2. leht 9-st
Postitatud: T Nov 04, 2008 9:16 pm
Postitas varps
varps kirjutas:
Tänan heade soovituste eest, kuid mis võib olla orienteeruv hind (näiteks 2"). Ise olen Hiiumaal ja ei satu tihti Tallinnasse
http://www.jrmotors.ee/shop/index.php?cPath=41_48_45
Aga palun, väike valik algatuseks. Paigalduse osas saame ka aidata
Ma ei leidnud sellelt leheküljelt GC-le tõstet[/b]
Postitatud: T Nov 04, 2008 9:26 pm
Postitas yanekk
varps kirjutas:varps kirjutas:
Tänan heade soovituste eest, kuid mis võib olla orienteeruv hind (näiteks 2"). Ise olen Hiiumaal ja ei satu tihti Tallinnasse
http://www.jrmotors.ee/shop/index.php?cPath=41_48_45
Aga palun, väike valik algatuseks. Paigalduse osas saame ka aidata
Ma ei leidnud sellelt leheküljelt GC-le tõstet[/b]
JR mõtles vist seda,et kui vaja saab tellida.
Postitatud: T Nov 04, 2008 9:39 pm
Postitas reimo
Kõige odavam on puksid vahele treida. Mul on ühed esimesed isegi hetkel üle, pandi just Küünis pikemad vedrud alla ja võeti veid üle aasta all olnud puksid ära. Hinnas saame kokkuleppele, tagumiste tegemiseks pead treiali otsima, need jäid mul praegu mängu.
Ja tulevikus võid siis juba paremate ja kallimate lahenduste peale edasi liikuda (või selle 2" tõstega piirduda, valik on Sinu

).
Ja seni olid (on) all originaalamordid ning kogu muu värk modimata, kuigi parem muidugi on amordid pikemate vastu vahetada ning panhardi kinnitust liigutada.
Postitatud: K Nov 05, 2008 7:51 am
Postitas svatski
mac1 kirjutas:
..muidu on ka vääga hea sõita..masin on ise-enesest juba suhteliselt raske ja metsas Uaz kõrval ikka suht "tampoon" .
kui Chero (vahet pole kas grand või mitte) on metsas nagu tampoon ja Uaz tohutu läbivusega maastur , siis on ta tõenäoliselt katki või on viga teisaltatavas puksis rooli ja istme vahel.
Hommikuselt vihane Mihkel
Postitatud: K Nov 05, 2008 7:53 am
Postitas svatski
tegelikult tahtsin lisada, et alati ei ole vaja isegi tõsta, et edukalt liigelda. Kuna minu autole mahtus 31" MT rehv alla siis ei näe ka mõtet tõsta kui iga päev sõita

Postitatud: K Nov 05, 2008 9:24 am
Postitas mac1
Ma tahtsin siin nimelt välja tuua seda,et manuaal kast on metsas märksa parem kui automaat.Murupeal sõites ei ole mudugi vahet kui kõrge ta on,mis kumm ja mis kast sul on

Postitatud: K Nov 05, 2008 9:36 am
Postitas urmas
mac1 kirjutas:Ma tahtsin siin nimelt välja tuua seda,et manuaal kast on metsas märksa parem kui automaat.Murupeal sõites ei ole mudugi vahet kui kõrge ta on,mis kumm ja mis kast sul on

Ma väga kardan, et sa oled vähemuses või hoopis üksi oma manuaalkasti arvamusega

Hakka veel kütteõli ka kiitma

Postitatud: K Nov 05, 2008 9:56 am
Postitas svatski
urmas kirjutas:mac1 kirjutas:Ma tahtsin siin nimelt välja tuua seda,et manuaal kast on metsas märksa parem kui automaat.Murupeal sõites ei ole mudugi vahet kui kõrge ta on,mis kumm ja mis kast sul on

Ma väga kardan, et sa oled vähemuses või hoopis üksi oma manuaalkasti arvamusega

Hakka veel kütteõli ka kiitma

igati Urmasega nõus ja KUMMIGA on nii, et meie peres süüakse tablette aga millegipärast olen eelistanud Durexit, kasti mul kahjuks pole aga autol on Automaat kast ja lisaks kõigele ka nelivedu.
päikest
Postitatud: K Nov 05, 2008 10:34 am
Postitas Valge Hiir
mac1 kirjutas:Ma tahtsin siin nimelt välja tuua seda,et manuaal kast on metsas märksa parem kui automaat.Murupeal sõites ei ole mudugi vahet kui kõrge ta on,mis kumm ja mis kast sul on

Siin on selle teema lahkamisega juba vaeva nähtud
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=594 ... list+kasti .
Postitatud: K Nov 05, 2008 4:41 pm
Postitas orejaP
Muidugi kui see seitsmes ratas - "sitaratas" - istub ka TR3 masina rooli muutub viimanegi tampooniks. Nii, et kui sa "mac1" tunned, et tampooniga sõidad, siis vajuta seda kergelt liikuvat pedaali ja imestad ise ka, et tampoonile on antud tiivad.
PS! Mitte alati kui sügavaks läheb
Kummidel võiksid vähe kõrgemad "rõõmunublud" ka küljes olla

Postitatud: T Sept 14, 2010 8:32 pm
Postitas oleg p
Siin
http://www.jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/ ... /index.htm
lehel on juttu front jounce bumper spacers'test. Mis need on ja milleks neid vaja on?
Kas neid siis juba originaalis all ei ole?
Nagu ma aru saan, siis lähevad nad esisillale?
Postitatud: T Sept 14, 2010 9:55 pm
Postitas yanekk
Kõige lihtsamini öeldes, silla läbilöögi pukside pikendused.
Originaalis lihtsalt kausi sees, keerad lahti ja paned puksi koos pikema poldiga tagasi.
Postitatud: T Dets 07, 2010 2:05 pm
Postitas oleg p
Ehk keegi oskav vastata, et kui 3'' tõsta(jeep GC 5.2), siis kui palju peaks masinal banhardi varrast pikemaks tegema? Ja kas pikemaks teha varrast ennast selle pikema osa pealt või banhardi painde tõusu pikendada?Kas esimesel ja tagumisel sillal sama palju pikendada?
Sama ka esimese stabikaga, kui palju vaja stabikas pikemaks teha?
Postitatud: T Dets 07, 2010 5:56 pm
Postitas reimo
Mina tõstsin panhardi kinnitust silla küljes kõrgemale - see tundus andvat parima tulemuse. Kui teed panhardi pikemaks, siis silla ülemises asendis lükatakse silda rohkem vasakule kui enne (rehv hakkab käima vastu koopa äärt). Pikkuse saad teada nii, et kui sild on auto suhtes keskel, siis mõõdad ära, palju vaja on, et kinnitus oleks õigel kohal. Kinnituse kõrgemale tõstmisel muidugi peaks see tõstetav pikkus olema täpselt sama auto tõstega. Sama stabikate kohta (nii esimene kui tagumine) - kui teed kondid pikemaks sama palju, kui autot tõstad, jääb stabika nurk paika.
Esimese panhardiga on kinnituse tõstmine raskem - rooli amordi kinnitus jääb ette, samuti peaks panhard olema paralleelne roolivardaga. Seega seal tuleb ilmselt panhardi pikendada...
Postitatud: T Dets 07, 2010 8:03 pm
Postitas oleg p
reimo kirjutas:Mina tõstsin panhardi kinnitust silla küljes kõrgemale - see tundus andvat parima tulemuse. Kui teed panhardi pikemaks, siis silla ülemises asendis lükatakse silda rohkem vasakule kui enne (rehv hakkab käima vastu koopa äärt). Pikkuse saad teada nii, et kui sild on auto suhtes keskel, siis mõõdad ära, palju vaja on, et kinnitus oleks õigel kohal. Kinnituse kõrgemale tõstmisel muidugi peaks see tõstetav pikkus olema täpselt sama auto tõstega. Sama stabikate kohta (nii esimene kui tagumine) - kui teed kondid pikemaks sama palju, kui autot tõstad, jääb stabika nurk paika.
Esimese panhardiga on kinnituse tõstmine raskem - rooli amordi kinnitus jääb ette, samuti peaks panhard olema paralleelne roolivardaga. Seega seal tuleb ilmselt panhardi pikendada...
Nagu ma aru saan, siis taga silla panhardi kinnituse tõstsid kõrgemale(minu puhul 3'') ja esimese panhardi teen 3'' pikemaks, kuid mis osa ma pikemaks teen, kas üld pikkuse teen lihtsalt pikemaks(nt sellest panhardi pikemast sirgest osast) või seda painutatud nurka pikemaks tegema?
Stabikad teen lihtsalt 3'' pikemaks?
Mis sa mõtled nii esimese, kui ka tagumise stabika all?(Ja mis sa kondi pikendamise all mõtled?)
Äkki tood mulle nr-itega välja, mis stabikad pikemaks tegema pean:
http://topparts.crownauto.us/et_EE/m/19 ... verdustus/
Kas tagumisel sillal oleva panhardi kinnituse tõstan kõrgemale silla küljes oleva kinnituse ja kere poolne kinnitus jääb samaks?
Krdi palju küsimusi tuli nüüd
