu otsin õigeid spiraale mis vahele panna(kuskil kodus kuuris peaks 4tk olema aga ei leia isegi ühte üles :roll: )Esmaspäeval saan viimase karp raua jupi kätte millega plaan on ära parandada esimene ots!


Muidu mõtlesin veel, et vanat paaki tagasi ei pane vaid panen uue ja selle ka taha kongi.Lähiajal teen paar klõpsu ka :wink:

Kas keegi teab kui palju võib keret tõsta, et siis raami ja kere kinnituse vahele lisa puksi panemisega.Et midagi ümber tegema ei peaks?

Postitatud: P Jaan 04, 2009 12:05 am
Postitas sambla-aadu
Nelja spiraali pole sul mitte kusagile panna auto all. Äärmisel julul kaks tagasilla ja raami vahele ja kaks tk pagasnikusse ballastiks- sellel masinal on ees ju torsoon vedru,mida annab peale keeramisega ca 3" kõrgemaks ajada. nagunii sõidad pärast nagu puuvankriga. Olen ühte sellist trooperit tõstnud ja tean,mida räägin. Spiraalisest sobivad nt opel kadett,ascona tagumised elliptilised vedrud hästi vahele.

1" keretõstet peaks sulle piisama ju kui tõstad lisaks spiraalidega ja torsoonidest. üle 33" rehvi alla ei soovita panna-vähemalt mitte nende sildadega. Kes ei proovi,see ei põru.

Niiet, tegijatel ikka juhtub, magajatel pidi aind kõvaks minema,kui sedagi

Igatahes, jõudu, seltsimehed :wink: :lol: :lol:

Postitatud: P Jaan 04, 2009 11:37 am
Postitas Priitm
sambla-aadu kirjutas:Nelja spiraali pole sul mitte kusagile panna auto all. Äärmisel julul kaks tagasilla ja raami vahele ja kaks tk pagasnikusse ballastiks- sellel masinal on ees ju torsoon vedru,mida annab peale keeramisega ca 3" kõrgemaks ajada. nagunii sõidad pärast nagu puuvankriga. Olen ühte sellist trooperit tõstnud ja tean,mida räägin. Spiraalisest sobivad nt opel kadett,ascona tagumised elliptilised vedrud hästi vahele.

1" keretõstet peaks sulle piisama ju kui tõstad lisaks spiraalidega ja torsoonidest. üle 33" rehvi alla ei soovita panna-vähemalt mitte nende sildadega. Kes ei proovi,see ei põru.

Niiet, tegijatel ikka juhtub, magajatel pidi aind kõvaks minema,kui sedagi

Igatahes, jõudu, seltsimehed :wink: :lol: :lol:

tänud

ma mitte ei pane 4 spiraali vahele vaid mul kuuriall peaks olema neli tk aga ma ei leia enam ühtegi :wink:

Postitatud: R Jaan 09, 2009 10:00 pm
Postitas Priitm
tere

Tänase seisuga peaks raam valmis olema. Tegin paar uuemat klõpsu ka:
http://nagi.ee/photos/KillerBee/9123867/in-set/144079/

homme veel nokitsemis tõõ ja pühapäeval plaan kuut peale panna.Ja muidugu spiraalid vaja ka hemme veel panna :roll:

Nüüd hästi nähe mille ma üle värvisin see on kõik peaaegu uus raam :rpg

Postitatud: L Jaan 24, 2009 6:34 pm
Postitas Priitm
terv


Täna LÕPUKS sai esimene sõit ära tehtud, Käisin väheke metsavahel sõitmas. Palju on veel teha aga vähemalt raam jäi tänase päevaga terveks.
Paar klõpsu ka:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

See toru seal ees on veel esialgne :roll:

Postitatud: T Veebr 03, 2009 2:43 pm
Postitas Vimana
kui huvi, siis Harjumaal on saadaval üks 2.2D Trooper taastamiseks või juppideks, tel 55906733

Postitatud: R Apr 08, 2011 1:06 am
Postitas Känguru
Mis sigaduse eest see OP seda masinat nii radikaalselt vägistas? Kui ikka oli raami vaja teha, siis oleks teine teema olnud, mitte graffitiga sodimine.