2. leht 2-st

Postitatud: R Mai 16, 2008 12:50 pm
Postitas atdoom
suzi kirjutas:aga kui panna nn õlitatav filter ning seda mitte õlitada? Kas see toimiks?
no tegelikult :roll:
ka manualis soovitab õli piserdada suht tagasihoidlikult...
no minul on ikka suht raske uskuda... mingit märkimisväärset õli "aurude"?!? lendumist... ei pretendeeri spetsialisti arvamusele.

Postitatud: R Mai 16, 2008 1:00 pm
Postitas reimo
suzi kirjutas:aga kui panna nn õlitatav filter ning seda mitte õlitada? Kas see toimiks?
Kas see siis ka tolmu kinni peab? Pärast mootor liiva täis...
Ma selle õhulugeja pärast lasin oma filtril ca ööpäeva pärast õlitamist kuuris seista, enne kui külge panin (kuskilt jäi selline soovitus silma).

Postitatud: R Mai 16, 2008 7:02 pm
Postitas uputaja
Ah OK . Läheb Greeni koonus kapoti peale püsti ja asi jokk . Ei julge seda paberhuijovinat külge ikka sättida . Green nagu metsas ei torka silma kah :lol:

Postitatud: R Mai 16, 2008 8:48 pm
Postitas Mihkel78
MAP on andur mis kujutab endast potensomeetrit mis muudab takistust vaakumi jõul turbomootoril ka ülerõhul, sellele ei tohiks õli midagi teha.

Postitatud: R Mai 16, 2008 11:28 pm
Postitas jr
Väike vihje on mitte õliga liialdada filtri juures ja õhulugejat tasub ka aega ajalt puhastada. Sobib selleks hästi elektroonikakomponentide kuivpuhasti G-22, müügil Tevalos.
http://jr.lahe.net/car/bmw/gfx/20-01-06 ... C00203.JPG

Postitatud: L Mai 17, 2008 8:04 am
Postitas MahviaDeTyrk
suzi kirjutas:aga kui panna nn õlitatav filter ning seda mitte õlitada? Kas see toimiks?
Sama hästi võid siis panna lihtsalt miski putukavõrgu - on odavam ja suurmaid kaikaid ikka eemal hoiab