2. leht 3-st
Postitatud: E Apr 28, 2008 3:48 pm
Postitas urmas
Tegelikult tahaks veel kiidulaulu laulda!
Tibu meeskonnale, kes meile LK4 elumahla tõi.
Heinküünile, kes meile Tallinnast vahekasti varuosadeks toimetaks.
Urvole, kes varaste hommikutundideni Snegurochka all aega aitas veeta:
Amitransile, kes oma peolaual meil vahekaste lahkelt lammutada lasi ja suud ei lasknud ära kuivada.
Grandimehele Einarile, kes kogu aeg meile midagi tõi.
Ah-jaa:
Kui keegi laagriplatsi ümbrusest ühe rahakoti äkki leidis, siis võib see vabalt minu oma olla. Oleks happy kõige üle, mis sellest alles.
Postitatud: E Apr 28, 2008 6:48 pm
Postitas Vahur
Tänud Carservice tiimi poolt Joel & Co-le
Nagu "reklaamis" lubatud oli Mudakoon suurepärane võimalus testida ennast ja autot Laadoga sõiduks(...ja kui veel oleks jooksva aja järgi tulemusi arvutatud....) aga igati ladus korraldus ja mõnus seltskond pakkusid suurepärase nädalavahetuse.
"Õnneks" ilmnesid Rubiconil veel mõned väiksed puudused mida jõuab nüüd enne Venemaad ehk kõrvaldada.
Teh.kontrollis selgus tõsiasi et ühe kustuti manomeeter on nullis vaatamata sellele et sai napp pool aastat tagasi ostetud-tänud Anto.
LK-3 l tekkis lühis bensupumba toiteahelasse mille põhjustas ilmselt mõni roigas raiesmikult kuid mida ei õnnestunud ei katsel ega ka õhtul-öösel avastada ning edaspidiste ootamatute seisakute vältimiseks(eriti põhjagaasi lõikudel) sai toodud sigaretisüütajast pumbale otse juhe.
LK-4 ja 5 said saatuslikuks vintsinõõrile,mis otsustas mõlemal korral kui vale sõidutrajektoori valiku tõttu oli vaja mõned meetrid vintsida,ca kümmekond korda katkeda(ja tänud Ermile kes lõikus ja sõlmis seda nii et endal käed verised).Ei tea kas oli tegemist vale nööri hooldusega või ongi iga 3-4 võistluse järel mõttekam uus osta.
Aga muidu tundub et võib jälle minna venelaste,lätlaste ja muidugi eestlastega (keda tuleb Laadogale rekordiliselt palju) jõudu katsuma.
Postitatud: E Apr 28, 2008 7:06 pm
Postitas Priit82
Tänud korraldajatele ka Porikala meeskonna poolt väga hea rada ja veel parem võistluste formaat, kahju ainult ,et me wrangleri mootor otsustas juba suht alguses töölepingu ühepoolselt lõpetada
Postitatud: T Apr 29, 2008 9:17 am
Postitas Tom 73

Vahur-sul tundub põhjagaasi mehena olevat pidev anomaalia kütuse etteandega , vepsal sa tegid seda vist klaasipesu anumast ??

