2. leht 3-st

Postitatud: N Apr 10, 2008 7:06 pm
Postitas mardikas
Gaz 24 tagasilla paigaldamisel mõttlesin seda,et nagunii sul jutu järgi kõik agregaadid(mootor+kast) gaz 24 omad pane tagasild siis kah juba.Ülekanne gaz 24 tagasillas peaks olema kiirem kui Gaz 69 seega kui esisild ei vea naguinii võidad kiiruses ja küttekulus.

Postitatud: N Apr 10, 2008 8:16 pm
Postitas Beast
Oled sa kindel et 24 tagasillaga tuleb taga rööbe väiksem või sama kui esisilla rööbe. Kui taga on rööbe suurem kui ees ei pidadama auto juhitav olema. Ma olen küll kuulnud et volga reduktori saab panna 69- silla sisse. Aga kui sa niigi originaali taga ei aja, ole meheks ja kasuta võimalusel uaz-i (või mõne muu auto) juppe, siis pole uunikumi meestel valus vaadata :wink:
Kui soovi on ja kiirelt reageerid siis meil on üks TÄIESTI rape raam mille küljest võimalik saada vahekasti tala, muidu raam läheb vanarauda.

Postitatud: N Apr 10, 2008 11:38 pm
Postitas ricardo
Et esiti proovime siis ellu äratada mootori mis oli algselt autol peal. Kui see ei õnnestu, siis ikkagi gaz 24 mootor aiste vahele. Karburaatori kohta ei tea, peab võrdlema esiti teistega. Masin on tõesti kodukootud hot road oma raudade ja turvakaarega. Kui viitsiks ja oskaks selgeks saada õpetused piltide üles panekuks, siis võiks ju ka pildi lisada, aga jah.

Ja piinlik öelda, aga esialgsel vaatusel tundub et maha saetud siis käigukasti koda toetav tala? Vahekastil ju kandurid küljes mis kinnituvad kere külge? Tala asub otse armatuuri all. Kui saab selle kusagilt tervelt kätte, siis oleks küll hää meelega huvitet.

Ja autol miski bmw rooliratas ja istmed kadunud, tulevad ka mitteoriginaalid ja ehk isegi turvavöödega.

Postitatud: R Apr 11, 2008 8:29 am
Postitas Nichtraucher
ricardodesol11 kirjutas:Et esiti proovime siis ellu äratada mootori mis oli algselt autol peal. Kui see ei õnnestu, siis ikkagi gaz 24 mootor aiste vahele. Karburaatori kohta ei tea, peab võrdlema esiti teistega. Masin on tõesti kodukootud hot road oma raudade ja turvakaarega. Kui viitsiks ja oskaks selgeks saada õpetused piltide üles panekuks, siis võiks ju ka pildi lisada, aga jah.

Ja piinlik öelda, aga esialgsel vaatusel tundub et maha saetud siis käigukasti koda toetav tala? Vahekastil ju kandurid küljes mis kinnituvad kere külge? Tala asub otse armatuuri all. Kui saab selle kusagilt tervelt kätte, siis oleks küll hää meelega huvitet.

Ja autol miski bmw rooliratas ja istmed kadunud, tulevad ka mitteoriginaalid ja ehk isegi turvavöödega.
Käigukasti toetava tala annan TASUTA, kui viitsid Kosele järgi tulla!
Vahekast siiski kere külge ei kinnitu!
On ikka omaette tala raami küljes selle jaoks.

Postitatud: R Apr 11, 2008 8:55 am
Postitas ricardo
Nichtraucher kirjutas:
ricardodesol11 kirjutas:Et esiti proovime siis ellu äratada mootori mis oli algselt autol peal. Kui see ei õnnestu, siis ikkagi gaz 24 mootor aiste vahele. Karburaatori kohta ei tea, peab võrdlema esiti teistega. Masin on tõesti kodukootud hot road oma raudade ja turvakaarega. Kui viitsiks ja oskaks selgeks saada õpetused piltide üles panekuks, siis võiks ju ka pildi lisada, aga jah.

Ja piinlik öelda, aga esialgsel vaatusel tundub et maha saetud siis käigukasti koda toetav tala? Vahekastil ju kandurid küljes mis kinnituvad kere külge? Tala asub otse armatuuri all. Kui saab selle kusagilt tervelt kätte, siis oleks küll hää meelega huvitet.

Ja autol miski bmw rooliratas ja istmed kadunud, tulevad ka mitteoriginaalid ja ehk isegi turvavöödega.
Käigukasti toetava tala annan TASUTA, kui viitsid Kosele järgi tulla!
Vahekast siiski kere külge ei kinnitu!
On ikka omaette tala raami küljes selle jaoks.
No sellisel juhul ei ütleks ära mõlemast talast ja eks tuleks ka Kosele järgi. :hail

Postitatud: R Apr 11, 2008 8:57 am
Postitas Nichtraucher
ricardodesol11 kirjutas:
Nichtraucher kirjutas:
ricardodesol11 kirjutas:Et esiti proovime siis ellu äratada mootori mis oli algselt autol peal. Kui see ei õnnestu, siis ikkagi gaz 24 mootor aiste vahele. Karburaatori kohta ei tea, peab võrdlema esiti teistega. Masin on tõesti kodukootud hot road oma raudade ja turvakaarega. Kui viitsiks ja oskaks selgeks saada õpetused piltide üles panekuks, siis võiks ju ka pildi lisada, aga jah.

Ja piinlik öelda, aga esialgsel vaatusel tundub et maha saetud siis käigukasti koda toetav tala? Vahekastil ju kandurid küljes mis kinnituvad kere külge? Tala asub otse armatuuri all. Kui saab selle kusagilt tervelt kätte, siis oleks küll hää meelega huvitet.

Ja autol miski bmw rooliratas ja istmed kadunud, tulevad ka mitteoriginaalid ja ehk isegi turvavöödega.
Käigukasti toetava tala annan TASUTA, kui viitsid Kosele järgi tulla!
Vahekast siiski kere külge ei kinnitu!
On ikka omaette tala raami küljes selle jaoks.
No sellisel juhul ei ütleks ära mõlemast talast ja eks tuleks ka Kosele järgi. :hail
Helista palun ette ka 50 250 48

Postitatud: R Apr 11, 2008 1:08 pm
Postitas ricardo
Aga otse loomulikult oleks telefoninumbri otsimine olnud järgmine käik. Tänud ette. :roll:

Postitatud: K Apr 23, 2008 10:48 am
Postitas ricardo
Nichtraucher kirjutas:
ricardodesol11 kirjutas:
Nichtraucher kirjutas: Käigukasti toetava tala annan TASUTA, kui viitsid Kosele järgi tulla!
Vahekast siiski kere külge ei kinnitu!
On ikka omaette tala raami küljes selle jaoks.
No sellisel juhul ei ütleks ära mõlemast talast ja eks tuleks ka Kosele järgi. :hail
Helista palun ette ka 50 250 48

ET siis peale minupoolset pikka ja tüütavat närvidele käimist vahetalad olemas, antud hetkel seiklevad veel mööda eestit ringi paar päeva, ja seega suured tänud. :hail

Vahepeal suutsin autost leida ka õnneks puuduvad mootoriploki "punnid" mis tundusid suht defka värk olema kaubandusvõrgus ja varsti läheb katsetamiseks, sest ilmad juba liigagi ilusad vahepeal.

Postitatud: K Apr 23, 2008 9:34 pm
Postitas Nichtraucher
No ega see mingi närvidele käimine polnudki.
Lihtsalt aegu oli raske kokku ajada.
Igal juhul jõudu tööle!

Postitatud: T Apr 29, 2008 12:28 pm
Postitas ricardo
Originaalmootor peal, ja tundub et surved olemas. Tekkis uus küsimus, et kas GAZ 24 radikas sobiks originaali asemele(no ära varastatud eelmise omaniku tagant), et kus pool väljavõtted ja nii. Pole lihtsalt praegu käepärast radikat et võrrelda.

Postitatud: T Apr 29, 2008 7:47 pm
Postitas mardikas
Gaz 69 orig. mootoril ja Gaz 24 peaks radika väljavõtted täpselt vastupidises suunas asuma.

Postitatud: K Apr 30, 2008 11:37 am
Postitas Nichtraucher
ricardodesol11 kirjutas:Originaalmootor peal, ja tundub et surved olemas. Tekkis uus küsimus, et kas GAZ 24 radikas sobiks originaali asemele(no ära varastatud eelmise omaniku tagant), et kus pool väljavõtted ja nii. Pole lihtsalt praegu käepärast radikat et võrrelda.
Leiame radika ka!
Ja kõike muud leiab ka!
Küsi aga julgesti!

Postitatud: R Mai 02, 2008 11:43 pm
Postitas ricardo
Et radikas leitud ja autole paigaldatud, vaja veel lõdvikud külge panna. Mootor igal juhul võttis hääle sisse juba. :P

Postitatud: E Sept 08, 2008 10:33 am
Postitas ricardo
Et asja vahepeal hoolega aetud ja jõutud lõppeks sinnamaale tõdemisega - mootor raip töövõimeline, aga mitte liikluskõlbulik. Suitseb, pritsib küünlad õli täis, puterdab ja soojast peast töötab, ilmselt miskid rõngad kinni või muu tüüpiline jama. Tekkis küsimus, et kas sellisele mootorile ka remontjuppe veel piisavalt saadaval on - mootor poola variant ehk siis nn nysa mootor? Ja veel keerulisem teema, et kas leidub ka inimesi kes kusagil võiksid selle mootori remondi ära teha ja seda mõistliku hinna eest. Tegelt probleem sellevõrra raskeb, et ka teine gaz 69 plekkkong vajab ilmselt samalaadset abi. Või oskab keegi nõu anda mis kõige targem mul edasi toimetada? :roll:

Postitatud: T Sept 09, 2008 5:56 pm
Postitas Nichtraucher
Kolvid- rõngad, muist saalesid ja simmerid gaz51-52, sama klapid-tõukurid- õlipump-veepump.
võin ka remonti teha. vinks-vonks mootori teen 20 teeki eest-garantii loomulikult ka. on see odav või kallis saad ise otsustada.