2. leht 3-st

Postitatud: P Apr 05, 2009 6:37 pm
Postitas uhti
Kuna tekkis väike plaan endale järgmiseks talveks üks preparaat ehitada mida saaks talvel kasutada põllule lumeraja tegemiseks(rulle ja veepütti vedada ja sahaga suuremat lund lükata) ning ka ehk tiba ronimas käia.
Kasutan selle masina tegemiseks 469 raami ja sildasid-Mootor tuleb mingi TD ja kere loodetavasti VW Golf II.Rattad tulevad mingi veoauto omad.
Tahan teda ikka suht kõrgeks tõsta ja panen siia lõppu ka paar pilti kuidas plaanin seda tõstet teha.Nimelt kasutaks originaal lehtvedru nn pikkihoobadena ja vedrudeks panen mingid spiraalvedrud.Ülejäänud lehtvedru mida ei kasuta lõikaks vedrukammitsa juurest maha.Kas selline lahendus hakkab tomima või jääb liiga vedel.Loomulikult tuleks ka nn reaktiivvarras ja topeltamordid.Spiraalvedrudele tuleks kindlasti ka korralikud vedrutaldrikud jne.
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: P Apr 05, 2009 7:26 pm
Postitas insener007
Igatahes üsna muljetavaldav tarataika !

Postitatud: P Apr 05, 2009 8:43 pm
Postitas carpets
Mille spiraalid need on?

Postitatud: P Apr 05, 2009 9:37 pm
Postitas uhti
Need on vaz 2106 tagumised vedrud.
Kui mingi tagaveolise diisli leian doonoriks siis on plaan kasutada Niva vahekasti aga kas to peaks seal vastu?

Postitatud: P Apr 05, 2009 9:42 pm
Postitas t6nu
kas igapäevaselt sahaga lükkamiseks ja püti vedamiseks jm töödeks traktor praktilisem ei oleks?

Postitatud: P Apr 05, 2009 9:53 pm
Postitas carpets
Pane parem gaz69 vahekast.

Postitatud: P Apr 05, 2009 11:41 pm
Postitas Landy
carpets kirjutas:Pane parem gaz69 vahekast.
Toetan seda mõtet, Niva vahekst pole just eriti tugev lahendus.

Postitatud: E Apr 06, 2009 8:07 am
Postitas uhti
Tuleb siis teis vahekasti otsima hakata.Niva oma lihtsalt olemas.Traktoreid on suisa 6 tk ja kõik vene omad aga nod ei taha alati käima minna jne.Kuna ise peale Autoringi pankrotti töötu ja nüüd palju vaba aega aga vähe raha siis tahakski midagi jälle valmis nokitseda aga suht odavalt :oops:

Postitatud: T Apr 07, 2009 1:26 pm
Postitas uhti
Täna hommikul sättisin siis spiraalid ajutiselt vahele ja lõikasin ülearused asjad maha.
Pilt
Pilt


ENNE

Pilt

NÜÜD

Pilt

Postitatud: T Apr 07, 2009 1:48 pm
Postitas uputaja
Keevita need vedrupaki otsad veel omavahel kammitsa juurest kokku , siis muutub asi tugevamaks.

Kas nii suure tõste korral kardaani nurgad liiga järsud ei jää?

Postitatud: T Apr 07, 2009 10:20 pm
Postitas Tercel
Kui ma nüüd pildilt õieti näen, siis ta on ka sillanurka muutnud.

Postitatud: T Apr 07, 2009 10:44 pm
Postitas carpets
Sillanurk muutubki kui pool lehtvedru ära lõigatud on.

Postitatud: T Apr 07, 2009 10:48 pm
Postitas MahviaDeTyrk
uhti kirjutas: NÜÜD
Pilt
Väga laheda nurga alla jäävad need nn "lääbad" - palju sul teljevahe vedrustuse töötades muutuma hakkab ? miski 20 cm sinna-tänna ?

Postitatud: K Apr 08, 2009 8:00 am
Postitas uhti
Karta on jah ,et ta õieti toimima ei hakka.Vaatan ära,et kuidas nurgad siis jäävad kui kere peal ja tehnika küljes.Pakun,et vedrud vajuvad kokku u 80-120mm.Kui nad ikka ebanormaalsed jäävad siis teen uued ja palju pikemad pikkihoovad.

Postitatud: K Apr 08, 2009 10:20 am
Postitas t6nu
võibolla võhiklik küsimus aga... kas selline konstruktsioon nö külgedele ei hakka väänduma, võrreldes tegeliku täisrauast õõtshoova ristlõikega ja tema pukside suurusega on poolik vedruleht vist suht pehme :?: