Postitatud: N Apr 17, 2008 10:08 pm
Vohh.Suured tänud info eest.
Priidul jällegi õigus.Una kirjutas:Tead, ma ole küll suurem asi kirjutaja, aga kuna siin eelpool keegi arvas, et 3.5 V8 on raske ja SIII käigukast ja vahekast ei kannata seda välja siis VALGUTAGU mind Landy, kuid:
Minu arust on 3.5 V8 mootor kergem kui 2.25 diisel. Wikipedia annab V8 kaaluks 170 kg. Terry Ann aga 2.25 petroli kaaluks 204 kg. Miskipärast arvan, et diisel on samas kaalus kui mitte raskem.
Tehase ette antud kulu peaks 2,25L bensuka olema 14-16L/100kmKjen kirjutas: Aga minu isiklikud kogemused:
Minu 2,25 bensiinimootoriga isend tarbib linnas talvel kütust täpselt 20l/100km, maanteel 14,5l/100km (valdav kiirus 80km/h). Kiirendus 0...90km/h - 45s. Võtab ka 100km/h sisse, aga seda siledal teel ja tuulevaikse ilmaga.
Sama siin, mulle meeeldib ka aegajalt v8 käuksutada ja siis 2,25d ennast sidurikärsatades venitada. Lahe on, ausalt. Õnneks mul suur põld mida mööda kõike testida... Siiski mulle meeldib rohkem V8 aut, kuigi sõiduvõidu külmik on 300tdi manual. Täna rohkem õllese peaga ei postita.Una kirjutas:
Loo moraal: nii SIII 2.25 diisel ja Land Rover 90 3.5 V8 on rohkem omamise kui sõidurõõm. Igapäevaseks sõitmiseks on ühed sitad mõlemad. Vabandust, aga nii see on.
Igapäeva sõidud teen Discovery II-ga. Sellega on sõidurõõmu piisavalt, aga puudub omamiserõõm.
Aga ma usun, et üks korralik Range Rover Classic V8 võiks mul veel olla. Sellega oleks nii omamise- kui sõidurõõm olemas.