2. leht 2-st

Postitatud: T Sept 16, 2008 12:17 pm
Postitas atdoom
zum kirjutas:126 kw (Renix) mootorile Champion RC9YC
136 kw mootorile Champion RC12LYC
zum
Mina kasutan Denso Iridiume (vastavalt mootorile), julgeks väita, et hea on.

Postitatud: T Sept 16, 2008 1:31 pm
Postitas zum
atdoom kirjutas:
zum kirjutas:126 kw (Renix) mootorile Champion RC9YC
136 kw mootorile Champion RC12LYC
zum
Mina kasutan Denso Iridiume (vastavalt mootorile), julgeks väita, et hea on.
Ma lihtsalt kirjutasin, mis raamat soovitab :wink:
Ise kasutan ja ei kurda, aasta otsa juba.

Aga need igasugu Iridiumid ja Platinumid IMHO vanadesse mootoritesse ei sobi. Või noh... Sobivad, aga ei muuda midagi paremaks, seega pointless :roll: (Need motod pole ette nähtud nii pikalt küünlaid vahetamata töötama jne...)

Denso muidu hea mulje jättis küll, kui Mitsule peale said pandud.

Edu,
zum

Postitatud: T Sept 16, 2008 2:10 pm
Postitas urmas
Sisselaske kollektori peal õhuvõtuaugus on igasugu õhulugejaid jms virbleid. Võta need lahti ja puhasta Carburator Cleaneriga ära.
Vaata veelkord õhuvõtt üle, äkki ikka miski takistab.
Esimesed supportid võivad kinni olla.
Kas kuluarvestus arvestus käib ikka tagaveoga sõites 8)

Eelmisel Cherol oli mul sama jama. Ei saanudki asja. Alansi 2007 lõpetas need. :cry:

Postitatud: K Sept 17, 2008 3:29 am
Postitas orejaP
tagaveoga ...?
Miks kütusekulu kummikulu vastu vahetada :?:
:lol:

Postitatud: K Sept 17, 2008 9:27 am
Postitas erik
urmas kirjutas:Sisselaske kollektori peal õhuvõtuaugus on igasugu õhulugejaid jms virbleid. Võta need lahti ja puhasta Carburator Cleaneriga ära.
Vaata veelkord õhuvõtt üle, äkki ikka miski takistab.
Esimesed supportid võivad kinni olla.
Kas kuluarvestus arvestus käib ikka tagaveoga sõites 8)

Eelmisel Cherol oli mul sama jama. Ei saanudki asja. Alansi 2007 lõpetas need. :cry:
Sellel masinal pole ühtegi õhulugejat. Virblitest on seal: TPS, tühikäigu sammmootor, sisselaske tembi andur ja voolikuga MAP. See on kõik. Need eelnimetatutest kõik võivad põhjustada natuke suuremat kulu. Head otsimist. Aga tõenäoliselt foorumi kaudu seda viga ei leia. Vaja oleks ikkagi inimest kes suudab andurite parameetreid vaadata ja omad järeldused teha.

Postitatud: K Sept 17, 2008 10:14 am
Postitas sennaH
Omadest kogemustest võin öelda, et maanteel 80 sõites 31" rehviga on chero kütusekulu kuskil sinna 10 kanti, aga kui ikka 100-120 rauda taod siis see 16 sajale ei olegi nii raske tulema ja siis veel need eriti mõnusad möödasõidud. Kui sul kogu see elektroonika toimib, siis tõsimeeli proovi sõidustiili muuta. Cheroga muidugi väga raskesti teostatav. Ja kui kütusekulu suurena tundub, siis japsid pakuvad ju väga säästlike riisikärusid :twisted: :twisted: :twisted:

Postitatud: K Sept 17, 2008 11:48 pm
Postitas KimmoL
Muud ei oska öelda kui et isikliku kogemuse järgi on kõige rohkem kütusekulu mõjutanud:

1. Pidurid: kas tulevad pedaali lahti lastes korralikult lahti?
2. Rehvirõhk: 0.5–1.0 üle soovituse annab parema tulemuse
3. Sõidustiil: kui läheb närviliseks, kasvab kütusekulu kohe

Enda 1988 Renix-Cherokeel kõige väiksem kütusekulu 11.9, suurem 17.4. Eraldi linnas/maanteel ei ole arvutanud, ainult tankimiste/kilometraaži järgi.