2. leht 4-st

Postitatud: K Sept 17, 2008 8:58 am
Postitas Nichtraucher
Kerenumber asub :
parema tagaukse taga asuval tenditoe kronsteinil.
(kronstein on keevitet kere külge)
Number on n.ö. sisse löödud pealt poolt.

Postitatud: K Sept 17, 2008 9:06 am
Postitas imelyk
Antu kirjutas:
Tony kirjutas:
imelyk kirjutas: eile sai õlifilter maha võetud ja tunne oli naqu polekski kunagi puhastatud.Ei tea kust saada uut filtrit?
sinna läheb 1:1 mngi MANi filter. saada sellekohane kysimus kodanik antule, ta just ostis

Tony
See informatsioon, et sinna läheb MANi filter pärineb Nichtraucher´ilt (ja lähebki). Samas on mul üks selline ülejäänud ja olen valmis sellest loobuma.

5168175
mis raha eest?

ÕLIFILTER

Postitatud: K Sept 17, 2008 9:11 am
Postitas Nichtraucher
Sobib õlifilter : MANN PF1155k
Parim lahendus on: "US Military Standard Filter".
Valmistaja "FRAM".
Aga kahjuks pole seda kohalikust kaubandusvõrgust saada.
Kui venelased autot n.ö. "projekteerisid"(loe kopeerisid) siis
õli peenfiltri korpus joonistati 1:1le maha, s.t. jänkide filter on siia parim
lahendus. Parem, kui venelaste enda filter.

Postitatud: K Sept 17, 2008 9:36 am
Postitas Antu
150.- EEK

Postitatud: N Sept 18, 2008 12:34 am
Postitas imelyk
Antu kirjutas:150.- EEK
vaatan kui lähemalt ei saa siis ostan ära.!
leidsin ülesse ka kerenumbri ja tahaks teada palju maksavad uued dokid kui kerenumbri alusel lasta teha....?
aga see hetkel kaugem tulevik enne tahaks ikka hinge sisse puhuda.!

Postitatud: N Sept 18, 2008 8:57 am
Postitas Nichtraucher
imelyk kirjutas:
Antu kirjutas:150.- EEK
vaatan kui lähemalt ei saa siis ostan ära.!
leidsin ülesse ka kerenumbri ja tahaks teada palju maksavad uued dokid kui kerenumbri alusel lasta teha....?
aga see hetkel kaugem tulevik enne tahaks ikka hinge sisse puhuda.!
1.Tee selgeks auto täpne ja õige päritolu
kui see on selge(legaalne), alles siis:
2.Koosta koos selle inimesega, kellelt Sa auto omandasid seletuskiri ARKle
, ostu-müügi leping loomulikult ka.
(Hea on, kui on alles mingisugusedki reg. numbrid või kasvõi veneaegne tehniline pass).
3. võta auto ja vii ta ARK-i registreerimiseelsele ülevaatusele.
4. tee avaldus ARK-le, maksa ära riigilõiv, esita ostu-müügi leping, avaldus, seletuskiri. Ja võta arvele.
Kui 1. ja 2. kohased toimingud ei ole võimalikud siis pead ühe auto(dokumentidega) veel ostma.

Postitatud: N Sept 18, 2008 9:55 am
Postitas ricardo
Nichtraucher kirjutas:
imelyk kirjutas:
Antu kirjutas:150.- EEK
vaatan kui lähemalt ei saa siis ostan ära.!
leidsin ülesse ka kerenumbri ja tahaks teada palju maksavad uued dokid kui kerenumbri alusel lasta teha....?
aga see hetkel kaugem tulevik enne tahaks ikka hinge sisse puhuda.!
1.Tee selgeks auto täpne ja õige päritolu
kui see on selge(legaalne), alles siis:
2.Koosta koos selle inimesega, kellelt Sa auto omandasid seletuskiri ARKle
, ostu-müügi leping loomulikult ka.
(Hea on, kui on alles mingisugusedki reg. numbrid või kasvõi veneaegne tehniline pass).
3. võta auto ja vii ta ARK-i registreerimiseelsele ülevaatusele.
4. tee avaldus ARK-le, maksa ära riigilõiv, esita ostu-müügi leping, avaldus, seletuskiri. Ja võta arvele.
Kui 1. ja 2. kohased toimingud ei ole võimalikud siis pead ühe auto(dokumentidega) veel ostma.
Kui paberid alles pole, siis peab tõesti müüja ka ARK-i tulema või andma notariaalse volikirja esindamiseks. Ja no see punkt nr. 1 kõige olulisem. Alles olin olukorras ise et surmkindel paberite ja masina tähiste sobivuses, aga võta näpust.

