2. leht 4-st

Postitatud: E Nov 24, 2008 10:41 am
Postitas Madis
Võistkond Kullamäe tänab korraldajaid eriti vinge raja eest!
Proloogil tundus, et ebaõnn taob meile kolme jalaga selga ja tulemust me ei saa, kuid öö enne põhisõitu andis tulemi, mis lasi startida ja teha päris korralik tulemus. Lõpp läks tuksi nagu paljudel - siit moraal - loe kaarti õigesti!
Suur tänu vabadikele Kuningas, kes meile miskis kraavis ankruks olid.
Ning special (eriti SUUR) tänu Serengeti meeskonnale, kes meid taas kõvale pinnasele aitasid ning Veikole, kes aitas purunenud Serengetit manööverdada ning vintsimist kordineerida.

Postitatud: E Nov 24, 2008 11:14 am
Postitas Una
Klassis Turist esinenud seltskond "Kolm krevetti" on väga rahul kõigega mis toimus. Rada oli sobilik plastmassist Discovery detailidele ning tundub, et ka ilm soosis meid seekord.

Ehk siis auto terve, seltskond õnnelikult kodus ja need, kel see esimene kord oli kaasa teha - jäid vägagi rahule.

Jäime küll natuke ajahätta lõpus ja sellest tulenevalt jäid mõned punktid pildistamata, kuid väga rahul olime esimese öise etapiga karjääris ja joonorienteerumisega.

Erilised tänud tahaks avaldada neile tundmatutele inimestele, kes mulle Tartust köie tõid. Seda läks pühapäeva õhtul Tallinnas mitmeid kordi vaja - läksin naise palvel poest kell 19:00 õhtul hapukoort tooma ja 300 meetri kaugusel asuvast Selverist jõudsin koju tagasi kell 23:30 - ei saanud jätta ju inimesi hätta.

Postitatud: E Nov 24, 2008 12:09 pm
Postitas totu
Väga super rada, selliseid tahaks rohkem. Tõsi, sobib rohkem kiiretele, pika vedrukäigu ja -teljevahega autodele. Jäime oma (soo)konnaga kiiretel lõikudel veidi aeglaseks. Lühike teljevahe ja jäik amort hakkavad suhteliselt kerget autot hirmsasti loopima. Enne võistlema hakkamist oli ettekujutus offroad võistlustest just selline et tuleb sõita teedeta maastikul ja vajadusel vintsiga aidata. Tavaliselt kipub sõitmine olema ebaoluline vaheetapp kahe põhjatu mülka vahel. Veelkord- SUPER ja tänud kõigile korraldajatele, nende abilistele ja loomulikult kaaskannatajatele. Hinge jäi veidi närima liinialusest loobumine- kaine mõistus kutsus autot terveks jätma. Kojusaamine oli juba tõsisem katsumus, silmad siiani punased tee otsimisest.

Postitatud: E Nov 24, 2008 1:45 pm
Postitas hulkur
Tänud Oliver & Co väga mõnusa turisti raja eest. Mõnus nädalavahetus!!! :hail

Postitatud: E Nov 24, 2008 4:10 pm
Postitas R.Laansalu
Rada oli super. Rajameistritele tuhat tänu. Selle kohtuniku peale olen ma ikka päris tige, kes mul lihtsalt käskis liinialuse vahele jätta, väites, et see osa katsest on suletud ja arvesse ei lähe. Sõitsin ilma igasuguse mõtteta lõpuni ja lõhkusin autot. Edaspidi tuleb vist iga kohtuniku käest peale igat käsku nimi ja allkiri võtta, et pärast saaks õigluse jalule.

Rasmus Laansalu
Team Viimsi Autohooldus

Postitatud: E Nov 24, 2008 5:01 pm
Postitas Veiko
Rasmus,see kohtunik kellega sa rääkisid oli rajameister Jako Kaasik.Ma kipun arvama,et kuna tund oli varajane ja adrekas ka siis oli teil lihtsalt üksteisest arusaamisega probleeme.
Veiko

Postitatud: E Nov 24, 2008 5:08 pm
Postitas R.Laansalu
Ei Veiko. Sa eksid. Ma saan väga hästi aru kui mulle üteldakse, et sinna on KEELATUD minna. Ma ei tea kas see ATV`ga mees oli seal Jako või keegi teine, aga omavahelise infovahetamise ja üksteistest arusaamisega oli kohtunikel endil probleeme, mitte minul.

Postitatud: E Nov 24, 2008 5:11 pm
Postitas Veiko
Kas sa siis ei helistanud mulle ja ei küsinud raja kohta?Igatahes keegi tegi seda ja siis rääkis ta Jakoga.Jako ATV-ga ei sõitnud.
Veiko

Postitatud: E Nov 24, 2008 5:30 pm
Postitas R.Laansalu
Helistasin sulle kõvasti hiljem ja küsisin hoopis ühe kontrollpunkti kohta. Liinialuse algusest ajas mu ära keegi kohtunik ATV`ga.

Postitatud: E Nov 24, 2008 5:36 pm
Postitas TR Pjätt
Veiko see olid sina ise, kes ütles, et sinna ei tohi minna. Mäletad olime just sealt lahkunud, kui nad meile vastusõitsid ja me saatsime Toomase (turva-kohtuniku), seda nelie ütlema. Seega ei saa kuidagi süüdistada, kohtuniku, kuna talle oli antud sellised korraldused.
Miks see korraldus tuli oli seepärast, et liinialune oli selleks ajaks läbimatu.
Teisest otsast juba päästeti autosi ja lintidega Volvo oli ka juba katki läinud selleks hetkeks.
Seega pigem halbade asjade kokkulangevus, millest tuleb ja peab õppima, et järgminekord selliseid asju ei juhtuks.

