2. leht 8-st
Postitatud: K Nov 26, 2008 12:18 am
Postitas TR Pjätt
tyybel kirjutas:Aidake, palun, diletanti - turism, turism open, grand turism - mis, krt see päris eesti keeli siis ikka on?
Turism sõidab TR1 rajal
Turism Open TR2 rajal
Grand Turism on lihtsalt tutvumine erinevate vaatamisväärsustega. Seal pole aja peale sõit, vaid lihtsalt mõnus kulgemine. Seal klassis sõidavadki meie poisid.
GT klassis osalemine maksab kuni 15 dets. 515 EURi
Priit
QKulgur
Postitatud: K Nov 26, 2008 1:38 am
Postitas PriitV
Lisaks veel niipalju, et raidis, turismis ja openis teel olevad elukad on mitmed tõesti "elukad". Eestlaste protod on suisa
Pebble Beachi väärilised kunstitaiesed nii välimuselt kui insenerlahendustelt. Venelastelt tuleb rajale ikka selliseid asju, mille kohta on auto, saati veel maastur, ikka kole raske öelda. Isegi vana hea trakats "russ" on suisa iludus. Raidi ehk paarikaupa sõidetavat rasket turismi sõitsid enamuses Uazikud ja Nivad aga need on ka hirmsad elukad. Selline ehe
Raidi elukas, mille nime ei oska öelda ja mida Jussike Mannerheimi liini taustal parasjagu uurib

Zdelano v CCCP?
Täiesti vaba ehitusega on just Grand Tourism, vabaduselt järgmine on loomulikult Proto aga ka Tourism Open, kus on ratas piiratud 970 mm'ga. Tavaline Tourism on TR1 aga lubatud koobaste lõikamine, kere- ja vedrustuse tõste ja 33-tolli rehv. Kui saavutusspordiga tegeleda ei taha, siis niisama elunautijatele on GT super ja lihtsalt mudasõpradele safariks TO. Iseenesest ei ole GT klassis keeldusid-käskusid korraldaja mõeldud rada sõita aga kas 800-seeria numbriga auto proto rajale lastakse?
Ja see on siis
Tourism Open klassika. Peaks "vabaduse" (ehk eestlaslik "ehitan kuidas tahan aga mitte reeglite järgi") armastajatele sobilik klass olema?
Postitatud: N Nov 27, 2008 12:30 pm
Postitas MM
INFOKS
Hetkel teeb Toomas otsa lahti ja alustame esimese rahakogumise vooruga:
4x4 Alakomitee MTÜ
221026917503
HANSAPANK
Makse eurodes ja selgitusse registreerija nimi.
ÄRGE UNUSTAGE KA ,,TEHNICKA" EEST TASUDA.
Postitatud: N Nov 27, 2008 1:58 pm
Postitas Maasturid
Minu poolt ülekanne tehtud 620+145EURi
Postitatud: R Nov 28, 2008 4:21 pm
Postitas tyybel
Millal esimene raharong teele lähetatakse st millal on tagumine aeg, et raha MTÜs üle oleks?
Postitatud: E Dets 01, 2008 5:51 pm
Postitas Olle
Vabandused ette , kuid jälle tulen oma Kuramuse Turisti jutuga siia teemasse
Ilmselt tuleb küll Zootrammi Margusel nööbist kinni võtta ja ta detailsemalt üle kuulata, kuid üks küsimus on? Kas turistide reis on sõit kogu ürituse vältel, ehk sisuliselt nädalane tripp telkide ja supikateldega, ümber Ladoga või on ka neil võimalus visata karavan baaslaagrisse. Lisaks kas ka baaslaager on liikuv, mis tähendab seda, et keegi peaks olema niiöelda autoga baaslaagris mis kolib ühest punktist teise kahe etapi vahel?
