2. leht 3-st

Postitatud: N Juul 17, 2008 10:33 pm
Postitas jr
No aga teeme 4x4 kisatoru alla teema "Landy Rajale!"

Kirjutab väikse jutu ka juurde, kes on Landy ja mis eesmärgil fondi raha kogutakse. Ehk oleks ka mõistlik konkreetselt ka võistlused, kuhu Landy siis sihib minna ka ära mainida. Kas raha fondi tuleb ja kui palju seda sinna tuleb ... eks siis aeg näita. Iga kroon on küll oluline, aga kui summa kokku tuleb väike ja Landy tunneb, et see ei aita teda ette seatud sihil eriti, siis ostame või helkureid ja jagame neid lastele.

Landy annab oma konto nr ja mainib teema alla siis ära isikud, kes fondi on raha tasunud.

JR Motors võib küll esialgu välja pakkuda variandi, et Chevy muutub Landy tiimi jaoks nii öelda recovery masinaks. Mul on plaan kastile väike kõrgendatud present peale ehitada ja siis saab sinna kasti igasugu nodi panna, mida siis sügavale metsa pärapõrgu kohale tuua.

Postitatud: N Juul 17, 2008 11:57 pm
Postitas Landy
Meeskond
http://www.landrover.pri.ee/offroad/mee ... eskond.htm
saab plaanide järgi esmapäeva õhtul kokku ja võtab antud teema tõsiselt päevakorrale.

Et rahaasjad oleksid selged, teeme ilmselt eraldi sihtotstarbelise arvelduarve kuhugi panka.

Lisaks plaanis konkreetse jutiga ka potensiaalsete sponsorite jutule minna.

Eksme pea siis andma oma panuse, et TR1 klassi välja ei sureks.

Enne rajale tormamist on vaja auto juures veel mõnedki tööd teha, et masin veidi vastupidavamaks muuta (ja seda TR1 reeglite raames).

Suurim mure on see, et puudub pind, kus masinat ettevalmistada või peale võistlust haavu lakkuda.

Kui leiaks mõne vastutuleliku toetaja, kelle katuse alla (talevel soovitvalt soojas ruumis) me vajadusel mahuks masinat nokitsema, siis oleks seejuba pool võitu. Praegu teeme kõik tööd lageda taeva all (mida on aka pildigaleriist näha) või kerajme kohta kus löögile saaks.

Ka peame hoolsalt remondipäevaikut, kus kõik tööd kenasti koos kuupäevadega kirjas ja kulutused sendi täpsusega ära toodud. Lisaks pooleli olevate ning plaanitavte tööde loetelu.

Postitatud: R Juul 18, 2008 4:18 pm
Postitas Landy
Meeskonna esialgne nõusolek 2009. aastal taas rajale naasta on olemas.
Alustasime täna aktiivseid läbirääkimisi suurtoetajate leidmiseks.
Loodetavasti avame uuel nädalal ka "korjanduskarbi".

Postitatud: R Juul 18, 2008 7:28 pm
Postitas tai
Tõenäoliselt on mingisugune haavade lakkumise võimalus imedepõllu vanas soojas garaazis olemas siis, kui hanged tuiskavad.

Postitatud: R Juul 18, 2008 11:28 pm
Postitas Landy
tai kirjutas:Tõenäoliselt on mingisugune haavade lakkumise võimalus imedepõllu vanas soojas garaazis olemas siis, kui hanged tuiskavad.
Tegelikult ma tasahilju selle peal mõtelesingi, et kui teie uus kuiv,soe ja muidu EURO pesa valmis saab, siis äkki saaks selle plekkkuudi teenuseid vajdusel kasutada.

Postitatud: K Juul 23, 2008 8:45 am
Postitas Landy
Mitmete väiketoetajatega on läbirääkimised positiivses suunas kulgemas, kuid kuna üks võimalike tuumikinvestoreid veel mõtleb, pole ka väiketoetajatega saanud lõplike kokkuleppeid teha.

Pole mõtetet väiketoetajaid enne kaasata, kuniks on leitud rahaline kate vähemlat 50% ulatuses tuleva hooaja eearvest. Muidu oleks piinlik raha/asju ja lubadusi tagastada.

Postitatud: K Juul 23, 2008 10:29 pm
Postitas jr
Landy kirjutas:Mitmete väiketoetajatega on läbirääkimised positiivses suunas kulgemas, kuid kuna üks võimlike tuumikinvestoreid veel mõtleb, poleka väiketoetajatega saanud lõplike kokkuleppeid teha.

Pole mõtete väiketoetajid enne kaasata, kuniks on leitud rahaline kate vähemlat 50% ulatuses tuleva hooaja eearvest. Muidu oleks piinlik raha/asju ja lubadusi tagastada.
Hoiame pöialt!

Postitatud: N Juul 24, 2008 2:29 pm
Postitas Landy
Esimese 5KEEK ulatuses kaupa annetava väiketoetajaga on eelleppeks käed löödud. Ennast ta reklaamida ei soovi, hoiab madalat profiili.
Seega 5% eelarvest olemas.

Läbirääkimised teistega jätkuvad.

