2. leht 3-st

Postitatud: R Juun 13, 2008 11:11 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Suur Irokees kirjutas:Kust see viimasel pildil olev esikaitseraud ostetud/tehtud on? Õhkpatjade süsteem sellega vist enam ei funkka?
Tahad sa tõesti metsas puusse sõita autoga millel on õhkpadjad ?

Postitatud: R Juun 13, 2008 11:11 pm
Postitas jr
Suur Irokees kirjutas:Kust see viimasel pildil olev esikaitseraud ostetud/tehtud on? Õhkpatjade süsteem sellega vist enam ei funkka?
Padjaandur peaks esimese võre taga olema kusagil, seega funkab küll. Eks lööge nüüd mind kui valesti pakkusin, aga US Fordil on andur radika juures.

Postitatud: R Juun 13, 2008 11:19 pm
Postitas Suur Irokees
MahviaDeTyrk kirjutas:
Suur Irokees kirjutas:Kust see viimasel pildil olev esikaitseraud ostetud/tehtud on? Õhkpatjade süsteem sellega vist enam ei funkka?
Tahad sa tõesti metsas puusse sõita autoga millel on õhkpadjad ?
ma ei sõida ainult metsas...

Postitatud: R Juun 13, 2008 11:21 pm
Postitas yanekk
Ise tehtud raud on ees.
Airbag :shock: ,mis see siia puutub.Vanal stangel ei olnud ühtegi juhet küljes,andur ilmselt seal kus JR pakkus,ei ole vajadust olnud katsetada kas töötab.

Postitatud: L Juun 14, 2008 12:36 am
Postitas jr
OT, aga kujuta ette et jood Coca Colat klaaspudelist ja samal ajal lööb padja lahti rooli taga ... ilmselt pole just parim vaatepilt.

...

Postitatud: L Juun 14, 2008 1:09 am
Postitas wuudy
tõste arvutamise koha pealt sain ma ka targemaks kuid kui on suuremad rattad all siis kust kohast seda tõstet arvutama hakata või kust kohast seda mõõtma hakata , kas maapinnast ja võtta siis mingi kere punkt või ratta keskpunktist. Võibolla loll ja keeruline küsimus kuid äkki keegi siiski valgustaks mind? :twak

Postitatud: L Juun 14, 2008 11:45 am
Postitas KristjanS
Originaal konditsioonist 4" tõstet pole nagu mingi probleem.
2" tõstad vedrude vahetusega ja 31" rehvid annavad ka juba kõvasti kõrgusesse juurde :roll:
See oleks siis maapinnast arvutatuna.

Aga tegelikult arvutatakse tõenäoliselt 4" ikkagi ainult kere tõstet + siis see mis rehvid annavad ei arvestata :roll:
On mul õigus ?

Postitatud: L Juun 14, 2008 12:19 pm
Postitas reimo
Tõstet arvutatakse ikkagi sillast. Ehk siis mõõdad originaalis ratta tsentrist koopa ääreni ja tõstetud autol ratta tsentrist koopa ääreni, saadki tõste. 2" tõste tähendab ikkagi kere tõstmist sildadest 2" kõrgemale.

Postitatud: L Juun 14, 2008 6:06 pm
Postitas KristjanS
Veidi OT küsimus aga panin alla 255/65/16 rehvid ja probleem siis selline, et autot keerates hakkab tagant kostuma sellist vinguvat ja hõõrdumist meenutavat häält nagu käiks rehvid kuhugi vastu. Muidugi nad ei käi ja otse sõites on kõik vaikne... pea aknast välja on suht vali see hääl ja mida kiiremini liigun seda intensiivsemalt seda häält kostab. Ja ainult pöörates ja tagant. Minule täiesti aru saamatu kuidas ja mis seda häält teeb. Saaks aru, et rehvid laiad ja rattad välja keerates eest läheks kuhugi vastu aga vastupidi nagu oleks, eest keerad ja tagant käiks vastu :P On muretsemiseks põhjust ?

Postitatud: L Juun 14, 2008 6:14 pm
Postitas reimo
Kui auto kaldub, höörub ülevalt koopa sisemise serva vastu.
Mul käisid isegi 235/75-15 rehvid enne tõstmist maastikul vastu, ilmselt Sinu omadele piisab keeramisest. Vaata koopasse sisse, peaksid nühkimise jälgi nägema, kui on nii, nagu ma arvan, siis pole seal midagi hullu (natuke kulutab rehvi serva). Loomulikult on parem panna väiksema offsetiga veljed, aga ma sõidan praegu 31x10,5 rehviga originaalvelgedega, kitsamas kohas keeramine käib vähe närvidele (ees tulevad lääbad üsna ruttu vastu).

Postitatud: L Juun 14, 2008 6:20 pm
Postitas KristjanS
Pistsin naise rooli ja jälgisin. Koobas kenasti igati eemal ja ruigab ikka keerates. Kusjuures mõlemalt poolt. Nii kui otseks lased jääb kohe vakka.

Postitatud: L Juun 14, 2008 6:26 pm
Postitas reimo
Pista pea koopasse, kui rehv vastu nühib, peavad jäljed näha olema.

Postitatud: L Juun 14, 2008 8:03 pm
Postitas KristjanS
reimo kirjutas:Pista pea koopasse, kui rehv vastu nühib, peavad jäljed näha olema.
Paar senti vaba ruumi vedrudeni ja koopa vastu ei ulatakski.
Esmasp võrrimehe juurde kanalile uurima.

Postitatud: L Juun 14, 2008 8:22 pm
Postitas reimo
Oled kindel, et selliseid jälgi pole:
Pilt
Minul on vedrudeni 4-5cm ja nühib vastu.
Siis tagumistest ratastest on jutt. Esimesed hakkavad esimesena vastu stabikavarrast käima.

Postitatud: L Juun 14, 2008 9:56 pm
Postitas KristjanS
Esimesed jah kraabivad vasta stabikavarrast ka mul :P
Homme uurin veidi veel seda tagumist.
Tänud igal juhul!