2. leht 2-st
Postitatud: T Mär 29, 2005 5:38 pm
Postitas kala
mrc kirjutas:Landy kirjutas:
Samas võiks keegi teha sellise väikese vahva rehvimõõdu kalkulaatori[(c) 4x4.ee ], mis arvutaks rehvi mõõdu tollidesse ja tollidest mm tagasi.
Tqhq oma ei sobi??
http://tqhq.ee/dir.php?id=62
selle järgi on siis 33*12.5 kumm 315mm lai we???

Postitatud: T Mär 29, 2005 6:50 pm
Postitas busterike
http://tqhq.ee/dir.php?id=62[/quote]
selle järgi on siis 33*12.5 kumm 315mm lai we???

[/quote]
317 annab ju

Postitatud: T Mär 29, 2005 8:57 pm
Postitas kala
ma ümardasin natuke väiksemax

Postitatud: N Dets 01, 2005 11:22 am
Postitas Landy
Loll küsimus.
Kuidas ma teades rehvi mõõte ja tema ümbermõõtu saan teada läbimõõdu.
Ehk ka on kusagil mõni tore valem, mis mulle selle arvutaks?
Postitatud: N Dets 01, 2005 11:27 am
Postitas boob
Postitatud: N Dets 01, 2005 1:05 pm
Postitas Stupiduser
p=Pi*d
=> d=p/Pi
,kus
d- läbimõõt
p- ümbermõõt
Pi=3,14
Postitatud: N Dets 01, 2005 1:30 pm
Postitas Landy
Tänud!
Valem käes ja rehvid "läbi" arvutatud.

Postitatud: P Dets 11, 2005 2:53 pm
Postitas Landy
Üks tore ja kasulik link rehvi mõõtude mõistatamiseks:
http://members.shaw.ca/jbarge/britishtires.html
Postitatud: L Okt 28, 2006 10:04 pm
Postitas landmb
tarmo kirjutas:
Sealt võib välja lugeda, et asja mõte on ilmselt hoida rehvist rõhu kadumisel rehvi serva liikumist velje keskele.
Ehk siis see võru on paigutatud ümber velje nii, et ta on praktiliselt vastas (või väga lähedal) rehvi serva siseküljele.
Kui rehv tühjeneb, siis ühelt poolt jääb teda edasi hoidma velje serv (nagu ikka), aga teiselt poolt see võru.
Selline voru on sees ka vene sojaväeautol ZIL 157.
Postitatud: P Sept 02, 2007 6:23 pm
Postitas rato
see on selleks et kui rehv puru läheb või lastakse siis saab edasi sõita ca. 70 km/h ja ei pea hakkama keset kibedat tulistamist rehvi vahetama..kutsutakse run-on-flat
Postitatud: R Nov 16, 2007 8:24 pm
Postitas maeorg
tarmo kirjutas:
Aga kui rehvimõõtudest juba juttu tuli, siis neile, kes endiselt mõistatavad mida see 225/75R15 jms ikkagi tähendab, siis on väga lihtne siit tähistusest kätte saada rehvi laius ja kõrgus:
225 = laius millimeetrites
75 = rehvi serva kõrgus, protsentides laiusse (75% 225'st)
16 = velje diameeter tollides
25.4 mm = 1 toll (")
Kui esimene number näitab rehvi laiust millimeetrites, siis peab hispaanlaste mm lühem olema

Minul on SAHARA-d 235 85 R16, aga laius annab veidi üle 200mm
http://www.hot.ee/maeorg/Picture%20018.jpg
http://www.hot.ee/maeorg/Picture%20020.jpg
Postitatud: R Nov 16, 2007 9:02 pm
Postitas totu
Üldjuhul on see laius keskkohas e. kõige laiemas kohas ja mingi nominaal- või optimaalvelje peale monteerituna. Eri tootjate/taastajate/mudelite protektorid on erineva laiusega. Kogu see mõõdustik käib rehvi karkassi kohta ja eeldab mingisugust kummikihti seal peal, ka. protektor..