Sry, kuid inffi on kuidagi vähe selle kohta. Vanasti minumeelest oli päris palju juttu Oliveri (4x4offroad) lehel vist Alexi ja kelle iganes sulest veel, kuid enam kahjuks inffi leida ei suuda. Siin on küll vahvaid lugusid Vahuri , Priidu , Tomi ja teiste tegijate poolt, kuid sellist mõnusat reisikirja kogu formaadi ülevaatena enam ei leia.
Tänud ette linkide eest , kui keegi oskab puistada mõne emakeelse reisikirja.
Minumeelest oli isegi kunagi Delfis PriitV sulest ladoga lugu, kuid ei leidnud. äkki ajan ka ise Vepsa looga segamini mis arhiivist välja tuli....
Postitatud: E Dets 01, 2008 6:02 pm
Postitas erik
Vepsal baaslaager seisab, Ladogal liibub laager koos trassiga, pmst on iga õhtu sul uus laager ja ülesõidud on suht pikad, keskmiselt u. 100 km päevas.
Ilma "pilleta" (toetav meeskond) on väga ebamugav, sest siis pead sa kogu oma koli hoidma võistlusautos.
Postitatud: E Dets 01, 2008 6:12 pm
Postitas margus61
Priidu Grand Turismi jutt oli vast Vepsa kohta. See on selline pika nädalavahetuse üritus. Paned laagri jõe äärde maha ja teed kaks päeva kerge walkabouti, kui tsiteerida Krokodill Dundeed.
Ladogal on start laupäeval ja finish nädal hiljem. Seal on ca 3 kahepäevast laagrit -> ca 3 päeva saab ilma laagrivarustuseta rada sõita. Ülejäänud päevadel kippus nii olema, et kogu killavoor jahvatas autos kaasas.
Postitatud: E Dets 01, 2008 6:25 pm
Postitas MM
Postitatud: E Dets 01, 2008 7:05 pm
Postitas TR Pjätt
Põhimõtteliselt on võimalik pakkuda transat ja tehnilist abi. Seega saab osta teenust, kus 100% igas laagris on sul tehniline personal olemas, koos sinu juppide, telkide ja muu kaubaga, mida vajalikuks pead (ÕLU).
Seega endal siis muret pole ja ei pea asju turistimasinas kaasas tassima.
Sammuti võib mõelda mõnd sportklassi tehniliselt abistada.
Ja loomulikult igaõhtune SAUNA päev.
Priit
QKulgur
Postitatud: T Dets 02, 2008 11:08 am
Postitas Andrus Michelis
"Äriplaan", müüa Laadogal liikuvat laoteenust. Baashinnaks ja pinnaks üks euroalus! Kola garanteeritud olemasolu järgmises baaslaagris. Osta raha eest võimalus tühja autoga ringi kärutada!
Pean vist juurde lisama, eeltoodud lõik on lihtsalt sarkastiline märkus minu poolt. Aga arvestades minu postkasti laekunud järelpärimisi on mõnel transpordiga lähemalt tuttaval tegelasel natuke mõtlemisainet äkki!
Postitatud: T Dets 02, 2008 10:52 pm
Postitas 4x4garage
Koosolek peetud,Kostivere 4x4 osaleb ka Laadoga 2009,seekord TR-1 klassis.
Priit, kas see aasta on teil uuendatud saun kaasas.
Postitatud: T Dets 02, 2008 11:15 pm
Postitas TR Pjätt
Tule homme Kannu siis räägime ja võta mõni Proto klassi mees ka kaasa. Tundub, et neid tuleb .......
Priit
QKulgur
Postitatud: K Dets 03, 2008 2:30 pm
Postitas eero I
TR Pjätt kirjutas:Tule homme Kannu siis räägime ja võta mõni Proto klassi mees ka kaasa. Tundub, et neid tuleb .......
Priit
QKulgur
Priit me katsetatud autoga Ladogal ei käi.Ainult otse "garagest"

aga uut veel ehitada ei viitsi.
Postitatud: K Dets 03, 2008 2:59 pm
Postitas TR Pjätt
No tra ma ei või, mis sel praegusel siis viga on. Tule kannu, seal räägime.
Priit
QKulgur