2. leht 2-st

Postitatud: N Apr 02, 2009 9:23 am
Postitas Rain77
heints kirjutas: kui endal torsooni reguleerisin toetasin jalaga mutrivõtit poldi vastu et oleks hea kahe käega võtit sikutada. jala alla sättisin veel kivi et jalg pinges oleks mõnusalt. ja kui siis poldi purunemisel auto jala peale kukkus oli jalal ikka väga valus ja kohe nädal aega järjest.
aia :shock:

kas 8" offsett-25 veljega läheb samuti 31" alla?

Postitatud: N Apr 02, 2009 5:15 pm
Postitas MaxL
-25 peaks hakkama keeramisel vastu esistange nurki käima.

Postitatud: P Veebr 21, 2010 8:08 pm
Postitas rato
pole seda nurka sinna niivaga vajagi 8)

Postitatud: K Mär 03, 2010 11:11 am
Postitas kuts
kas keegi oskab kosta, kas tehaseseades rangeri originaalveljele 31x10,5 R15 rehvi panekul mingit probleemi ka võib tekkida? originaalis olid tal all 265/70R15. Ainus vahe 31x10,5-ga on see, et ratta kõrgus tuleb mingi 20 mm kõrgem. Kusagilt lehelt lugesin, et üle 3% ei tohiks originaalrehvi ja asendusrehvi diameetri vahe olla - kuid siin tuleks see tiba üle nelja. Ma ei tea muidugi kui reegel see üldse on :roll:

Postitatud: K Mär 03, 2010 11:58 am
Postitas tarmo
See on nii väike vahe, et ära üldse põe. Pealegi laius ongi ju üsna täpselt sama neil mõõtudel.

Postitatud: N Mär 04, 2010 12:19 pm
Postitas kuts
tarmo kirjutas:See on nii väike vahe, et ära üldse põe. Pealegi laius ongi ju üsna täpselt sama neil mõõtudel.
laius on sama jah, lihtsalt mõtlesin, et järsku on mingi jama silladetailidele vms. koopasse peaks iseenesest ära mahtuma ilma probleemideta.

Postitatud: N Mär 11, 2010 6:15 pm
Postitas kuts
kuts kirjutas:kas keegi oskab kosta, kas rangeri originaalveljele (15x7 JJ) 31x10,5 R15 rehvi panekul mingit probleemi ka võib tekkida? originaalis olid tal all 265/70R15. Ainus vahe 31x10,5-ga on see, et ratta kõrgus tuleb mingi 30 mm kõrgem. Kusagilt lehelt lugesin, et üle 3% ei tohiks originaalrehvi ja asendusrehvi diameetri vahe olla - kuid siin tuleks see tiba üle nelja. Ma ei tea muidugi kui reegel see üldse on :roll:
ise küsin, ise vastan. käisin täna rehvitöökojas x, seal pandi kulunud 31x10,5 R15 rehv vastu auto esiratast (praegu on all 235/75) püsti, võrreldi ja öeldi, et vot ei mahu alla. Proovin võibolla homme veelkord mõnest teisest kohast uurida aga vist tundub, et pean teise mõõdu või teise rehvi poole hakkama vaatama :cry:

Postitatud: N Mär 11, 2010 6:35 pm
Postitas Maasturid
kuts kirjutas: käisin täna rehvitöökojas x, seal pandi kulunud 31x10,5 R15 rehv vastu auto esiratast (praegu on all 235/75) püsti, võrreldi ja öeldi, et vot ei mahu alla. Proovin võibolla homme veelkord mõnest teisest kohast uurida aga vist tundub, et pean teise mõõdu või teise rehvi poole hakkama vaatama :cry:
31x10,5R15 mahub päris kindlasti Rangerile alla,isegi veidi suurem on ühel all aga siis käib keerates juba veidi vastu.

Postitatud: N Mär 11, 2010 6:59 pm
Postitas kuts
Maasturid kirjutas:
kuts kirjutas: käisin täna rehvitöökojas x, seal pandi kulunud 31x10,5 R15 rehv vastu auto esiratast (praegu on all 235/75) püsti, võrreldi ja öeldi, et vot ei mahu alla. Proovin võibolla homme veelkord mõnest teisest kohast uurida aga vist tundub, et pean teise mõõdu või teise rehvi poole hakkama vaatama :cry:
31x10,5R15 mahub päris kindlasti Rangerile alla,isegi veidi suurem on ühel all aga siis käib keerates juba veidi vastu.
sai siis 31x10,5R15 alla proovitud. mahtus :thumb: . rehvi servadest jäi kitsamates kohtades veel 10..15 mm vaba ruumi. see oli ka muidu kulunud rehv aga ilmselt peaks uus 16/32" mustriga ka ok olema :)

Postitatud: E Mär 29, 2010 9:33 am
Postitas Rain77
enda rangerile siis nüüd 31"x10,5" /8"x15"ET-20 veljega kombinatsioon alla pandud ja sõidetud, rehvid uued ja pole probleemi mahtumises.