2. leht 2-st
Postitatud: L Dets 06, 2008 11:05 am
Postitas Rein
Üks tuttav paar esimest kuud kiitis Skodat, nüüd esimesel võimalusel võtab Foresteri. Peale 60 000 olid probleemid skodal hakanud. Võin numbri anda, saad uurida. Sõidab suht kehvades oludes selle autoga, X-treami ürituste rada käib maha märkimas jne.
Postitatud: L Dets 06, 2008 2:35 pm
Postitas awd
segusilm kirjutas:iste ei sobi kohe kuidagi peale pikemat otsa alati selg valus, ei tea kas istme viga või misasi, pole proovinud aga arvan et ka kallimatel versioonidel on istme disain sama.
samad kogemused. euroopareisil oli nii minul kui ka teisel juhil samad probleemid. peale seda on viimasepeal auto ja meeldib väga.
Postitatud: L Dets 06, 2008 4:25 pm
Postitas jr
awd kirjutas:segusilm kirjutas:iste ei sobi kohe kuidagi peale pikemat otsa alati selg valus, ei tea kas istme viga või misasi, pole proovinud aga arvan et ka kallimatel versioonidel on istme disain sama.
samad kogemused. euroopareisil oli nii minul kui ka teisel juhil samad probleemid. peale seda on viimasepeal auto ja meeldib väga.
Olen ka Octavia kõige lahjema varustusastmega Sveitsis käinud ja sinna sõitnud ühe jutiga ja tagasi samuti ühe jutiga. Omalt poolt ütlen,et iste on väga mugav selle raha ette. Väsimust ei kordagi ja seljavalu mitte mingit. Sama räägib ka minu sõber, kellel samuti Octavia. Seega ilmselt on istme küsimus personaalne.
EDIT: Mul on ettevõttes 3 Octaviat. Läbisõidud 20 000 - 70 000 km. Probleeme pole veel mingeid olnud. Võib-olla mingid pisiasjad, aga need on kõik garantii alla läinud. Soovitan väga seda autot!
Postitatud: L Dets 06, 2008 5:34 pm
Postitas reimo
Mul Octavia juba üle kahe nädala käes ja esimesed 3000 km läbitud.
Mina seda istet just pikema sõidu jaoks kiidaks, esimesel hetkel kõvana tundunud iste toetab pikemal sõidul selga hoopis paremini. Esimesed poolteist tuhat läbisin autoga lumetuisuaegsel ja -järgsel Lätimaal ning vähemalt seni olen nelikveo käitumisega rahul (kangiga lülitavat nelikvedu ju sõidukale nagunii ei saa). Ainult tuleb lihtsalt kahtlasemates kohtades hoida madalam käik sees ja gaasiga tagasild taha meelitada, mitte gaasi tagasi lasta nagu esiveolisel.
Veidi kahju on ainult sellest, et Auto100 talveks väikesed rehvid (205/55 R16) alla pani, see lasi kliirensi 12-13 mm väiksemaks

Kusjuures keskmine kütusekulu vähemalt kompu järgi on 5,8, ehk samasse auku mis 2,5 liitrisel esiveolisel V70-l, pealiku XC70 pidi ikka 9-10l sajale ära jooma...
Postitatud: P Dets 07, 2008 7:29 pm
Postitas segusilm
no mul skoda üle pooleteise aasta ja läbisõit 110 tuhat
80 tuh peal vahetati esimesed õõtshoova puksid garantiikorras ja natuke pealt sada vahetati tagumise õõtshoova puksid, muud ei ole vaja olnud teha.
pensionär ei ole ja vaikselt ei törista - kui on ikka kruusatee või auklik tee ei ole kah eriti tagasi hoidnud. vastu peab küll.
tehase originaal rehvid kulusid kuskil 35 tuh juures peale seda sai misselini m+s mis on nüüd kah uuesti sama firma m+s vasta vahetatud-
ainult rehvid kuluvad muid kuluosi ei ole veel olnud( ei klotse ega kettaid ega laagreid)