2. leht 2-st

Postitatud: K Sept 03, 2008 5:12 pm
Postitas svatski
enam ei karda isegi mina jooksvaid puid, Tänud Türkile ideaalsete nööri sarvede eest, säästsid mitmeid vajalike sekundeid ning tegid üldse elu lihtsamaks.

Postitatud: R Mär 06, 2009 7:26 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Lükkamaks ümber vanararahva arvamust, et kingsepal pole kingi - hakkab ka enda masinale uus esiraud valmis saama

Paar jäigastavat pisidetaili ja viimistlus veel jäänud :P
Pilt

Postitatud: R Mär 06, 2009 8:35 pm
Postitas pilgrems
kuidas ametnikud sellele vaatavad et rauad ka külje peal . ma mõtlen esiratta kohal asuvat toru

Postitatud: R Mär 06, 2009 8:42 pm
Postitas MahviaDeTyrk
pilgrems kirjutas:kuidas ametnikud sellele vaatavad et rauad ka külje peal . ma mõtlen esiratta kohal asuvat toru
Olen konkreetselt selle setiga ja sellesama küsimusega ülevaatuspunkte külastanud - Rauad ei ole gabariitidest väljas, teravaid orke/nurki pole, auto on piisavalt vana, et ise raudu teha = Kõik on tänavalegaalne

leegitoru

Postitatud: L Mär 07, 2009 12:00 am
Postitas länkar
tere , kas toyo bj 75 3b mootorile leegitoru [ehk summuti püksid] väänad välja kui vana toru näidiseks tuua.

Re: leegitoru

Postitatud: L Mär 07, 2009 12:04 am
Postitas MahviaDeTyrk
länkar kirjutas:tere , kas toyo bj 75 3b mootorile leegitoru [ehk summuti püksid] väänad välja kui vana toru näidiseks tuua.
Kahjuks mul puudub täpne ettekujutus millised need sel masinal on - ideeliselt ei arva ma, et seal miskit võimatut oleks - aga saada mulle nt PM mõned pidid asjast

Postitatud: L Mär 07, 2009 12:14 am
Postitas tarmo
Läheb juba teemast välja, aga mis mootoriga see BJ75 on? Äkki mul vedeleb veel väljalaskekollektor koos vidinatega sellele autole. Mootoriks oli siis 3.5D (mitte 3.4, mis on levinum).

Edit: 3b = 3 liitrine bensiinimootor?

Postitatud: L Mär 07, 2009 12:15 am
Postitas länkar
pilti pole üles panna aga tegemist on nn ühetoru süsteemiga ja toru läbimõõt väljast on 48mm pikkus sukani u. 800mm ja kolm jõnksu mida siis oleks vaja väänata

Postitatud: L Mär 07, 2009 12:17 am
Postitas länkar
mootor on 3,4 diisel ehk 3b kollektor paremal pool

Postitatud: L Mär 07, 2009 2:25 am
Postitas pilgrems
MahviaDeTyrk kirjutas:
pilgrems kirjutas:kuidas ametnikud sellele vaatavad et rauad ka külje peal . ma mõtlen esiratta kohal asuvat toru
Olen konkreetselt selle setiga ja sellesama küsimusega ülevaatuspunkte külastanud - Rauad ei ole gabariitidest väljas, teravaid orke/nurki pole, auto on piisavalt vana, et ise raudu teha = Kõik on tänavalegaalne
Kui vana peab auto olema et oleks legaalne ise raudasid väänata.
Kuigi minu omal ei tea 99 % inimesi millised on orginaalid aga siiski. mine tea

Postitatud: L Mär 07, 2009 9:26 am
Postitas MahviaDeTyrk
pilgrems kirjutas:Kui vana peab auto olema et oleks legaalne ise raudasid väänata.
Kuigi minu omal ei tea 99 % inimesi millised on orginaalid aga siiski. mine tea
Krt ajuvähk :bang: - ei mäleta kas 2001 või 2002 (1 juuli) vist :oops: on se kuupäv millest uuematel nõutakse serti

länkar kirjutas:pilti pole üles panna aga tegemist on nn ühetoru süsteemiga ja toru läbimõõt väljast on 48mm pikkus sukani u. 800mm ja kolm jõnksu mida siis oleks vaja väänata - mootor on 3,4 diisel ehk 3b kollektor paremal pool
3,4 litra diisli jaoks on 50mm väljalase peenike :roll: