2. leht 3-st

Postitatud: P Jaan 18, 2009 6:31 pm
Postitas uputaja
To : Jr . Uazi sillad ei maksa never 25-30 keek. >Selle eest saab korralikud Laplanderi või moogi sillad .

Muidugi müüa võib igasugust hinda küsida , iséasi kas leidub ka kaubale ostjaid .

Ise müüsin 11 keek paar .


Andres

Postitatud: P Jaan 18, 2009 8:23 pm
Postitas uaz469
uputaja kirjutas:To : Jr . Uazi sillad ei maksa never 25-30 keek. >Selle eest saab korralikud Laplanderi või moogi sillad .
Muidugi müüa võib igasugust hinda küsida , iséasi kas leidub ka kaubale ostjaid .
Ise müüsin 11 keek paar .
Andres
Mina müüsin umbes aasta tagasi pea uued (KL reservautolt) sillad 1500$
ja seda hinda pakkusid vene rahvusest kodanikud, et need venemaale viia :shock:
Ise muidu ostsin terve alusraami koos sildade ja ratastega 10000 Kr.
Tõenäoliselt feebruari lõpupoole jõuab minuni veel üks reduktorsilla komplekt,
kui omale seniks korraliku kere pole leidnud, eks siis saab ka müügiga tegeleda.

Postitatud: P Jaan 18, 2009 8:28 pm
Postitas mardikas
Tõsi ta on,et varuosi pole kerge leida,aga neid ju ei kulu kah eriti.Kui poolasside vahetus esisillas selgeks teha endale ja mitte üle 33" rehvi kasutada võid ka kolhoosnikuga kimada. Neil veel see hea omadus ,et saada ka kaht eri kiirusega ülekannet silda. Reduktorsild seevastu tõstab autot ja võimaldab lõikamata ka suuremat rehvi kasutada. Samas on nad ka raskemad. Ülekanne sillas mõnusalt aeglasem ja töökindlus minu arust vägagi ok. Kasutatud sildade saadavus suhteline. Oma töö on teinud vanaraua hind ja inimeste teadmatus millega on tegu. Minule pole ühtegi komplekti ette jäänud,mille hind oleks üle 10 000.- eek. pigem sinna 6-8 tuh. kanti sõltuvalt seisukorrast. Aga eks sa ise otsusta. Mõlemasse silda pead luku nagunii ise ostma ja paigaldama.

Postitatud: P Jaan 18, 2009 8:49 pm
Postitas JaanusLI
Võin nii palju öelda,et kevadel eelmine aasta sai uuritud nö. uusi sõjaväe sildu venemaalt ja hinnad läksid tõesti 25 000.- kanti :shock:

Postitatud: P Jaan 18, 2009 8:56 pm
Postitas grossu
No tegelikult egas ma sellist offroadi autot ei plaanigi nagu teha. Et sai masin soetatud, sest näeb stiilne välja ning tahaks vahel käia kuskil põllul ja ka suures lumes sõitmas. Aga ikka tahaksin et oleks kõigi nelja ratta vedu, siis kindlam metsa kuuske tooma minna. Seega mul selline rataste suurus nii oluline polegi. Oleks vaja vaid töökindlamat ja just 4 ratta veoga masin teha enda kenast autost. Et seega nagu aru sain on lood järgmised:

Lähen UAZ-i varuoasi müüvasse autopoodi, küsin sealt difrilukkusi kolhoosniku sildadele. SEEJÄREL- Suure vaevaga ehitan need oma masina sildadele sisse ja kui saan tööle, siis on mul olemas kõik 4 ratast pidevalt vedamas??
Kas on nii, või sain ikka valesti mellegist aru?
Andres

Ahjaa ja kui kellegil kuskil difrilukke liigub siis olen suur kõrv!!

