Rehvid on BFGoodrich All-Terrain T/A
BTW.
Kas keegi seletaks siin, milline ja kui suur on läbitavuse parandamine rehvirõhu alandamise näol? Millistes oludes toimib?
Vints või diffrilukk!?
Moderaatorid: jr, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Siis on enamvähem pädevad rehvid kui 70% maanteel kulged ja 30% metsas.
Kindlasti on mõttekas enne lukkude paigaldamist rehvid mudarehvide vastu vahetada - sealt tuleb ka päris suur erinevus. Tühjaks laskmisega on ka täpselt sama teema - jõuad veidi kaugemale enne kui kinni jääd (või siis heal juhul ei jäägi
). Rohkem toimib see pooltühjade rehvidega sõit liivas või pehmel, aga kandval pinnasel.
Kindlasti on mõttekas enne lukkude paigaldamist rehvid mudarehvide vastu vahetada - sealt tuleb ka päris suur erinevus. Tühjaks laskmisega on ka täpselt sama teema - jõuad veidi kaugemale enne kui kinni jääd (või siis heal juhul ei jäägi

Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874