2. leht 2-st

Postitatud: N Apr 17, 2008 10:08 pm
Postitas rajaleidja
Vohh.Suured tänud info eest.

Postitatud: R Apr 18, 2008 12:18 am
Postitas Landy
Una kirjutas:Tead, ma ole küll suurem asi kirjutaja, aga kuna siin eelpool keegi arvas, et 3.5 V8 on raske ja SIII käigukast ja vahekast ei kannata seda välja siis VALGUTAGU mind Landy, kuid:

Minu arust on 3.5 V8 mootor kergem kui 2.25 diisel. Wikipedia annab V8 kaaluks 170 kg. Terry Ann aga 2.25 petroli kaaluks 204 kg. Miskipärast arvan, et diisel on samas kaalus kui mitte raskem.
Priidul jällegi õigus. :)
Kuna LR V8 mootorid on alumiiniumsulamist, siis on nad kergemad mistahes muust LR ridamootorist. Diiselmootor on tiba raskem, kui R4 bensukas, kuigi kasutavad sama plokki.

2,25L mootori nõrgaks küljeks on olematu kiirendus (0-100km veidi üle 60 sekundi).Ning ilma aeglustita liikumisel üsna jõuetu olek. Tegu rahuliku põristamis mootoriga.

Kui korralikult remontida ja häälestada, siis ei suitse see ühti midagi. :idea:

Ja ikkagi - palun kergita saladuseloori, miks just S-III ja mille jaoks sa seda otsid?

Postitatud: R Apr 18, 2008 8:31 am
Postitas Kjen
No nii, ja mina arvasin veel, et ma juba natuke tean LR-dest :oops:
Luban, et enam ei avalda tuttavate asjatundjate käest kuuldut...
Aga minu isiklikud kogemused:
Minu 2,25 bensiinimootoriga isend tarbib linnas talvel kütust täpselt 20l/100km, maanteel 14,5l/100km (valdav kiirus 80km/h). Kiirendus 0...90km/h - 45s. Võtab ka 100km/h sisse, aga seda siledal teel ja tuulevaikse ilmaga. Õlikulu: 1l-1000km. Algul oli rohkem, aga aitas mootori leotus petrooliga.
Reaalne korduvalt järgiproovitud kandevõime üle tonni. 1,5aastaga läbisõit üle 6000km. Selle aja jooksul ostetud varuosad: 2 akut, kardaani kummikaitse, numbrivalgusti, pidurisilinder, massilüliti ja jupp akujuhet, pistikuid, thumbel-tüüpi lüliti, suunatule lüliti, tihend pooltelje tähiku vahele. Teostatud ka 1 mugavusvarustuse paigaldus: ehitatud roolivõimendus. Korraldas ja osad hankis: Inseneer.
Lisaks veel 2 õlivahetust, mitu korda pidureid reguleeritud ja murdunud pooltelje tähiku poltide väljavõtmine. Teostas: Carservice.
Kulud (ilma kindlustuse, kütuse ja tehnoülevaatuseta) kokku umbes 12 000kr ehk siis 2kr/km. Väga hull ei ole.
Oleks vaja veel auto üle värvida ja elektrisüsteemi kohendada.

V8 mootoriga uuema mudel soetamishind + kulud renoveerimisele läheneb jõudsalt aga 200 000kr-le. Sõitnud aasta ja 2 kuuga aga vist alla 2000km, sõidukorras olnud kokku 2 kuud.
Kütusekulu maanteel 20l/100km, linnas ei teagi (eelmine suvi sai 500kr eest sõita kolmel päeval tööle ja tagasi, siis pidi jälle tankima).

Kokkuvõttes: kas odav või kallis, sõltub algmaterjalist!

Postitatud: R Apr 18, 2008 11:53 am
Postitas Landy
Kjen kirjutas: Aga minu isiklikud kogemused:
Minu 2,25 bensiinimootoriga isend tarbib linnas talvel kütust täpselt 20l/100km, maanteel 14,5l/100km (valdav kiirus 80km/h). Kiirendus 0...90km/h - 45s. Võtab ka 100km/h sisse, aga seda siledal teel ja tuulevaikse ilmaga.
Tehase ette antud kulu peaks 2,25L bensuka olema 14-16L/100km
Enne mootori remonti nii see mu masinal oligi, peale remonti enam alla 25l/100 ei võta. Vea otsingule sai ca 10.000 kulutatud, kuid põhjus siiani teadmata. :cry:

Olen L-Eestsis sõites järsust mäest vabakäiguga laskudes ka 110km/h saavutanud. Siledal teel hakkab üle 90km/h mootori hääl jubedalt kõrva kraapima. Optimaalne max kiirus 70...80km/h

Selles valguses on 3,xL V8 lausa ökopill. :twisted:

Postitatud: R Apr 18, 2008 9:45 pm
Postitas Una
Tead, ega V8-ga ei sõidetagi. Mina sõitsin eelmisel aasta 36 kilomeetrit. Maalt Kõppu Suvesõidule ja tagasi. Kulus umbes paak bensiini.

Enamjaolt lähen ma maale. Võtan keldrist aku, panen selle autole peale ja siis panen ta käima. Siis avan õlle panen ette suitsu ja lihtsalt kuulan. Kulub umbes kaks paaki bensiini aastas.

SIII seisis mul 5 aastat sõbra hoovis Nõmmel. Siis pidin ta sealt maale viima - panin aku külge, keerasin võtit ja ja sõitsin korra ümber kvartali. Siis treileri peale ja maale seisma. Nüüd on 4 aastat seal seisnud - sel kevadel panen jälle korraks käima, sõidan tiiru ümber kuuri ja jätan sinnapaika.

Loo moraal: nii SIII 2.25 diisel ja Land Rover 90 3.5 V8 on rohkem omamise kui sõidurõõm. Igapäevaseks sõitmiseks on ühed sitad mõlemad. Vabandust, aga nii see on.

Igapäeva sõidud teen Discovery II-ga. Sellega on sõidurõõmu piisavalt, aga puudub omamiserõõm.

Aga ma usun, et üks korralik Range Rover Classic V8 võiks mul veel olla. Sellega oleks nii omamise- kui sõidurõõm olemas.

Vot sellised mõtted reede õhtul peale mõnda õlut.

Postitatud: L Apr 19, 2008 9:39 pm
Postitas inseneer
Una kirjutas:
Loo moraal: nii SIII 2.25 diisel ja Land Rover 90 3.5 V8 on rohkem omamise kui sõidurõõm. Igapäevaseks sõitmiseks on ühed sitad mõlemad. Vabandust, aga nii see on.

Igapäeva sõidud teen Discovery II-ga. Sellega on sõidurõõmu piisavalt, aga puudub omamiserõõm.

Aga ma usun, et üks korralik Range Rover Classic V8 võiks mul veel olla. Sellega oleks nii omamise- kui sõidurõõm olemas.
Sama siin, mulle meeeldib ka aegajalt v8 käuksutada ja siis 2,25d ennast sidurikärsatades venitada. Lahe on, ausalt. Õnneks mul suur põld mida mööda kõike testida... Siiski mulle meeldib rohkem V8 aut, kuigi sõiduvõidu külmik on 300tdi manual. Täna rohkem õllese peaga ei postita. :D