Parimat,

Priit
QKulgur

Postitatud: E Nov 24, 2008 5:49 pm
Postitas kristian
Teine pool tiimist küll juba tänas, kuid pean vajalikuks ka endapoolsed tänusõnad kirja panna:
Erilised tänud Turistide rajameister IMRE 'le, rada oli supper!!! Lõpp Viivikonna ja keskuse vahel oli kirss tordil.

Suured aitähhid ka Veikole ja Oliverile nõu ja jõu ja Oliveri rattamutrite eest.

Postitatud: E Nov 24, 2008 8:26 pm
Postitas Pinchu
Tänud korraldajatele päris toreda raja eest ka 1 HJ fännklaabi tiimi kaardilugeja poolt. Natike pilte: http://pilt.delfi.ee/album/100999/

Postitatud: E Nov 24, 2008 9:07 pm
Postitas Vahur
Miks see korraldus tuli oli seepärast, et liinialune oli selleks ajaks läbimatu.
See väide ju pole õige sest meie läbisime liinialuse sisuliselt kaks korda sest esimene korda vintsisime sealt ennast ilma kiipi piiksutamata läbi ja teisel korral tegime piiksu siis ära kah.Selleks ajaks oli muidugi tunnisest edust Kostivere ees saanud paaritunnine kaotus ja edasise trassi läbimise otsustasime lihtsalt endi tervise nimel pooleli jätta ja finisisse tulla.
Tulemusi ja sõidu aegu vaadates tundus mulle et finiseerimine oli oluline ainult neile kes kogu raja läbisid-ülejäänute finisiks on loetud trassil järjest võetud viimase kiibi aega.Finissise jõudmise ja piiksu tegemist ei ole peetud oluliseks.Sama loogikaga peaks ju orienteerumisvõistlusel sama arvu punkte(nt pilte) saanud meeskondadest olema parim see kes tegi viimase pildi varem mitte see kes jõuab enne finisisse.Tsiteerides aga ASMV reglementi-võitjaks loetakse võistkond,kes finisseerib esimesena....ning finisikohtunik eemaldab võistlusautolt elektroonilised andurid(punkt 9.2).Sisuliselt oleks aga võinud finisisse tuua ainult kiibi(Vepski süsteem)???
Kui see liinialune välja jätta siis oli rada super ja võibolla olekski täitunud korraldajate lubadus et võitjaks võib tulla ka TR1-e või VABA tiim.
Tõsiselt kahju et rajakohtunik ja lindid polnud paigas(või ei suudetud punktifailist tarbetuid punkte eemaldada).Korraldajate südametunnistusele jääb selle liini alla lubamine(osade mittelubamine) igatahes küll!
Igatahes jõudu ja tahtmist ka järmiseks korraks.

PS tagasiteel Tallinna sõitsin alates Viitnast mööda sadadest autodest ja väga loodan et ei tekitanud sellega neile üleskeerutatud lahtise lume tõttu lisaprobleeme.Liikuda 20-30km/h tunnis oli minu väsinud vaimu ja keha jaoks ilmselgelt liig ning alles 70+ juures suutis adrenaliin une peletada.Veelkord suured vabandused.

Postitatud: E Nov 24, 2008 10:54 pm
Postitas Neuser
Ka Artist tiimi poolt suurimad tänud korraldajatele. Ühtin totu arvamusega raja suhtes, sel korral oli tõesti nii, et vintsima pidi selleks, et edasi kihutada mitte vastupidi ja rada oli toyotale idaalne. Seekord selgus, et ebaõnn võib olla ka õnn: Proloogis sai kohe selgeks, et vints ei jõua, ega taha meid pikalt teenida, nii, et põhisõiduks oli autol juba teine ja korralik vints ees. Pärast vinget seitsmetunnist uhamist kus see 30km/h ala oli lausa õnnistus, ja ilma igasuguse kõhkluseta kurikuulsa liini alla sukeldumist (sest ruuduline silm seletas ju ainult eessõitvat vabaklassi liidrit) otsustas streikiv genekas meid siiski mõistusele tagasi tuua, tänu Maasturite abile uuesti planeedi pinnale saada ning finisheeruda. Kõik oli SUPER!!!

PS.Kojusõit oli omaette võistlus haagissuvilaga, mis meist kramplikult mööda tahtis sõita, aga sellest ja muudest seiklustest koduteel kirjutab ehk mõni kaaskannatajatest.

Postitatud: E Nov 24, 2008 11:53 pm
Postitas andruss
Sinna liini alla jäi otseses mõttes ka meie tulemus,sest järgmises punktis avastasime et kiibist on järele jäänud vaid plekitükk ja 5cm paela.
Järjekordne ebaõnnestumine sel hooajal ja eriti masendas see,et kuuldavasti olime sel hetkel nö eespool esimest...
Reede õhtul oli juttu,et see osa jääb üldse välja kui me Sassi 66-ga seda ei läbi.Vene raud jäigi ööseks liini alla,mis osutus küll valeks liiniks ja ilmselt osutusid meie poolt tehtud jäljed paljudele kes hoolega kaarti ei lugenud parajaks komistuskiviks.
Me arvasime et kuna üritasime valet liini forseerida,siis ilmselt selletõttu jäi etapp siiski sisse ja läbisimegi selle.
Pole vist vaja mitu korda arvata mis tunne on kui peale mõnesaja meetri läbimist selgub,et polegi midagi kp-mulku torgata...
Väga mõnusrada ja üritus oli,tänud !
Sügav kummardus Oliverile,Q-kulgureile,Veikole,Pinnidele ja teistele kel jagus abivalmidust ja kassikannatust et uppunud gaz mülkast sabapidi välja sikutada,eluvaimu sisse puhuda ja läbi kraavi sikutada aitasid.