2. leht 3-st
Postitatud: K Apr 09, 2008 9:12 pm
Postitas taxopets
Kui sul praegu on küljes nö.raamidega kojamehed siis soovitaks osta ainult ku mmid.Ise ostsin kord puht juhuslikult mingid Piiteris tehtud ku mmid ja tiba-toba!Iga teine kord tuleks siiski uued kojamehed osta sest ka raam väsib.Muidu endal hea kogemus Tricoga

Kas see on mingi modede vimka,et sõna ku mmid muutub automaatselt rehviks

Ei saagi enam head "turvavarustust"soovitada

Postitatud: K Apr 09, 2008 9:33 pm
Postitas henry672
Endal prismast ostetud ilma raamideta mingid Allride või midagi sellist kojamehed , sai algul ostetud katsetamiseks (80 eek/tk)et kui halvad nad ikka on ja pool aastat pühivad ilma mingite juttide ja asjadeta , aga üle selle nad ei kesta ka

.Endal teine round juba prismatuuninguga

ja olen rahul .
Postitatud: N Apr 10, 2008 7:45 am
Postitas Pomo
kes müüb schampione?
meil siin prismad puuduvad

Postitatud: N Apr 10, 2008 7:54 am
Postitas kama
Kuskohas sa üldse asud siis?
Postitatud: N Apr 10, 2008 11:25 am
Postitas Stupiduser
Pomo kirjutas:kes müüb schampione?
meil siin prismad puuduvad

Ben, Volta Auto jne
Postitatud: N Apr 10, 2008 7:43 pm
Postitas tiitv
Täienduseks veel nii palju, et esiklaasi on soovitav iga kolme aasta järel vahetada, liiv ja muu sodi muudavad klaasi väikseid täkkeid täis ja kojamehed hakkavad kuluma meeletu kiirusega. Täketest halvemini mõjuvad praod. Praegused Boschi raamiga kojamehed loobusid koostööst kolme nädalaga... Homme esiklaasi vahetama.
Terve klaasiga kestsid nii raamiga kui raamita Boschid umbes 5 kuud. Kasutust oli ka üksjagu.
Postitatud: N Apr 10, 2008 9:24 pm
Postitas Pomo
kama kirjutas:Kuskohas sa üldse asud siis?
esimeses postis oli vihje, aga nüüd täiendasin ka profiili

Postitatud: N Apr 10, 2008 10:23 pm
Postitas kama
Postitatud: N Okt 16, 2008 9:20 am
Postitas uno
Minul kojameeste kohapealt juhe koos
Ostsin BOSCHi kojamehed 400 eeq paar, alguses töötasid korralikult mingi nädal aega, siis hakkasid kriuksuma. Vahetasin mingite 60 eeqste vastu välja, need hakkasid kohe kriuksuma. Siis mõtlesin, et äkki viga mehanismis, õlitasin kõik üle, ikka kriuksub. Siis vahetasin ca kuu tagasi esiklaasi välja, mis oli katki ja nüüd jälle katki ( tänud rekkameestele, kes pinnatud tee peal ei viitsi kiirust maha võtta 2000 eeq jälle vastu taevast) ja ikka kriuksub. Eks peab ka mingid schampionid või hella kojamehed ära proovima. See kriuksumine käib juba meeletult närvidele.
Jutt siis Nissan Terrano ühest.
Postitatud: N Okt 16, 2008 9:57 am
Postitas al
Lohutuseks, et siiani kõik Boschi kojamehed on kriuksunud ja seda ka uuest peast. Pühivad kenasti, aga konkurendil on paremad.
Mõned nimed: Valeo, Champion, jne...
Postitatud: N Okt 16, 2008 12:12 pm
Postitas kaalikas
lohutuseks võin öelda,et ka championid kriuksuvad nigu jube,aitab esiklaasi korralikult tavotiga kokku määrimine!
Postitatud: N Okt 16, 2008 12:34 pm
Postitas Andrus Michelis
Ma praegu Valeo, selle ilma raamita versiooniga küll rahul. Päris jupp aega juba ees olnud, pühivad korralikult, vaiksed.
Postitatud: R Okt 17, 2008 1:36 pm
Postitas uno
Peale järjekordset uute kojameeste ostmist jätkus kriuksumine
Siis otsustasin kogu hoovastiku ära pesta ja korralikult määrida ja, oh imet, kriuksumine kadus
Nüüd ei kostu üldsegi, et kojamehed käivad ja saab ka vihmase ilmaga sõita nii, et raadio ei pea täiest kõrist lõugama
Postitatud: R Okt 17, 2008 8:56 pm
Postitas Pomo
uno kirjutas:
Siis otsustasin kogu hoovastiku ära pesta ja korralikult määrida ja, oh imet, kriuksumine kadus
mis see tähendab? See osa, mis on kapoti all?
Postitatud: L Okt 18, 2008 4:49 pm
Postitas uno
[/quote]
mis see tähendab? See osa, mis on kapoti all?[/quote]
See osa jah, mis kapotiall ja esiklaasi ees pleki all. Ma ei oska öelda, kuidas Sinu autol on