Postitatud: P Jaan 18, 2009 9:29 pm
Postitas JaanusLI
osta ikka poest :D kunagi ei tea mida keegi teind on nende lukkudega.
päris aeglaselt (libistades) need kõik 4 ratast sul ei pruugi kaapida. Tahab ikka vähe jalga gaasile vajutamist ja siis kaabivad ja kuidas veel :wink:

Postitatud: P Jaan 18, 2009 9:52 pm
Postitas tarmo
grossu - ma ei tea mis komplektsuses su auto on, aga juhul kui sul vintsi seal veel pole, siis osta enne lukke pigem see. Lukud viivad sind küll kaugemale, aga samas ka kõvemini maa sisse kinni. Ja kui siis vintsi pole, on autot raskem kätte saada.
Ideaalvariant on muidugi vints+lukud, aga kuuse järel käimiseks... :roll:

Postitatud: P Jaan 18, 2009 10:22 pm
Postitas t6nu
tarmo kirjutas:grossu - ma ei tea mis komplektsuses su auto on, aga juhul kui sul vintsi seal veel pole, siis osta enne lukke pigem see. Lukud viivad sind küll kaugemale, aga samas ka kõvemini maa sisse kinni. Ja kui siis vintsi pole, on autot raskem kätte saada.
Ideaalvariant on muidugi vints+lukud, aga kuuse järel käimiseks... :roll:
kui aega kuusega koju jõuda on, siis saad vintsi asemel ka lattungrauaga vintsida, aega ja kannatust vaid vaja. ise olen proovinud, paksus sulalumes seisva mootoriga auto 5 m edasi lohistamiseks kulus ~30 min. hiljem segus, et oleks ilmselt veidi kergem olnud, kui enne oleks käigu ka välja võtnud :-)

Postitatud: P Jaan 18, 2009 11:16 pm
Postitas weix2
hiljem segus, et oleks ilmselt veidi kergem olnud, kui enne oleks käigu ka välja võtnud :-)
Kusjuures järgmine kord on meeles, selle tarkusetera nimi on Taganjärele tarkus :lol:

Postitatud: P Jaan 18, 2009 11:29 pm
Postitas grossu
Noh jah, eks ikka plaanis see vints ka sinna peale panna, et siis saab siin tänapäevastele jeepiku meestele silmad ette teha, kui igalt poolt läbi lähen kui vaja (noh näiteks nagu oli meil siin see lumetorm) oi kuidas oleks tahtnud oma uazikuga siis sõita.

Aga kas on siin mõni foorumi liige ehk, kellel on kolhoosniku sildadele lisatud difrilukk? Just siin Tartu kandis, et tuleksin kaeksin kah oma silmaga üle selle õige 4 ratta veo üle???

Ja veel üks rumal küssa, kui palju need difrilukud sildu ka lõhuvad (kui üldse lõhuvad), kui maantee sõitu teen? egas neid ju ei saa eraldi sisse ega välja lülitada! :oops:

Postitatud: P Jaan 18, 2009 11:35 pm
Postitas weix2
grossu kirjutas:Noh jah, eks ikka plaanis see vints ka sinna peale panna, et siis saab siin tänapäevastele jeepiku meestele silmad ette teha, kui igalt poolt läbi lähen kui vaja (noh näiteks nagu oli meil siin see lumetorm) oi kuidas oleks tahtnud oma uazikuga siis sõita.

Aga kas on siin mõni foorumi liige ehk, kellel on kolhoosniku sildadele lisatud difrilukk? Just siin Tartu kandis, et tuleksin kaeksin kah oma silmaga üle selle õige 4 ratta veo üle???

