2. leht 2-st
Postitatud: E Okt 27, 2008 9:10 pm
Postitas ormti
Korraldajad tänavad kõiki võistlejaid ja pealtvaatajaid! Loodame,et jäite üritusega rahule! Tagantjärgi tarkusena saame ise ka aru, et oleks võinud orienteerumise aega pikendada, üldvõitja Block korjas kokku 785 punkti 1205-st võimalikust... Ja vabandame, et niikaua pidite autasustamist ootama, tulemused olid juba hommikul koos, aga tahtsime ikkagi võistlusjuhendist kinni pidada. Teinekord targem...
Väike noomitus kogu seltskonnale

Rada oli ikka päris mitme kohapeal selliseks sõidetud, et täna, kui käisime kontrollpunkte ära korjamas, tuli jala minna, ATV-ga enam ligi ei saanud...

Postitatud: E Okt 27, 2008 10:55 pm
Postitas Arto
Tänud tulemuste tiimi poolt võistlejatele, kiibid kõik tagastatud või kinni makstud.
Meile on jäänud veel tänutäheks võiskonna 449 Sookonn fotoka mälukaart.
Kui soovite tagasi siis helistage.
PS! Pildistamise tase tõuseb, kuid on siiski veel mõningatel parandamise vara.
PSS! Järgmisel võistlusel ei pea pildistama!
5090585
Postitatud: T Okt 28, 2008 10:40 am
Postitas Neuser
Artist tiimi poolt korraldajatele tänud ülivõrdes, kõik oli super,rada, erineva raskusastmega punktid, sest kuna suht alguses ei tahtnud meil vints sõna kuulata, siis oli võimalik katse lõpetada (võtta osasid punkte) ka ilma vintsita nii, et katse arvesse läks.
Seekord sai siis sõita esimest korda TIIMIGA ja isiklikult tuhat tänu V6rrimehele ja Jüngrile (muide, palju õnne sünnipäevaks!!!) ja muidugi Urmasele kes oli meile tehniliseks toeks, kelle abiga sai ka saavutatud igati hea tulemus.
Postitatud: T Okt 28, 2008 3:53 pm
Postitas Maasturid
Võistkond Maasturid on on äärmiselt rahul võistluste tulemusega ja meile meeltmööda on ka selline võistlusformaat aga mitte ei saa seda öelda raja raskusastme kohta,mis oli TR-1-le meie meelest ikka liiga karm.
Samuti oleme väga tänulikud võistkonnale Toorik(Inseneer) ja Taile,kelle abiga saime oma kütusepuuduses olnud toyota taas liikuma.
Postitatud: T Okt 28, 2008 8:31 pm
Postitas Vahur
Rajameistritele tänusõnad-kuigi ilmselt mõnda punkti ei jõudnud ükski võistleja ja nii jäi rajameistrite töö vääriliselt hindamata.Ise langesin juba teist võistlust järjest "ajalõksu" sest üritasime iga hinna eest nautida kogu korraldajate tehtud ettevalmistustööd.Iseenesest olid ilmselt kõik punktid võetavad TR-1 autodega ,küsimus oli ainult selleks kuluvas ajas(24h oleks vist paras olnud).
Sellise võistluse formaadiga käib kokku väga tugev kodutöö õige taktika valikul(nt VABAs oleks piisanud esikohaks kõigilt katsetelt miinimum-30% punktide ära võtmisest) ja valikute tegemine-kahjuks ei ole viimane just minu tugevaim külg ning lähtusin esimestel katsetel lihtsalt sellest et kui rajameister on punkti pannud siis tuleb see iga hinna eest ka ära võtta(alles peale teist katset sain aru et etteantud ajast ilmselt selleks ei piisa).Selleks korraks jäi siis selleks hinnaks tulemuste tühistamine.Ise loll et Kurlandist õppust ei võtnud ja teist korda samale rehale astusin.
Tartu klubi mehed lubasid vähemalt autosse kingituseks pommidega käokella kinkida.
Sirgalas näeme...
Postitatud: T Okt 28, 2008 9:05 pm
Postitas 4x4garage
Kostivere osalejatele muidugi lõpuks kergendus,lõpuks midagi head,tänud Maasturi teamile viimasesest 40 punni august välja aitamise eest,sõitsime sest kraavi punktist vähemalt 7 korda mööda,jutt on Alansi katsest,ja kahtlesime,lõpuks kui finisini jäi tund aega, otsustasime siiski sukelduda ja nagu ikka, välja tulemisega nöör kaks korda katkes ,vints võttis mõtlemis aega,kas tõesti kogu 15 tundi nulli,versioone on mitu ,aga välja saime,Maasturite abi oli kindlasti omal kohal
Rada oli muidugi sünge,st.peale puhke pausi nagu koeraga metsas jalutamine,koera asemel oli nööri otsas auto.
Aga aasta karika arvestuses 3 kohale läheb pingeliseks,ASMV otsusab.Näeme seal.
Postitatud: T Okt 28, 2008 9:24 pm
Postitas Madis
Vahur kirjutas:Ise loll et Kurlandist õppust ei võtnud ja teist korda samale rehale astusin.
Hea et lastereha ei olnud

