66 diisel
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
MB 3,0 mootor jääb vist Gaz 66 jaoks oma 59kw-ga liialt lahjaks.Kuigi
ega Belarusi mootor ka eriti võimsam pole.MB 3,0 mootoreid peaks suht soodsalt kätte saama,samuti on nad teada ka oma töökindluse poolest.
Kui huvitab,siis mul on pakkuda(proovimisvõimalus).Selle talve väikse külmaga on ta poole pöörde pill.
ega Belarusi mootor ka eriti võimsam pole.MB 3,0 mootoreid peaks suht soodsalt kätte saama,samuti on nad teada ka oma töökindluse poolest.
Kui huvitab,siis mul on pakkuda(proovimisvõimalus).Selle talve väikse külmaga on ta poole pöörde pill.
Mul see 66 diisel pea valmis. Aega läinud ka pea kaks aastat. Talvel nokitseb jõudsalt, aga suvel on muudki teha. Tõsi, 66-st on järgi vaid raam, sillad ja vahekast. Kõik muu on kokku pandud-korjatud teistelt vene liikuritelt. Täna teen sidurit ümber, et ka naine suudaks seda lahutada.
Pöördu esmalt ARK-i poole, saad teada, mis lubatud. Mul see ümbertegemise registreerimine pooleli aga mootori vahetuse reg. ei ole ülemõistuse asi.
Vahest panen ka mõne pildi üles.
Pöördu esmalt ARK-i poole, saad teada, mis lubatud. Mul see ümbertegemise registreerimine pooleli aga mootori vahetuse reg. ei ole ülemõistuse asi.
Vahest panen ka mõne pildi üles.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui kedagi huvitavad pildid masinast, mis on 66-st ja Ford F'ist kokku ehitatud (66 sillad+vahekast ja Fordi raam, mootor ja kabiin), siis mõned pildid on näha siin:
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album41
http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/album41
-
- Rookie
- Postitusi: 15
- Liitunud: P Jaan 02, 2005 7:18 pm
Panin oma 66-le MMZ245.12C mootori. Vahetasin selle 245.5 vastu. Vahe nendel mootoritel selles, et 245.12 on mõeldud Zil 5301-le ja veel mõnele kergele grusale. Muide Zil 432730 on Gaz 66 sarnase varustusega, kabiin mugavam, mootor se .12C, rattad 12x20, sillad 4x4, vints. Ise Venes näinud ei ole, aga www.tdzil.ru leiab pildid.
Sellel .12 C on 80 kW ja väänet kõvasti, turbo, õlitäitekõri ja varras kõrgel, papist õlifilter, õlivann selline, et esisillast üle ulatub (traktori 245.5 ja ka 243 karterid ei sobi), vastavalt ka õlipump ja selle alumine osa teised. Max jõud antud 2400 pöördel.
Mootori paigaldamiseks tuleb kinnitused uued teha. On neid asju sätitud ja siis uuesti sätitud. Nii et kui võtad asja teoks, siis anna teada ja näitan enda oma enne kui selle saarele ära viin, metsa mürgeldama, naisel paras randa sõita. Ise panin uue Gazi kabiini ja sealt ka uus rool. Siduri tegin pehmemaks õieti panin sidurivõimendi, võttis tervelt kaks kuud et jupid kokku saada. El. vints ees, kasti hakkan nüsima.
Mootoreid saab nii Venest, kui ka Eestist, Agromarket Türil ja Alvoro Tallinnas Hiiul. Agromarketi omad omad on toonud erinevaid diisleid Zil-i tarbeks, 12.C otsas on otsaplaat Zil-i sidurikoja kinnituse jaoks, sidurikorv koos kettaga. Koja ,kojapõhja ja sidurivõlli saab ka Türilt. Mingil teisel variandil on ka sidurikoda küljes ja ka generaator, õhufiltrit pole kummalgi, turbod erinevad.
Gaz-i enda versiooni mudel on MMZ245.7 ,aga seda kätte saada on raske ja kallis. Tartu mehed võivad kül aidata aga suure raha eest, nad on seda vahetust ka teinud , Rebella. Nõu olen sealt saanud ja remondis masinaid ka vaatamas-kiibitsemas käinud aga kuna nad ei ole mingid ametlikud diilerid (nii autotehase varuosadir. asetäitja mulle vastas), siis samahästi võib neid juppe küsidaka teistelt vene grusadega kaubitsejatelt.
