2. leht 2-st

Postitatud: E Juul 30, 2007 9:49 am
Postitas jazz777
Beast kirjutas:
jazz777 kirjutas:Tõstmiseks on ikke olnud mitmeid teid:
variant 1- vingemad vedrud (ka nii nagu eelpool kirjeldatud)
variant 2- kere kergitamine raami suhtes, ehk pikemad poldid/puksid kerekinnitustele
variant 3- tõstad vedrud silla peale (vajalik kardaanile vaheflants ja ära unusta diffri nurka muuta)
variant 4- tekitada pikemad kammitsad (sellega peab väääga ettevaatlik olema)
Ja siis veel lugematu arv võimalusi (paned puupaku vedru asemele, relaka tõste jne :eek )

Mina olen teostanud variandid 1 ja 3 :lol:
Kui viitsid räägi lähemalt vaheflantsist, milline see olema peaks? ja kui palju silla kalde nurka muuta tuleks, kui tõsta vedrud silla tala peale, palju teda üldse tõsta tohib, et kardaan töötaks (plaan rakendada kardaanile suuri koormusi).
Tänaseks on minu poolt teostatud variandid 1-4 :D
Vaheflants on 40mm "junn", mis käib kardaaniflantsi ja diffriflantsi vahele, järgides flantside kuju ja auguvahesid. Kindlasti peaks olema treitud talle samasugune äärik, mis flantsid tsentreerib. Kaldenurka tuli tublisti muuta, vaevalt, et kraadid siin midagi annavad. Vajalik on teha uued vedrupaki "toetustallad", mis nüüd siis silla peale lähevad ja alla installides saad enne kinni keevitamist nende asendiga silla peal mängida, kuni nurgad õiged. Mis tähendavad suured koormused?
Vaevalt sa nendelt piltidelt midagi eriti näed, aga pildid minu autost http://www.zone.ee/offrama/raam/

Postitatud: E Mär 24, 2008 10:27 pm
Postitas Patermaa
Täna Pajerole kasti alla tõstes tegin väikse pausi, istusin auto kõrvale maha ja vaatasin, et riiulis seisavad MB 124 vedrud. Tekkis massohistlik mõte. On Eesti keegi seda teed läinud ja spiraalide peale teinud Pajero?

Postitatud: T Mär 25, 2008 7:29 am
Postitas Maasturid
Patermaa kirjutas: On Eesti keegi seda teed läinud ja spiraalide peale teinud Pajero?
Tegemise all mõtled ilmselt esisilda kuna 89- ongi Pajerol taga spiraalvedrud ja ketaspidurid.

Postitatud: T Mär 25, 2008 10:16 am
Postitas Patermaa
Ei siinkohal mõtlesin ikka tagasilda. Sest mul väljalase 86. Spiraalide mõte tekkis selle pärast, kuna plaan panna 33" rehv ja sellega seoses torsoonid peale keerata, millega läheb esiots väga jäigaks, et rattaid maha saada teeks tagasilla fleximaks. Kuna ma vedrustuse projekteerimisest midagi ei tea, siis tahaks kellegilt malli võtta, et kuidas ja kuhu vardaid kinnitada. Kõikide muude asjadega saan hakkama peale vedrustuse projekteerimise, seega tahakski kellegile alla masinale piiluda ja paar sõna juttu puhuda. Kas 89 aasta sillatala saab ümber visata .86 aasta masina alla, pidurisüsteemi tuleb modifitseerida, saame hakkama, kas diferentsiaali saab ümber tõsta? Kui saab, siis mis Maasturid küsivad sillatala eest. Mainin ära, et mul lühike masin.

Postitatud: T Mär 25, 2008 10:45 am
Postitas Maasturid
Võid minu juurde kaema tulla,mul siin just üks -89.a lühike Pajero ja taga spiraalvedrud ja ketaspidurid.

Postitatud: E Sept 15, 2008 9:53 am
Postitas Patermaa
Kas keegi viitsib natuke ennast vaevata ja rääkiga, kuidas seda kardaani nurka ikkagi paika aetakse praktikas Pajerol.