2. leht 3-st

Postitatud: N Veebr 03, 2005 7:15 pm
Postitas tarmo
Aga kui masinat tihti uputad, tuleks ka sildades veega segunenud õli tihemini vahetada. Sellisel juhul vene õli jälle hinna tõttu hästi sobib.

Teine asi - 66'l näiteks läheb mootorisse 10L õli sisse :twisted: :term
Sildadesse vastavalt 6.4 ja 7.7 liitrit. Sellise koguse juures võtab ikka mõtlema :roll:

Postitatud: N Veebr 03, 2005 8:26 pm
Postitas jr
Ma arvan, et kui selliste kulude peale mõtled, siis parem ära osta endale autot mida hooldad pooleldi üle ****otsa. Käi jala osta kingi ja kummikuid ning hoia mokk maas. Samuti ajavad mind ilgelt tigedaks vennad, kes räägivad V8 ostmisest aga samas halavad et krt võtab ikka palju kütet...my faking äss! V8 võtab palju, peabki võtma palju ja jääbki võtma palju. Käige jala va ametnikud või äärmisel juhul hankige endale Daewoo Tico ja hoidke mokk maas.

...ülaltoodud mõtteavaldus ei olnud suunatud mitte ühegi siin foorumis sõna võtnud inimese kohta. Tegemist oli jällegi ühe minu paljudest mõttepuhangutest, mida mina arvan asjadest ja pole sinu asi see...

Postitatud: R Veebr 04, 2005 11:20 pm
Postitas jlx
Kui ikka talvel tahad UAZ-iga liigelda siis võiks ikka korralikud õlid sees olla.Vanasti kui kvaliteetõlid defitsiit oli,siis -20 juures tuli hommikul leeklambiga 4-5 min karteri põhja soendada,enne kui käivitamiseks läks.Muidugi olid ka tolle aja akud väga külmakartlikud.

Postitatud: L Veebr 05, 2005 9:24 am
Postitas uazfan
...mujal maailmas on nii, et auto ostetakse vastavalt rahakotile, jõuad osta pead jõudma ka üleval pidada. teisiti pole võimalik.
meil paraku veel sedasi, et ostetakse viimase raha eest palavalt ihaldadtud masin ja siis ollakse valiku ees - kas masin või muu elu :). tavaliselt kannatavad mõlemad, aga uhke ja hää on rääkida, et näe, sai ostetud omale vinge pill... :)
niipalju siis lõpetuseks määrdeainetest....

Postitatud: N Veebr 17, 2005 9:09 pm
Postitas Rein
Panin enda Uaz ikule Comma õlid igalepoole sisse, ei voola nad kusagilt välja, pidurid(ilma võimendita) läksid ikka dot 4 ga oluliselt kergemaks, kui psk ga olid. Nõukogude mehaanikud saatsin vene õlide sobivusest vene masinatele kukele juba sellega, kui ma oma neprile igale poole Comma sisse valasin. Sõitsin väga edukalt ühe suva, ja natuke talvelgi. Lisasin veel igaks juhuks X-1R i ka , et kui peaks mootoris mõne saasta kuhugi ette pesema, et siis libedus säiliks. Pole hullu miskit. Suveks läheb 20W-50 mineraal. ja talveks 10W-40 mootorisse, ja sõidab päris edukalt.
http://surf.triip.ee/index.php?ID=8,850

Postitatud: R Veebr 18, 2005 1:36 am
Postitas K.Kotkas
selle pildi eest anname respecti!.

:idea:

Postitatud: R Veebr 18, 2005 7:53 am
Postitas daffid
nojah.. mõttetu vaidlus teemal l22ne versus vene 6li.. kõik oleneb ilmselt mootorist.. kui ikka läheb 2 liitrit päevas seda (nagu mu uazil läks eelmise mootoriga ;), siis ilmselt ei ole mõtet väga investeerida õlisse, kui on kapitud mootor, mis õli ka peab.. miks siis mitte korralikku õli sisse valada.

Teine jutt on, et mis on "korralik" 6li.. 200 eeku liiter täissynti ei vala, see on selge.. "altotsa" mineraalid on aga suhtkoht sama hinnaga kõik, nii lääne kui vene.. ja ega kvaliteedil ka ilmselt vahet ei ole.. kui jah just seda vanavene veokaõli sisse ei kalla.

.. ja tegelikult tulevad need 6lid ikka k6ik yhest august, noh enamvähem ;)

Aga korralik õli on hea asi kyll.. -10* C juures läheb uaz käima poolest põõrdest, ei ole juttugi klassikalisest "vene auto käivitamisest talvel"

daff

Postitatud: L Veebr 19, 2005 11:39 am
Postitas WOLF
Tihti uputatava auto puhul on ilmselt kõige odavam sildade tuulutustorud ükskord ja korralikult kuhugi võimalikult kõrgele tuua. See peaks olema oluliselt lihtsam ja odavam kui "tihti"vene või lääne õli vahetada.

.

Postitatud: T Mär 04, 2008 10:41 pm
Postitas ktmxcx
.

Postitatud: E Juul 06, 2009 12:19 am
Postitas Hussar
Nii palju kui nüüd ma kokku sain siis:
Kast, vahekast ja sillad GL-5 tüüpi 80w-90
laagrites/liigendites "Lithium Based" määre Valvoline, Neste, Addinol jne
mootoris Täissünt 5W-40

Plaan siis kõik õlid ära vahetada aga kas keegi teab midagi kogustest mis Uaz 469 vajaks esialgu siis ühekordseks täitmiseks? Plaan siis poodi minna ja kõik korraga ära osta, ei viitsiks küll nii et poole pealt õlipudel tühjaks saab :roll:

Postitatud: K Juul 08, 2009 11:18 pm
Postitas Hussar
Andmete kogus on eeskujulik, oleks ainult venekeele tunnis piisavalt tähele pannud saaks midagi aru ka :?

MÄÄRDED

Postitatud: T Sept 14, 2010 10:07 pm
Postitas nostalgar
TERE . AGA MINA ARVAN , ET iga endast lugupidav masinamees ei vala mida iganes masinasse. VENE AUTO ON VÄGA TÄNULIK,kui valad mootorisse poolsünti. Ja veel,määret pannakse tarbe pärast,aga mitte niisama.

Postitatud: K Dets 29, 2010 8:32 am
Postitas Eints77
Võimalik, et jäi kahesilma vahele, aga ei leidnud kusagilt 469b sildade, kasti ja vahekasti õlikoguseid :oops:
Mõni teadjam järsku viitsib siia üles visata :roll:

Postitatud: K Dets 29, 2010 10:11 am
Postitas uputaja
5l piisab sildade ja kastide jaoks.

Postitatud: R Jaan 14, 2011 10:23 am
Postitas Eints77
Kuna PSK õli meie maal enam saada pole siis mida olete asenduseks piduri süsteemis kasutanud?
Kuna uuendusse läheb kogu piduri süsteem, siis kas uued vene kummijubinad silindrite sees Dot 4 kannatavad?