
Arvestades seda, et mootor töötab vahemikus 800-2800 p/min (OK, edasi kah, aga pole olnud põhjust peenestada) ja momendikõver samas vahemikus on 140-380 Nm vist päris sihukest mootorit ei leia. Aga äkki saab mõne mootori reduktoritega sinna vahemikku suruda? Pöörlemissageduse vähenedes suureneb ka pöördemoment

Igatahes tahaks, et pöördemoment oleks ikka vähemalt 200 Nm läheduses, alla selle jääb liikumine mannetuks.
Kui sihukest ei saa, siis millist saab? Ja mis selle letihind on?
Ideaalilähedane oleks võimalikult lame pöördemomendi graafik.
EDIT: See siis juhul, kui käigukast jääb. Ülekandearv muutub 4,2-->1,00.
Iseenesest, kui leiduks mõni mootor, mis võimaldaks pöörlemissageduse muutust 0-->~3000, siis võiks ka sellest loobuda ja taas võidaksin kolvmveerandsada kilo.
Elektrimootorite hulgast leiab selliseid, kus paigalseisul on pöördemoment vägav. Suruõhu korral nii vist ei saa. Või saab?