2. leht 5-st
Postitatud: K Okt 29, 2008 10:52 am
Postitas Oliver
awd kirjutas:Konkreetselt huvitab plaanitud vee/mudatakistuste max sügavus.
Akendeni ei ole ja istmed jäävad kuivaks, kui sõita ideaaltrajektoril.
Postitatud: R Okt 31, 2008 12:23 am
Postitas Veiko
Paneks siis tehnilise poole pealt ka mõned punktid kirja mis kindlasti huvitavad.
Kiivrid.E või DOT-iga muidu ei saa.Extreme spordi kiiver ei sobi.
Lahtised asjad.Kõik mis autos PEAB olema kinni.Kaasa arvatud ka reisijad nii,et palun vaadake oma turvavööd üle.
Aku.Nii klemmid kui ka aku ise peavad olema korralikult kinni.
Valgustus.Tuled peavad särama nii ees kui taga.Tagurpidi käigu tuli ka kindlasti.
Lekked.Alt peab auto kuiv olema.See,et nii toimub korrosiooni tõre ei lähe arvesse.
Puukaitse vöö.Ei ole ilus kui see narmendab.
Istmed.Põhja küljes kinni.Kõvasti.
TR-2 ja TR-3.Massilültist kustub kõik.
Apteek.Elab oma elu kilekoti sees kuid ilma samblata.
Edu
Veiko
Postitatud: R Okt 31, 2008 8:15 pm
Postitas Veiko
See ka veel,et paluks paigaldada TR-1 autodele tagasi ukse postrid ja ka klaasid peaks olema E tähistusega.Asi selles,et kui midagi peaks juhtuma siis uste sees olevad teravad ääred on pahad ja pleksiklaasisit akendel katkimineku korral tekivad teravad otsad.
Veiko
Postitatud: L Nov 01, 2008 11:01 am
Postitas srock
Veiko kirjutas:See ka veel,et paluks paigaldada TR-1 autodele tagasi ukse postrid ja ka klaasid peaks olema E tähistusega.Asi selles,et kui midagi peaks juhtuma siis uste sees olevad teravad ääred on pahad ja pleksiklaasisit akendel katkimineku korral tekivad teravad otsad.
Veiko
Sellest loeb nagu välja ,et plaanis suuremosa TR-1 -sid kuskilt mäeotsast alla veeretada ja kuusakoskisse saata või ?
Postitatud: L Nov 01, 2008 9:53 pm
Postitas K.Kotkas
srock kirjutas:Veiko kirjutas:See ka veel,et paluks paigaldada TR-1 autodele tagasi ukse postrid ja ka klaasid peaks olema E tähistusega.Asi selles,et kui midagi peaks juhtuma siis uste sees olevad teravad ääred on pahad ja pleksiklaasisit akendel katkimineku korral tekivad teravad otsad.
Veiko
Sellest loeb nagu välja ,et plaanis suuremosa TR-1 -sid kuskilt mäeotsast alla veeretada ja kuusakoskisse saata või ?
Khm. TR1 autodel on selged reeglid olemas. Vastavalt Alakomitee määrustele.
6.8 Kere ja raam
Klaasid
Originaalsed. Esituuleklaas peab olema kolmekihilne ( triplex ).
See viimane punkt klaaside kohta ei saa olla kahesti mõistetav Kas on klaas vastavalt tootja märgistusele või ei ole starti asja.
Postitatud: E Nov 03, 2008 11:48 am
Postitas Veiko
Ei ole seda plaanis.TR-1 on väga head võimalused ka üldvõitjaks tulla.Lihtsalt vältida inimeste katkiminekut võistlustel on meie eesmärk.
Veiko
Postitatud: E Nov 03, 2008 1:11 pm
Postitas Neuser
Kas stardid on klassisde kaupa või kõik läbisegi vastavalt siis proloog regamise järjekorrale ja põhitrass vastavalt proloogi läbimise ajale?
Postitatud: E Nov 03, 2008 1:26 pm
Postitas Oliver
Neuser kirjutas:... kõik läbisegi vastavalt siis proloog regamise järjekorrale ja põhitrass vastavalt proloogi läbimise ajale
Läbisegi.
Postitatud: T Nov 04, 2008 10:38 pm
Postitas kotkas
Kui palju turistiklassis osavõtumaks on ?
Postitatud: T Nov 04, 2008 11:10 pm
Postitas R.Laansalu
kotkas kirjutas:Kui palju turistiklassis osavõtumaks on ?
Oled ehk märganud, et Avosõidu turistidele on meil siin oma teema tehtud? Osavõtumaks turistis on 1500.-
Postitatud: K Nov 05, 2008 6:53 pm
Postitas Neuser
Kas on kellelgi mingit infot (tel. numbreid, kodulehekylgi) öömaja kohta sealkandis. Vöib ju juhtuda, et pärast proloogi ei peagi kogu öö autot remontima

Postitatud: K Nov 05, 2008 7:37 pm
Postitas margus61
Neuser kirjutas:Kas on kellelgi mingit infot (tel. numbreid, kodulehekylgi) öömaja kohta sealkandis.
Oliveri vihje:
http://www.krunk.ee. (Kodulehelt broneerimine ei toimi.)
Postitatud: N Nov 06, 2008 11:18 pm
Postitas weix2
Oliver kirjutas:Neuser kirjutas:... kõik läbisegi vastavalt siis proloog regamise järjekorrale ja põhitrass vastavalt proloogi läbimise ajale
Läbisegi.
Algaja küsib: Mis kujul või kuidas näeb välja Proloogi legend?

Postitatud: R Nov 07, 2008 9:07 am
Postitas tai
Möödunud aastal oli see gps punktide jada, mida mööda kulges tee.
Postitatud: R Nov 07, 2008 2:25 pm
Postitas Oliver
tai kirjutas:Möödunud aastal oli see gps punktide jada, mida mööda kulges tee.
Samamoodi on ka sellel aastal.
Panen siia ka särgiinfot.
Olen nüüd oma käega ja silma hinnanud ka saadaval olevad meened ning julgen soovitada, mulle meeldiva. Igaüks saab need üsna hõlpsa vaevaga endale soetada. Numbreid saab proovida ja valida ka poes kohapeal.
