2. leht 2-st
Postitatud: K Sept 24, 2008 9:36 am
Postitas Landy
RAMBO kirjutas:roolivõimu pole

klunks...
siis tuleb lihtsalt defendrit vaatama hakata.
aga tänud igaljuhul.

Selline luksusese, nagu roolivõim tulli Land Rover (Defenderil) baasvarustusse alates 1990. Enne seda kuulus lisvarustuse nimekirja (Luksuslikel County versioonidel, nagu minu LR90, oli see varasemalt ka stardardpaketis)
Ütlen omadest kogemustest, et enam-vähem omal jõul liikuva TURBOdiisel mootoriga LR (Defender) 90 saad kätte alates 4000 EUR, sõidukorras auto alates 6000 EUR, heas korras auto altes 8000 EUR.
Jutt mandrieuroopa hindadest. Emamaalt saab soodsamalt.
Ilma turbota diisli ostmine on LR puhul üsna pointless tegevus (kui sul just vahetusmootorit nurgas pole).
Samas V8 mootoriga isendeid võid leida üsna soodsalt.
Helista, räägin mudelitest, modifikatsioonidest ja mootorite erinevustest lähemalt.
Postitatud: K Sept 24, 2008 9:38 am
Postitas tt
RAMBO kirjutas:roolivõimu pole

klunks...
rahu rahu, nagu öeldud
SIIN liimitakse roolivõim kenasti sellele masinale külge
Postitatud: K Sept 24, 2008 9:52 am
Postitas RAMBO
tt kirjutas:RAMBO kirjutas:roolivõimu pole

klunks...
rahu rahu, nagu öeldud
SIIN liimitakse roolivõim kenasti sellele masinale külge
roolivõimu installimisega saaks ise hakkama aga mootor pole vist suuremasi,kuna ise pooldan ka diislit sellisel masinal,millega metsas ka müterdada saab.kuna antud isend on vana ja niigi vajab kõpitsemist,siis on vist juba mõttekam rohkem maksta ja defekat otsida.
Postitatud: K Sept 24, 2008 9:57 am
Postitas LR90
tt poolt osutatud paigas liimitakse lisaks
roolivõimule ka diisel peale

Postitatud: K Sept 24, 2008 3:43 pm
Postitas Landy
Selle 2,25L mõne kilovatise mootori ainus eelis on see, et kestab ca 25-30 aastat, siis teed esimese hülssidega kapremondi, siis sõidad veel ca 15-20 aastat, teed teise hülssidega kapremondi ja kui nafta otsa ei saa, siis on ka kolmas remondikomplet olemas
