MIG keevitus
Moderaator: Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vaatan, et tegelikult on Telwinil ühe faasi jaoks isegi kuni 250-280A aparaadid, mis peakaitsmeks nõuavad 1x25A. Kas sellist peaks siiski saama kasutada ka 1x16A võrgus, juhul kui ma ei kasuta lihtsalt suurimat voolutugevust?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
Vaadata tuleks ikka tootlikust selliste võimsuste juures. TELMIG 180/2 TURBO on Stokkeri lehel 140A=20%, aga Kemppi MinarcMig 150 on 120A=60%. 140A=20% tähendab sisuliselt seda, et 180 A on seal ainult mälestus. See et seadme nimeks on pandud Turbo Hyper jne. ei tee sellest veel normaalset asja. Mainiks siis veel kord, et soovitaks leida midagi vanemat äkki, üks millest soovitaks hoiduda on Migatronic, kui seal midagi küpseb, siis on kõik.
Katkestanud Alansi Kapp-il 
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236

Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Mina sain aparaadi otsingute käigus teada järgmiseid nüansse mida tuleks veel jälgida lisaks muudele siin välja toodud argumentidele:
1. traadi etteande mehhanism peaks olema kahe rulliga
2. kõri peaks käima masina külge nn. europistikuga
3. mõnele aparaadile saab panna ainult 5kg traadirulli
4. tegelikult ei tohiks ka alahinnata asjaolu et masin oleks tugeva ehitusega: kere, sang, rattad...
5. kas kõri ikka on nimetatud hinna sees
6. kui oled toote välja valinud, siis lausud viimaks: ja kui nüüd selle maski ka kaasa saan siis läheb kaubaks
Nende kriteeriumide täitmine viis hinna juba üle 12000.- eegu (oli vist selline hinnaklass, kui mu mälu mind ei peta). Ise ostsin DECA keevituse ja siiani olen rahul... Kui sul omal ei ole sidemeid alede kauplemiseks, siis helista.
Edu,
Rommi
5572969
1. traadi etteande mehhanism peaks olema kahe rulliga
2. kõri peaks käima masina külge nn. europistikuga
3. mõnele aparaadile saab panna ainult 5kg traadirulli
4. tegelikult ei tohiks ka alahinnata asjaolu et masin oleks tugeva ehitusega: kere, sang, rattad...
5. kas kõri ikka on nimetatud hinna sees
6. kui oled toote välja valinud, siis lausud viimaks: ja kui nüüd selle maski ka kaasa saan siis läheb kaubaks
Nende kriteeriumide täitmine viis hinna juba üle 12000.- eegu (oli vist selline hinnaklass, kui mu mälu mind ei peta). Ise ostsin DECA keevituse ja siiani olen rahul... Kui sul omal ei ole sidemeid alede kauplemiseks, siis helista.
Edu,
Rommi
5572969
Metsas, vahelduva eduga, alates 2002a. Suvesõidust
Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
Mis sellel migatronicul viga on?Patermaa kirjutas:Vaadata tuleks ikka tootlikust selliste võimsuste juures. TELMIG 180/2 TURBO on Stokkeri lehel 140A=20%, aga Kemppi MinarcMig 150 on 120A=60%. 140A=20% tähendab sisuliselt seda, et 180 A on seal ainult mälestus. See et seadme nimeks on pandud Turbo Hyper jne. ei tee sellest veel normaalset asja. Mainiks siis veel kord, et soovitaks leida midagi vanemat äkki, üks millest soovitaks hoiduda on Migatronic, kui seal midagi küpseb, siis on kõik.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
1.Kas sa mõtled kahe rulliga, või kahe rulli paariga? Ühe faasiliste aparaatide juures ei ole sellel tegelikult erilist tähtsust, kuna nelja rulli on vaja just suurte voolude juures, kus on suur kiirendus, headel masinatel on selle leevendamiseks ka vastavad progemis võimalused.
2.Kodukasutuses olevatel masinatel ei ole see tegelikult eriti tähtsust. Ma enda isiklikust masinast olen vist mingi 25 kilo traati läbi ajanud ja pole veel voolu düüsigi vahetanud. Seega see europistik ei oleks argument minu meelest. Selle pistiku nullib ära tavaliselt see, et ei osata spiraali vahetada.
3. Väiksele aparaadile polegi vaja ju 15 kg sisse toppida, 5 kg on täiesti normaalne, kuna väikeste vooludega ei kulu seda traati nagunii palju. Kui traadi rulli suurus on oluline, siis võib masinat modifitseerida ka 275 kg rulli jaoks.
4.Või kas sellisel väiksel asjal nagu seda on 1-f keevitus, on vaja üldse rattaid?
5. Kui kõri ei ole hinna sees, siis tasuks kohe sellisest asutusest välja jalutada, see oleks nagu osta auto, millele hiljem lisaraha eest saab rooli ka.
6.
Migatronicuga on see viga, et kui seal midagi elektroonikaga juhtub, siis eriti keegi taga tegeleda ei viitsi ja kantakse masin maha. Jupid tulevad ma ei tea kust ja nad tulevad sealt kaua. Üldiselt kliendid ei ole nõus nende remontimisega ja tahavad mahakandmise akti.
EDIT: Kunagi Erik korraldas väikse keevituse ABC ja pidi ka vol. 2 tulema, pole küll midagi enam kuulda olnud, kuid kui selline asi toimumas, siis võiks väikse aparaatide show-offi organiseerida nö. demo.
2.Kodukasutuses olevatel masinatel ei ole see tegelikult eriti tähtsust. Ma enda isiklikust masinast olen vist mingi 25 kilo traati läbi ajanud ja pole veel voolu düüsigi vahetanud. Seega see europistik ei oleks argument minu meelest. Selle pistiku nullib ära tavaliselt see, et ei osata spiraali vahetada.
3. Väiksele aparaadile polegi vaja ju 15 kg sisse toppida, 5 kg on täiesti normaalne, kuna väikeste vooludega ei kulu seda traati nagunii palju. Kui traadi rulli suurus on oluline, siis võib masinat modifitseerida ka 275 kg rulli jaoks.
4.Või kas sellisel väiksel asjal nagu seda on 1-f keevitus, on vaja üldse rattaid?
5. Kui kõri ei ole hinna sees, siis tasuks kohe sellisest asutusest välja jalutada, see oleks nagu osta auto, millele hiljem lisaraha eest saab rooli ka.
6.