Postitatud: N Juul 24, 2008 9:57 pm
Postitas Movistar
Landy kirjutas:Esimese 5KEEK ulatuses kaupa annetava väiketoetajaga on eelleppeks käed löödud. Ennast ta reklaamida ei soovi, hoiab madalat profiili.
Seega 0,5% eelarvest olemas.

Läbirääkimised teistega jätkuvad.
Kuhu sa selle 1 milj. kroonise eelarvega kavatsed põrutada?
Protsentarvutuses liikus koma veidi valesse kohta... :oops:

Postitatud: R Juul 25, 2008 8:31 am
Postitas Andrus Michelis
1 mil eelarveks!? :D Selle pärast tal palgast välja ei tulegi. Ja tegelt õige kah! Kui midagi teha siis ikka suurelt.

Postitatud: E Aug 04, 2008 4:08 pm
Postitas Landy
Mustad pilved taas taevas. Vestlus peasponsori kandidaadiga ei andnud eriti lootust. Lubati küll vaadata , et ehk sügise poole midagi... :evil:
Vaatme veel veidi ringi, kuid olemasolevad kontaktid hakkavd ammenduma.
Kui septembri kõpuks midagi konkreetset ei selgu, siis mõtleme meeskonnaga veelkord mida edasi teha.
a)Kas jätta tulev hooaeg kõrvale
b)Minna oma rahakoti ja väiketoetajate abil turismi sõitma
c)Jääda heale õnnele lootma, et kusagilt TR1 jaoks rahalaev tuleb.

Postitatud: E Aug 04, 2008 10:18 pm
Postitas pilgrems
Landy kirjutas: b)Minna oma rahakoti ja väiketoetajate abil turismi sõitma


Turisti suudan ma ka oma alla eesti keskmist palgaga ka niisama sõita ilma sponsorite abita. Ning tänu sellele ma pole veel TR1 jõudnud.

Postitatud: T Aug 05, 2008 1:18 am
Postitas Landy
pilgrems kirjutas:
Landy kirjutas: b)Minna oma rahakoti ja väiketoetajate abil turismi sõitma


Turisti suudan ma ka oma alla eesti keskmist palgaga ka niisama sõita ilma sponsorite abita. Ning tänu sellele ma pole veel TR1 jõudnud.
Eks ta ole odavam jah:
*osalustasu väiksem
*marssuut lühem ja kütest läheb vähem
*tehnichkat pole ilmslet vaja kaasa lohistada
*auto hävib vähem

Muud kulud ja "päris"võistlejatega enam vähem samad.

Postitatud: P Sept 07, 2008 5:30 pm
Postitas Landy
Kurb aga pidulik :cry:
Pealkiri "4x4.ee aitab "Inteu Pardipoja" 2009.a rajale!" ja foorumi väline katiive toetajate osting pole seni olulislet vilja kandnud. Kuna siiani on tuumikinvestor leidmata, siis ilmselt jääb ka 2009. aastal Inteu Pardipoeg võitlustest eemale.

Põhjuseid palju:
1)Muidugi raha või õigemine selle puudumine. Järgmisele hoojal kaasa löömine tähendaks vähemalt 8000 kroonist lisaraha iga kuu. Seda paraku tiimi liikmed ka kamaba peale oma igapäevase sissetuleku kõrvalt leida ei suuda.

2)Pesa puudumine. Tehnikaspordiga tegelmiseks peaksid olem ruumid kus masinat ning varustust hoida ja tehnikat hooldada. Hetkel sellist kohta pole. Kogu varustuski on mitmes kohas hoiul. Mõistliku hinnaga sobivaid ruume pole pealinnas või lähiümbruse seni leidnud.

3)Remondivõimluste kokku kuivamine. Uuest aastast kaob suure tõenäosusega ära ka üks seni tõstukiga varjualust pakkunud koht, mis muudab olukorra veelgi keerukamaks. Mujal nokitsemine on aga üha kallimaks muutuv.

4)Üha karmimaks muutuvad TR1 rajad mis võrreldes mõne aasta taguste aegadega masinale just hellitavalt ei mõju. Meeskond pole küll vussideks muutunud, aga romuralli pole ka meie eesmärgiks.


SUUR-SUUR TÄNU KÕIGILE KES MEILE JUBA ABI JA TOETUST PAKKUSID VÕI OLID VALMIS UUEL HOOJAL ABISTAMA!

P.S. Meeksonda võib hea õnnekorral ehk Turiste sõitmas kohata.

Postitatud: T Dets 09, 2008 1:26 am
Postitas slauri
Sorry,et teemasse nii hilja liitusin.
Aga "E"-kat on mul olemas.Ütle kuhu ja millal on vaja ning ma tõmban Su oma kulude ja kirjadega kohale. :driving
Minu sõidukit LRD 110 peaksid Sa teadma?
Mis puutub pesasse,siis ka see on lahendatav(läbirääkimiste küsimus).
Elus pole probleeme,on ainult nende tekitajad.
Asun hetkel endiselt Kiilis.Helista,saame kokku ja räägime.
Lauri Sõitja
56564491