Nii et jõudu. Olen ise üpris liikuv ning seetõttu ka mitte kuigi kärmas küsimustele vastama aga nädalalõpud üritan talvel kodus olla.
Sellel .12 C on 80 kW ja väänet kõvasti, turbo, õlitäitekõri ja varras kõrgel, papist õlifilter, õlivann selline, et esisillast üle ulatub (traktori 245.5 ja ka 243 karterid ei sobi), vastavalt ka õlipump ja selle alumine osa teised. Max jõud antud 2400 pöördel.
Mootori paigaldamiseks tuleb kinnitused uued teha. On neid asju sätitud ja siis uuesti sätitud. Nii et kui võtad asja teoks, siis anna teada ja näitan enda oma enne kui selle saarele ära viin, metsa mürgeldama, naisel paras randa sõita. Ise panin uue Gazi kabiini ja sealt ka uus rool. Siduri tegin pehmemaks õieti panin sidurivõimendi, võttis tervelt kaks kuud et jupid kokku saada. El. vints ees, kasti hakkan nüsima.
Mootoreid saab nii Venest, kui ka Eestist, Agromarket Türil ja Alvoro Tallinnas Hiiul. Agromarketi omad omad on toonud erinevaid diisleid Zil-i tarbeks, 12.C otsas on otsaplaat Zil-i sidurikoja kinnituse jaoks, sidurikorv koos kettaga. Koja ,kojapõhja ja sidurivõlli saab ka Türilt. Mingil teisel variandil on ka sidurikoda küljes ja ka generaator, õhufiltrit pole kummalgi, turbod erinevad.
Gaz-i enda versiooni mudel on MMZ245.7 ,aga seda kätte saada on raske ja kallis. Tartu mehed võivad kül aidata aga suure raha eest, nad on seda vahetust ka teinud , Rebella. Nõu olen sealt saanud ja remondis masinaid ka vaatamas-kiibitsemas käinud aga kuna nad ei ole mingid ametlikud diilerid (nii autotehase varuosadir. asetäitja mulle vastas), siis samahästi võib neid juppe küsidaka teistelt vene grusadega kaubitsejatelt.
Nii et jõudu. Olen ise üpris liikuv ning seetõttu ka mitte kuigi kärmas küsimustele vastama aga nädalalõpud üritan talvel kodus olla.
Olen jälle tagasi Vene avarustest. Seekord kiibitsesin juppe-hindu Piiteri autokaupluses. Neile, kes tahavad MTZ mootorile turbot aretada, Piiteris vajalikud jupid saadaval (turbo, sisselaskekollektorid, õlipumbad ja ühendusvidinad). Toomine on loomulikult raske, aga mõnele siinsele tarnijale oleks kindlasti mõtet teemat arendada.
Sai enda mootorile ka ühe asja.
Sai enda mootorile ka ühe asja.
-
- Rookie
- Postitusi: 15
- Liitunud: P Jaan 02, 2005 7:18 pm
Ammune lubadus, pildisari oma algsest GAZ 66-st. Praegusele ei oska nimegi anda, väliselt Gaz 3308, mootor-sidur.kast Zil (5301, 131, 130), vints Warn, hüdro piirdub pumba olemasoluga, kastist pool raami valmis, mudamölakad (vene virtsakummid) saab alla alles kodupesas.
http://www.pilt.ee/view/551598/
http://www.pilt.ee/view/551598/
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Miks ka mitte ette mehhaanilise baasil hüdrovints? See Warni paneku idee uazikule olek jah tark tegu.Ain kirjutas:Saab läbi bloki tõmmata, aga rohkem mõeldud mõne väiksema sikutamiseks. Plaanis tagumine teha hüdroga, 66 meh. vintsist. Reduktorile mootor otsa, tuleb aeglane aga jõhkra jõuga. Variant muidugi UAZ-ile hoopis panna, see Warn.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tegemise hoos ssab nii mõndagi mööda pandud ja siis tee jälle uuesti. Warn lihtsalt puhkab praegu Gaziku nina all. Kuna Uaz on saare peal ja Gaz Tallinna külje all ning Uaziga pole õnnestunud veel ära uppuda, siis ootab aega, kui vennakesed jälle kõrvuti on, siis tõstab ka ümber. Uazile kohe võimsamat akut tarvis jne. Suvel muudki teha, nii et talvel ajab Uazi nädalaks linna ja relakaga kallale.