Postitatud: R Sept 19, 2008 11:03 am
Postitas imelyk
ricardodesol11 kirjutas:
Nichtraucher kirjutas:
imelyk kirjutas: vaatan kui lähemalt ei saa siis ostan ära.!
leidsin ülesse ka kerenumbri ja tahaks teada palju maksavad uued dokid kui kerenumbri alusel lasta teha....?
aga see hetkel kaugem tulevik enne tahaks ikka hinge sisse puhuda.!
1.Tee selgeks auto täpne ja õige päritolu
kui see on selge(legaalne), alles siis:
2.Koosta koos selle inimesega, kellelt Sa auto omandasid seletuskiri ARKle
, ostu-müügi leping loomulikult ka.
(Hea on, kui on alles mingisugusedki reg. numbrid või kasvõi veneaegne tehniline pass).
3. võta auto ja vii ta ARK-i registreerimiseelsele ülevaatusele.
4. tee avaldus ARK-le, maksa ära riigilõiv, esita ostu-müügi leping, avaldus, seletuskiri. Ja võta arvele.
Kui 1. ja 2. kohased toimingud ei ole võimalikud siis pead ühe auto(dokumentidega) veel ostma.
Kui paberid alles pole, siis peab tõesti müüja ka ARK-i tulema või andma notariaalse volikirja esindamiseks. Ja no see punkt nr. 1 kõige olulisem. Alles olin olukorras ise et surmkindel paberite ja masina tähiste sobivuses, aga võta näpust.
ütleme siis nii et polegi vist mõtet jamama hakata kuna mina sain selle niizama soomlaselt tema sai odava raha eest ja enne oli veel üks auto kasutaja...ma pean pool saaremaad siis läbi reisima ja omanikke otsima:S

Postitatud: L Sept 20, 2008 6:42 pm
Postitas imelyk
sain klapid reguleeritus ja karpa nõeltüüs regullitud.
algu oli hea parem kui enne aga kui temp 80 jälle sama jama ja veel hullemini...iseeneset mootor töötab aga ainult siis kui toores lahti niikui kinni lükkan siis hakkab vahele jätma ja sureb välja.!
mootori rõhk kõigub 3-4 vahel.!
oskate äkki veel mingeid vigasid otsida?

Postitatud: L Sept 20, 2008 9:40 pm
Postitas Nichtraucher
Õlirõhk 3-4 on väga hea.
Sellega siis asi korras!

Kas Sa tegid talle peale nimetatud toimingute veel midagi?
Mis marki on karpa? (kas ümarguse aknakesega või ilma)?
Ega Sa karpat lahti ei võtnud?

Postitatud: P Sept 21, 2008 10:30 am
Postitas imelyk
ümmarguse aknaga ja tegin küll lahti ja regullisin peatüüsi 1 3/4 ja rohkem midagi.
seda ka et bensu tase oli läbi akna vaadates veerand!
niipalju ka et kui toores on külma mootoriga peal siis on pöörded norm aga kui mootor soojaks läheb siis mootori pöörded lähevad nii suureks ise gaasi andma ei pea et sõita :roll:

Postitatud: P Sept 21, 2008 11:48 am
Postitas imelyk
natuke pilte kah:
http://album.ee/album/30052388/50127597
muidu kuda välimuselt on?

Postitatud: P Sept 21, 2008 11:49 am
Postitas ottocar
imelyk kirjutas:ümmarguse aknaga ja tegin küll lahti ja regullisin peatüüsi 1 3/4 ja rohkem midagi.
seda ka et bensu tase oli läbi akna vaadates veerand!
niipalju ka et kui toores on külma mootoriga peal siis on pöörded norm aga kui mootor soojaks läheb siis mootori pöörded lähevad nii suureks ise gaasi andma ei pea et sõita :roll:
Oli endal midagi sarnast ja lõpsuks sain pihta, et abilõõri siiber ei sulgunud korralikult. mul siis kahe lõõriga karpa.

Postitatud: P Sept 21, 2008 12:59 pm
Postitas imelyk
aga kas uaziku karpa sobib peale mul neid murdu.!
ja kui sobib siis kuidas bensuga lood on võtab rohkem?
aga arvad et viga võib olla karpas?

Postitatud: P Sept 21, 2008 1:24 pm
Postitas zum
Kui sul ainult veerandi peal on aknast vaadates tase, siis on see madalavõitu.
Peaks olema pooles aknas.

Toorega on see lugu, et külmast peast tõmbad klapi KINNI, mitte lahti. (Saab vähem õhku ja rohkem bensu peale)
Ja see on täiesti normaalne, et soojast peast pöörded kõrged, kui toores peal.

Üldiselt tundub, et bensiini kättesaamisega on motol raskusi...

Minu 2 senti,
zum