Postitatud: K Sept 03, 2008 5:12 pm
enam ei karda isegi mina jooksvaid puid, Tänud Türkile ideaalsete nööri sarvede eest, säästsid mitmeid vajalike sekundeid ning tegid üldse elu lihtsamaks.
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/

Olen konkreetselt selle setiga ja sellesama küsimusega ülevaatuspunkte külastanud - Rauad ei ole gabariitidest väljas, teravaid orke/nurki pole, auto on piisavalt vana, et ise raudu teha = Kõik on tänavalegaalnepilgrems kirjutas:kuidas ametnikud sellele vaatavad et rauad ka külje peal . ma mõtlen esiratta kohal asuvat toru
Kahjuks mul puudub täpne ettekujutus millised need sel masinal on - ideeliselt ei arva ma, et seal miskit võimatut oleks - aga saada mulle nt PM mõned pidid asjastlänkar kirjutas:tere , kas toyo bj 75 3b mootorile leegitoru [ehk summuti püksid] väänad välja kui vana toru näidiseks tuua.
Kui vana peab auto olema et oleks legaalne ise raudasid väänata.MahviaDeTyrk kirjutas:Olen konkreetselt selle setiga ja sellesama küsimusega ülevaatuspunkte külastanud - Rauad ei ole gabariitidest väljas, teravaid orke/nurki pole, auto on piisavalt vana, et ise raudu teha = Kõik on tänavalegaalnepilgrems kirjutas:kuidas ametnikud sellele vaatavad et rauad ka külje peal . ma mõtlen esiratta kohal asuvat toru
Krt ajuvähkpilgrems kirjutas:Kui vana peab auto olema et oleks legaalne ise raudasid väänata.
Kuigi minu omal ei tea 99 % inimesi millised on orginaalid aga siiski. mine tea
3,4 litra diisli jaoks on 50mm väljalase peenikelänkar kirjutas:pilti pole üles panna aga tegemist on nn ühetoru süsteemiga ja toru läbimõõt väljast on 48mm pikkus sukani u. 800mm ja kolm jõnksu mida siis oleks vaja väänata - mootor on 3,4 diisel ehk 3b kollektor paremal pool