2. leht 2-st
Postitatud: K Nov 12, 2008 10:11 am
Postitas andre
Mul endal oli Cherokee 4 liitrine ja gaasiga. Linnas ei saanud kuidagi oluliselt alla 20, tavaline oli 21 sajale. Maanteel kiskus ka oma 16 kanti selle kulu, kuid üks kord sai Saaremaalt tuldud ilma gaasita tagasi, sest see süsteem otsustas Saaremaa metsades järele anda. Kuskil 90ga sai töristatud ja tühi käru oli ka veel taga, kuluks sain uskumatud ca 11.5 sajale. Ehk see gaas ikka kulus üsna isuga. Kui see juba autol peal, siis võib veel, aga ise paigaldama hakata on täiesti mõttetu.
Postitatud: K Nov 12, 2008 12:43 pm
Postitas Tom 73
2,7 on küllaltki vaikne ja mineku kohta kulu olematu, arvestada tuleb kindlasti sellega, et 150k. läbisõidu kandis kipuvad radiaatoris jahutusvedelik ja käigukasti õli kokku saama ja kaotajaks jääb kast mille taastamismaksumuseks on 35000.- -pidi olema tüüpviga, üldse on viimasel ajal antud sündroomi paljude markide kohta kuulda.
Postitatud: K Nov 12, 2008 3:28 pm
Postitas metsakoll
Endal oli sama probleem kas osta 3,1 või 4,7 .Sai pikalt uuritud ja palju autosid läbi vaadatud aga sai teha kindel otsus bensuka kasuks.Auto siis nüüd Grand Cherokee 4,7 2001 Limited.Selle 3,1ga oli selline probleem, et kui kuskil autoaias käima panid siis tekkis kohe isu ära joosta.No selline joss. Miks vaevata ennast sellise sõiduriistaga.Kui tahad diislit siis vaata mõne teise automargi poole.Ma maksan ausalt see paarkümmemd krooni sajale kildile otsa ja sõidan bensukaga.Pealegi ei ole mina kompu keskmiseks üle 13,2 saanud(kuigi sõidan nii linnas ,maanteel kui ka vahest tööasjus metsavahel).Kindlasti on ka hoolduskulud bensukal madalamad mis teeb selle vaheraha tasa.Tõsiselt ära vaeva oma pead ja osta 4,7.
Postitatud: K Nov 12, 2008 7:39 pm
Postitas Lundve
olen selle 3,1 dislaga sõitnud. Täpselt nagu 80 aastate mersu kaubikuga:)
Postitatud: N Nov 13, 2008 12:38 pm
Postitas WNW
metsakoll kirjutas:Endal oli sama probleem kas osta 3,1 või 4,7 .Sai pikalt uuritud ja palju autosid läbi vaadatud aga sai teha kindel otsus bensuka kasuks.Auto siis nüüd Grand Cherokee 4,7 2001 Limited.Selle 3,1ga oli selline probleem, et kui kuskil autoaias käima panid siis tekkis kohe isu ära joosta.No selline joss. Miks vaevata ennast sellise sõiduriistaga.Kui tahad diislit siis vaata mõne teise automargi poole.Ma maksan ausalt see paarkümmemd krooni sajale kildile otsa ja sõidan bensukaga.Pealegi ei ole mina kompu keskmiseks üle 13,2 saanud(kuigi sõidan nii linnas ,maanteel kui ka vahest tööasjus metsavahel).Kindlasti on ka hoolduskulud bensukal madalamad mis teeb selle vaheraha tasa.Tõsiselt ära vaeva oma pead ja osta 4,7.
Kuidas sa nii imelised näidud oma GC-st välja oled võlunud, mina pole kunagi alla 14,3 keskmiseks saanud (seda tõsise pensioka sõiduga), tavaline keskmine ikka üle 15-ne.
Üldiselt soovitaksin ka bensukat, odavamad hoolduskulud - odavam auto hind - oluliselt parem minek.