Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Landy kirjutas:
Samas võiks keegi teha sellise väikese vahva rehvimõõdu kalkulaatori[(c) 4x4.ee ], mis arvutaks rehvi mõõdu tollidesse ja tollidest mm tagasi.
Sealt võib välja lugeda, et asja mõte on ilmselt hoida rehvist rõhu kadumisel rehvi serva liikumist velje keskele.
Ehk siis see võru on paigutatud ümber velje nii, et ta on praktiliselt vastas (või väga lähedal) rehvi serva siseküljele.
Kui rehv tühjeneb, siis ühelt poolt jääb teda edasi hoidma velje serv (nagu ikka), aga teiselt poolt see võru.
Selline voru on sees ka vene sojaväeautol ZIL 157.
see on selleks et kui rehv puru läheb või lastakse siis saab edasi sõita ca. 70 km/h ja ei pea hakkama keset kibedat tulistamist rehvi vahetama..kutsutakse run-on-flat
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
tarmo kirjutas:
Aga kui rehvimõõtudest juba juttu tuli, siis neile, kes endiselt mõistatavad mida see 225/75R15 jms ikkagi tähendab, siis on väga lihtne siit tähistusest kätte saada rehvi laius ja kõrgus:
225 = laius millimeetrites
75 = rehvi serva kõrgus, protsentides laiusse (75% 225'st)
16 = velje diameeter tollides
25.4 mm = 1 toll (")
Üldjuhul on see laius keskkohas e. kõige laiemas kohas ja mingi nominaal- või optimaalvelje peale monteerituna. Eri tootjate/taastajate/mudelite protektorid on erineva laiusega. Kogu see mõõdustik käib rehvi karkassi kohta ja eeldab mingisugust kummikihti seal peal, ka. protektor..