Postitatud: T Apr 29, 2008 9:45 am
Postitas MOB
Visa hulkur tänab kah korraldajaid korraldatu eest - kogu üritus toimis laitmatult.
Paar tähelepanekut:
rohkem oleks pidanud olema nn. piiksutajaga kontrollpunkte;
LK-de finishi tähised oleks võinud olla lisamärgisega ja kellaga;
näiteks teise päeva stardijärjekord oleks võinud olla pööratud sest mis seal salata oma eelviimase stardikohaga ei olnud meil mingit võimalust konkureerida eesotsas startijatega (va. lk-4, kus trajektoori valik oli määrav);
Aga üritus iseenesest oli nauditav, ilm ilus ja võistluskeskuse asukoht igati sobilik. Me tiimi poole pealt oli tehnika, mis pea 100%-selt kestis. Planeeritud osalemine TR1-s realiseerus vaba klassna ja stardijärjekord ei olnud kah sobiv kuid see kõik me endi hooletuse karistuseks. Asja iroonia oli muidugi ka selles, et võistluskeskusse saabusime esimeste seas aga tänu igasugu sekeldustele saime mandaadi eelviimasena.
Postitatud: T Apr 29, 2008 7:04 pm
Postitas Neuser
Suured tänud korraldajatele ka Artist teami poolt. Debüütesinemine sujus vägagi normaalselt ilma suuremate viperusteta. Tänu Urvole sai mitte ainult võistlusest osa võtta vaid isegi mingil määral võistelda.
Postitatud: T Apr 29, 2008 10:25 pm
Postitas hans
sai käidud laupäeval selle üritusel pealtvaatjana.ühe auto aknale oli kaart pandud,kus ja millal on publikule nähtavad katsed.üheks oli vana raudtee ääres toimuv katse.selle alguseks oli märgitud 14.30.sai sinna mindud,et ka vaadata kuidas te mudas möllate,aga mida ei näinud olid masinad.sai istutud seal katsel kella 16.30 ja selle aja jooksul nägime ainult 6 atv möödumas.rohkem ei viitsinud passida ja läksime minema.siit väike vihje korraldajale,et kui publikule mõeldud katse,siis võiks see olla huvitavam.ei oska öelda,mis toimus liini all alganud katsel,kuna saun hakkas soojaks saama ja tuli linna tagasi sõita.
Postitatud: K Apr 30, 2008 10:28 am
Postitas sennaH
Amatöörid tänavad korraldajaid väga meeldiva raja ja korralduse eest.
Siinkohal paneks aga pealtvaatajatele südamele, et ärge ronige keset rada samal ajal kui läbi muda liigub teie suunas midagi väga kiiresti.
Postitatud: K Apr 30, 2008 1:08 pm
Postitas RAMBO
väga hästi organiseeritud,hea ilm ja hea rada.
tänud ka RAMBO teami poolt...
Postitatud: K Apr 30, 2008 2:27 pm
Postitas R.Laansalu
Suured tänud ka Liblika meeskonna noorte poolt. Rajad super, korraldus super ja ilm super, mis sa hing veel tahta tahad?

Postitatud: K Apr 30, 2008 3:43 pm
Postitas Aare
Eelkõnelejatega sama meelt. Kõik lausa super (ilm ja korraldus ja rada). Aga minu meelest on offroad üks kestvus ala mitte nii, et sipsti paartundi sõitu ja võitja on selgunud.
Ootaks siiski 24 h + 1 h maastiku sõitu.

Postitatud: K Apr 30, 2008 3:48 pm
Postitas fagott
Pleksor tänab kah.Siiski,väga huvitav võistlus,meenutas veidi klaperjahti.Alguses polnud aega mõeldagi,mida sa teed,pärast lk 4-jas võtsime seda poolvägisi,et suuremaid ämbreid vältida.Ja ajaarvestus katsevahedega tundus ainult rääkides segane,kui sõitma hakkasid, oli kõik väga loogiline.Huvitav,mis see oleks andnud,kui piiksutajaid rohkem oleks olnud???Rada oli ju jumala selge.
Postitatud: N Mai 01, 2008 6:27 pm
Postitas ainarv
Alu Veoki atvd tänavad samuti kõiki, tänu kellele asi toimuma sai. Kõik sujus ladusalt ja masinadki pidasid vastu

Mudakoon 2008
Postitatud: P Mai 18, 2008 2:21 pm
Postitas virx2
Tänases saates " Ruudulipp " näidati väikest ülevaatlikku klippi mudakoonust. Mõne aja pärast peaks internetist ka vaadatav olema.
Re: Mudakoon 2008
Postitatud: P Mai 18, 2008 5:31 pm
Postitas boob
virx2 kirjutas:Mõne aja pärast peaks internetist ka vaadatav olema.
Kuskohast? Omal jäi saade nägemata
Kordus on kolmapäeval kell 2:10...