Ja veel üks rumal küssa, kui palju need difrilukud sildu ka lõhuvad (kui üldse lõhuvad), kui maantee sõitu teen? egas neid ju ei saa eraldi sisse ega välja lülitada! :oops:
Sisse ja välja ikka, kuis siis mudu, ega sa "Kemppi" lukke pane :lol: kui ainult sees siis sa ei saa korralikult autotki ringi keerata, siis väänab kumme ja silda. Sisse lylitad siis kui kinni hakkad jääma, kui sõidad mööda kõveraid radu siis veab ikka 1 esi ja 1 tagaratas, kui sirge muda auk siis lykkad lukud sisse ja karsumm :-)

Postitatud: P Jaan 18, 2009 11:43 pm
Postitas MahviaDeTyrk
weix2 kirjutas:
grossu kirjutas:Ja veel üks rumal küssa, kui palju need difrilukud sildu ka lõhuvad (kui üldse lõhuvad), kui maantee sõitu teen? egas neid ju ei saa eraldi sisse ega välja lülitada! :oops:
Sisse ja välja ikka, kuis siis mudu, ega sa "Kemppi" lukke pane :lol: kui ainult sees siis sa ei saa korralikult autotki ringi keerata, siis väänab kumme ja silda. Sisse lylitad siis kui kinni hakkad jääma, kui sõidad mööda kõveraid radu siis veab ikka 1 esi ja 1 tagaratas, kui sirge muda auk siis lykkad lukud sisse ja karsumm :-)
On neen nn. kolhoosniku silla lukud ikka lülitatavad ?
Kas need pole siiski mitte Detoit Lockeri analoogid ?
Kas poleks õigem öelda, et nad lülituvad ?

Postitatud: P Jaan 18, 2009 11:57 pm
Postitas syncro1
Herr grossu,alusta korralikest rehvidest,neist lumetormi ajal suurem abi kui lukkudest ja siis vints.Kui siis veel väheks jääb, mõtiskle lukkudele.Kui ei usu ,mine osta need iselukustavad ära ja näed,kui "mõnus"on libedaga uisutada!

Postitatud: P Jaan 18, 2009 11:59 pm
Postitas grossu
MahviaDeTyrk kirjutas:
weix2 kirjutas:
grossu kirjutas:Ja veel üks rumal küssa, kui palju need difrilukud sildu ka lõhuvad (kui üldse lõhuvad), kui maantee sõitu teen? egas neid ju ei saa eraldi sisse ega välja lülitada! :oops:
Sisse ja välja ikka, kuis siis mudu, ega sa "Kemppi" lukke pane :lol: kui ainult sees siis sa ei saa korralikult autotki ringi keerata, siis väänab kumme ja silda. Sisse lylitad siis kui kinni hakkad jääma, kui sõidad mööda kõveraid radu siis veab ikka 1 esi ja 1 tagaratas, kui sirge muda auk siis lykkad lukud sisse ja karsumm :-)
On neen nn. kolhoosniku silla lukud ikka lülitatavad ?
Kas need pole siiski mitte Detoit Lockeri analoogid ?
Kas poleks õigem öelda, et nad lülituvad ?
Just just, lülituvad, sest kuidas ma ise saaksin neid sisselülitada? pole ju eraldi kangi ega midagi. Kuidas nende tööpõhimõte ongi nüüd??........... et kui suur pori või muu selline ja hakkab ratast ringi võtma, siis see differ blokeerub ja haarab kaasa ka teise ratta, mis asub sams sillas, või olen ma valesti aru saanud, nendest difrilukkude tööpõhimõttest?

Postitatud: E Jaan 19, 2009 12:23 am
Postitas jr
uputaja kirjutas:To : Jr . Uazi sillad ei maksa never 25-30 keek. >Selle eest saab korralikud Laplanderi või moogi sillad .

Muidugi müüa võib igasugust hinda küsida , iséasi kas leidub ka kaubale ostjaid .

Ise müüsin 11 keek paar .


Andres
Nii ja naa, on küsitud ja ka lahti saadud sellise raha eest nendest sildadest. Kes just neid sildasid väga tahab, see ka maksab. Mis sellest, et saab Volvo või Moogi sillad, aga nendega pole just sellel kodanikul midagi teha kes sõjaväelasi taga ajab.