2. leht 2-st
Postitatud: R Okt 10, 2008 11:17 pm
Postitas keelutsoon
khm, just hetkel töötab küll...
Postitatud: R Okt 10, 2008 11:19 pm
Postitas keelutsoon
ja reifeni puhul peab ka vaatama, et mõistust ka ikka rakendada

ntx hkpl on eestist võttes odavam kui sealt, v-o kehtib see veel mingite artiklite kohta.
Postitatud: L Okt 11, 2008 5:40 pm
Postitas antik
keelutsoon kirjutas:khm, just hetkel töötab küll...
Väga imelik- Google Chromega ei näita üldse mittekuimidagi, Firefoxiga töötab

Postitatud: P Okt 12, 2008 9:02 am
Postitas keelutsoon
minul kaks brauserit masinates (macid), firefox ja safari, nendega töötab.
pc kohta ei oska ka arvata midagi.
Postitatud: N Okt 30, 2008 1:27 pm
Postitas Front
Tulles tagasi rehvivaliku juurde kavliteeditundlikule inimesele, siis sooviks saada nõu, millised jalavarjud Cherokeele talveks alla panna. Kogu sõit toimub linnas ja trassil, mutta ronima ei plaani minna.
Silma jäid sellised valikud: Yokohama G072 (225/70R15) ja Continental 4x4 IceContact (235/75R15). Kas need oleks sobivad mõõdud Cherole ja kumba neist eelistada? Või tuleks valida hoopis midagi muud?
Postitatud: N Nov 13, 2008 6:37 pm
Postitas Paheero
jr kirjutas:Sellest listist mitte ükski, kui siis see sama mida Veiko soovitas, aga olen sedavõrd vaene et suudan osta ühe korra ja korraliku rehvi. Seega BFG AT oleks ainuke valik. Rehvi eluiga on vähemalt 80 000 - 120 000km, sõltub kuidas sõidad ning rehv töötab aastaringselt, seega ei ole vaja eraldi suve- ja talverehvide peale raha kulutada.
nuh, ma võin öelda, et 40tkm ja pool mustrist läinud, rehvid üle aasta all olnud. Esimene talv pidasid harju keskmiselt (paremini kui Bridgestone maanteerehvid M+S 638 vms oli mudel) kuid kiilaka ja kinnisõidetud lume peal suht abitud nii pidamisel kui vedamisel. Seega tasuks talveks mingid talvekad alla kruvida ikkagi. Hakkama saab (eriti viimase talve tingimustes) kuid midagi eriti kiita pole.
120t läbisõit kuulub ikka suht ulme valdkonda, eriti kui enamus aega asfaldil veedetakse. Reaalne number võiks 60-70tkm olla, kui päris kiilakaks ei sõida.
Edit: seoses ootamatult saabunud oodatud talvega mõned tähelepanekud.
Pidamine on eelmise talvega võrreldes tunduvalt halvenenud, kuulad rõõmsat abs-i kõrinat ja muud miskit. Seda siis kinnisõidetud lumel ja ja jääl. Seal, asfalti või muud pinnast lume alt paistab, on ok. Huvitaval kombel külgsuunaline pidamine on endiselt talutava-hea piiril, ilmselt mustriplokkide teravad servad aitavad seda hoida. Pehmes lumes toimib samuti hästi. Vedu on endisel tasemel. Tagaveoga sõitmise võib muidugi unustada, kui teravaid elamusi just ei otsi, neliveoga on nagu rong rööbastel. Kuid nii oli ka uuest peast.
Kokkuvõttes 5 palli süsteemis annaks tugeva 4. Universaalrehvi kohta igati mõistlik käitumine nii teel kui softroadil, nii suvel kui talvel ja kui oskad-tead arvestada universaalsusega kaasnevaid miinuseid on 2-3 aastat muretut sõitu tagatud.
Kas järgmised igapäevasõiduki alla kruvitavad rehvid oleks BFG AT? Jah.
Postitatud: R Apr 03, 2009 7:47 pm
Postitas keelutsoon
järelkajaks varem kirjutatule, et reifen on eestis kiiremini toimetama hakanud.
veebis tellimise hetkest kättesaamiseni siin 8 päeva!
ja kohale toodi mulle kenasti ELS-kulleriga.
complimenti!