2. leht 2-st

Postitatud: E Dets 08, 2008 4:20 pm
Postitas boob
Kuidas sellega nüüd on? Ma kohe näriks veidi tähte...

Seeriaviisiliselt toodetud veljed on lubatud. Välimised ketastega lukud on keelatud. Seega sisemised rehvilukud on lubatud?

Postitatud: E Dets 08, 2008 4:49 pm
Postitas Olle
urmas kirjutas:
urmas kirjutas: 2. Ratastel välimised rõngad maha ja rehv paigaldatakse nagu muiste. Veljele keevitatud rõngas jääb kui iluasi. Kas see on keelatud?
Ise vastan. Lubatud seeriaviisiliselt valmistatud sõiduautode veljed
Разрешены диски серийного промышленного производства для легковых автомобилей.
Ilmselt ei kavatse nad lubada ka mõttetuid kettaid nende küljes.
Aga palun, on ju olemas seeria viisiliselt toodetud velg: Series 841 : Black Daytona w/ beadlock

Postitatud: E Dets 08, 2008 4:56 pm
Postitas urmas
Olle kirjutas:
urmas kirjutas:
urmas kirjutas: 2. Ratastel välimised rõngad maha ja rehv paigaldatakse nagu muiste. Veljele keevitatud rõngas jääb kui iluasi. Kas see on keelatud?
Ise vastan. Lubatud seeriaviisiliselt valmistatud sõiduautode veljed
Разрешены диски серийного промышленного производства для легковых автомобилей.
Ilmselt ei kavatse nad lubada ka mõttetuid kettaid nende küljes.
Aga palun, on ju olemas seeria viisiliselt toodetud velg: Series 841 : Black Daytona w/ beadlock
Uurin ja uurin. Minu arust on "podjobka" Ehk siis näevad välja, nagu oleksid rehvilukud.

Postitatud: E Dets 08, 2008 5:09 pm
Postitas Olle
Võib ka olla et tegu on "look'a'like" velgedega :oops:
Netis kenasti kirjas , et w/beadlock ja see ainuke mudel , kataloogis teisigi, kuid neil teistel pole beadlockist sõnagi. Täpsemal uurimisel selgub hinnakirjas olevat millegipärast tõesti, et "simulated lock-ring" :?

Taas on tarbijat haledalt alt veetud 8)

Postitatud: E Dets 08, 2008 5:32 pm
Postitas rommi
Olle kirjutas:Võib ka olla et tegu on "look'a'like" velgedega :oops:
Netis kenasti kirjas , et w/beadlock ja see ainuke mudel , kataloogis teisigi, kuid neil teistel pole beadlockist sõnagi. Täpsemal uurimisel selgub hinnakirjas olevat millegipärast tõesti, et "simulated lock-ring" :?
Taas on tarbijat haledalt alt veetud 8)
See series 841 on vist jah mingi jama aga aga need lingil toodud usa veljed peaks küll õiged asjad olema:
http://www.deepvoodoo.net/catalog/beadl ... locks.html

OT: ma arvan, et selle altvedamisega on nii, et mingid härrad tahtsid ka seal kangesti oma suurele linnamasinale ilusaid rõngastega rattaid aga kui rehve enam tasakaalu ei saanud... ja üldse nendega pidevalt mingi jama oli siis tekkis ka fake beadlockidele oma turg.

Postitatud: E Dets 08, 2008 6:40 pm
Postitas Heinza
No jah Te kõik hakkate kohe lukkudest rääkima aga teema hoopis selles , et Lätlaste projektis selgelt kirjas ka klausel , et külgmised rehvi kinnitused on keelatud. See et kas veljel on tehasest lukk küljes või mitte pole enam ju oluline. VÕI . Jah ja samas ka kirjas , et peavad olema tehase seeria viisiliselt toodetud veljed, kuid kas siis on ka lisana külge keevitatud ventiili kaitsmed liiast ?????? See ju pole tehasest küljes. Ja muidugi on ka ju rehvi sisemised lukud , näiteks Staun Lock, mina neid kasutan . Kaks õhukambrit ja kogu armastus ei mingit velje aretamist ega keevitamist ainult kaks ventiili . Kas siis see on küljelt rehvi kinnitus või ei ? :roll: :roll: :roll: Kui keegi annaks sellele selge vastuse kuidas tõlgendada kõike seda.

Postitatud: E Apr 27, 2009 5:13 pm
Postitas totu
Asi jatkuvalt segane. Taurages, teh. kontrollis jäi mulje et auto peab vastama oma kodumaistele reeglitele. Leedukad kimasid 35"rehviga, meil ei soovitatud ilma tungiva vajaduseta tagavintsi kasutada jne. Segane värk, enim kannatavad lätlased, neil kõik keelatud.

Postitatud: E Apr 27, 2009 7:44 pm
Postitas MM
Hetkel kahjuks selline lugu: http://www.mazozoli.lv/content/view/146/118/lang,lv/

Põhiasjad: Rehv 33", rehvilukud lubatud, tagavints keelatud.

Leedu tehniline oli kahjuks väga nõrk.

Postitatud: R Mai 01, 2009 12:32 pm
Postitas totu
Järjrkordne küsimus: Mis saab Klapperil? Kujutan ette et NEZ punktide taotlejad sõidavad tagavintsita? Sel juhul kaks eraldi arvestust, Eesti ja NEZ? Mismoode need kattuvad/eralduvad? Teoreetiliselt ju sel juhul võimalik et eesti 20. on ühtlasi NEZ 1. e. parim tagavintsita võistkond? See ei ole virisemine, lihtsalt uudishimu. Oleme piisavalt kõrvetada saanud reeglite vale tõlgendamisega.

Postitatud: K Mai 19, 2010 11:06 am
Postitas e.p.
Et edaspidi üllatusi ei tekiks lõunanaabrite juures, siis NEZ Openis nõutud turvapuur, mida meie Vabas veel ei nõuta.