Postitatud: T Okt 28, 2008 10:08 pm
Postitas srock
Tänud ka Team MUDARAKETI poolt ,päris lahe öine seiklus oli,meile see esimene öine oli,võistlus algas muidugi mingite imelike elektri probleemidega ,nagu süüteluku alt juhtme irdumisega jne, IRW ,kõik see sai lahenduse lõpuks.Öösel ühe kõvema teeääres oli üks veeauk,meie vintsmän käis nabani sisse ja me otsustasime ,et me seda ei võta,sel hetkel maabus sinna üks vabaklassi auto (vist oli JEEP numbrit ei mäleta)ja nad ütlesid ,et nad seda lihtsat punkti võtmata ei jäta , IRW, ja nii nad kadusitki vete sügavusse,pakkusin ennast pommiks ,aga meie auto kahjuks oli liiga kerge ,pealt seda läksime võtsime teiselpoolt teed ühe samaväärse punkti kus vintsidagi ei tulnud

Kontrollaeg oleks võind jah 24 tundi olla ,oleks saand seda mõnusat rada rohkem nautida.Spesial tänud ka IDANAABRILE TR-3 kes meid päästis ühest koletumast urruaugust ,kuhu me vist oleks jäänud kuni valgeni

.Kui me vastu hommikut staapi jõudsmie ajas mind naerma see kui Pikk (Märjad Härjad)matkabussis istus ja silmi hõõrus,küsisin läbi ukse kas magad? -Ei maga ,kas lähete metsa? -jah ,heh pärast selgus ,et magasid sisse

.Viimase lõpu sõitsime ilma sillalukuta ,kuna kompressor pani saba

Kokkuvõttes oli väga pro võistlus

Postitatud: T Okt 28, 2008 10:17 pm
Postitas srock
Postitatud: K Okt 29, 2008 12:13 am
Postitas Stupiduser
srock kirjutas:Kui me vastu hommikut staapi jõudsmie ajas mind naerma see kui Pikk (Märjad Härjad)matkabussis istus ja silmi hõõrus,küsisin läbi ukse kas magad? -Ei maga ,kas lähete metsa? -jah ,heh pärast selgus ,et magasid sisse
Tegelikult magasime, jah, täpselt 2h sisse (pidime ärkama 04:45 ja startima 05:15, ärkasime 06:45) ja tunniks polnud mõtet metsa minna.
Tagantjärele tarkusena saime tänu sellele veidi tabelipunkte, kuna Carservice näite varal oleks meil aeg lõhki läinud (vaevalt, et oleksime raske jalaga Habest 22 minutit kiiremad olnud).
Nii, et pole siin naerda midagi, ka offroadjumal hoiab lolle ja joodikuid
Btw, kui juba naljakate nägude peale jutt läks siis ega Su pikaks veninud nägu kah palju parem olnud kui Langikatse lõpus kohtudes välja tuli, et meil vahepeal veel üks katse ära võetud (Jõekatse lõpetasime vintsitrossipikkuse võrra tagapool Teid).

Postitatud: K Okt 29, 2008 12:28 am
Postitas Kristjan 4x4
Tänud IdaNaabri meeskonna poolt hea korralduse ja meeldejääva raja eest
Enne starti vajus tühjaks rehv mille täitsime õhu ja vahuga võistkond mudaraketti abiga ja sõit jätkus
Metsas hakkas tüli norima vintside kenekas kes ei tahnud täiel rinnal kaasa lüüa laadis ja ei laadinud, veel suutsime ära kaotada pidurisupporti poldid
Rada oli TR-3 mele supper aga TR-1 katastroof

Kahju, et Tegijad ära lagunesid ja Hmm ei tulnud, tehnika on tehnika ja selle vastu ei saa, kõigil juhtub

Eesmärk oli kirja saada tulemus ja saada lõppu terve autoga finisisse

Postitatud: K Okt 29, 2008 2:14 am
Postitas porikärbes
tegelikult oli rada väga raske (kes tegid arupealse katse lõpuni need teavad)
minu andmetel ainult ATV ( Joel) palju oli neid kes keeras otsa lihtsalt ümber. lihtsalt punktide võtmine a`ala stiilis/võtan ära 12 punkti ja lähen järgmisele, oli strateegia aga punktid olid pandud ju hästi, miks mitte siis neid vallutada.
Tänusõnad tiimile /oli vist Toyota/kellega koos sai üks punkt võetud.
Ma ei tea,aga minuarust oli üks raskemaid radasisd mida viimase aastal võetud. Samas suured tänud Korraldajatele suurepärase nädalavahetuse eest.
Postitatud: N Nov 06, 2008 10:12 pm
Postitas rato
Niisama kõvatamas, tehnitskaks ja mehhaanikuks olen käinud varem ja uudistanud võistlusi kõrvaltvaataja pilguga enamasti. Nüüd käisin lõpuks ka võistlemas ära. Väga tore, korraldus eeskujulik,proffessionaalne ja võistleja (+pealtvaataja) sõbralik.. ma ütleks. Rada huvitav, formaat ka. Nõme on ainult see et osad suured-tähtsad offroaderid naeratava näo ja noogutava pea taga kusevad piltlikult korraldajatele varbale.. pohuilt sõidetakse lindid puru, vintsitakse ennast lähimast kohast läbi puude punkti, murtakse suvelisest kohast läbi metsa.. olgugi et räägitakse enne, et kus kuidas ja mis..

sportlikku ausust võiks rohkem olla.. üpris tänamatu..on olla korraldaja..igatahes jõudu ka edaspidiseks.