Migatronicuga on see viga, et kui seal midagi elektroonikaga juhtub, siis eriti keegi taga tegeleda ei viitsi ja kantakse masin maha. Jupid tulevad ma ei tea kust ja nad tulevad sealt kaua. Üldiselt kliendid ei ole nõus nende remontimisega ja tahavad mahakandmise akti.
EDIT: Kunagi Erik korraldas väikse keevituse ABC ja pidi ka vol. 2 tulema, pole küll midagi enam kuulda olnud, kuid kui selline asi toimumas, siis võiks väikse aparaatide show-offi organiseerida nö. demo.
Katkestanud Alansi Kapp-il 
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236

Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Lisaks oma kogemuse ka, ehk on abiks pead segi ajada.
Kunagi 90ndate alguses sai ostetud mingi suht kollane itaalia 130A riistapuu.
Peal on kirjas 130A 10%. Senini olen õhema kraami kõrval igasugu torustanged ja vintsikinnitused kokku lasknud - 6...8 mm materjaliga saab hakkama, kuigi on veidi mängimist ja nõuab hoolikat eelpuhastust. Tulemuse välimus pole hullemate killast ja ükski töö pole seni keevitusest järgi andnud.
Automaatkaitse on 1x10A, kui pikemalt (3...5 min) järjest lasta täie tugevusega ja pidevalt, viskab välja. Jupikaupa laskmisel probleeme pole.
Seni olen läbi lasknud 18+ kg 0,8st traati. Vahetanud 3 traadiotsikut, muid probleeme peale käpa lüliti (puhastamine, määrimine) pole täheldanud. Tahaks uut ja ilusat, kui see vana kast ainult alla annaks.
Aga 1-faasilise keevituse juures on määravalt oluline, et mul on alajaamani kaablit pidi vaid paarsada meetrit ja elekter väga hea.
Muidu olen vaadanud (siin on Unijeebiku Marguse nõu ka mängus), et võtaks väiksele MIGile lisaks Telwini 164 inverteri. Jämedamate asjade laskmiseks elektroodiga ja välitöödeks. Praegu on see Stokkeris pakkumises hea hinnaga. Kaks väiksemat asja tuleb vaat et odavam, kui üks suur ja suurt reisile ka kaasa ei tiri.
Kunagi 90ndate alguses sai ostetud mingi suht kollane itaalia 130A riistapuu.
Peal on kirjas 130A 10%. Senini olen õhema kraami kõrval igasugu torustanged ja vintsikinnitused kokku lasknud - 6...8 mm materjaliga saab hakkama, kuigi on veidi mängimist ja nõuab hoolikat eelpuhastust. Tulemuse välimus pole hullemate killast ja ükski töö pole seni keevitusest järgi andnud.
Automaatkaitse on 1x10A, kui pikemalt (3...5 min) järjest lasta täie tugevusega ja pidevalt, viskab välja. Jupikaupa laskmisel probleeme pole.
Seni olen läbi lasknud 18+ kg 0,8st traati. Vahetanud 3 traadiotsikut, muid probleeme peale käpa lüliti (puhastamine, määrimine) pole täheldanud. Tahaks uut ja ilusat, kui see vana kast ainult alla annaks.
Aga 1-faasilise keevituse juures on määravalt oluline, et mul on alajaamani kaablit pidi vaid paarsada meetrit ja elekter väga hea.
Muidu olen vaadanud (siin on Unijeebiku Marguse nõu ka mängus), et võtaks väiksele MIGile lisaks Telwini 164 inverteri. Jämedamate asjade laskmiseks elektroodiga ja välitöödeks. Praegu on see Stokkeris pakkumises hea hinnaga. Kaks väiksemat asja tuleb vaat et odavam, kui üks suur ja suurt reisile ka kaasa ei tiri.
teab keegi, kes / kus meil siin Eestis Telwin'eid kõige odavamalt pakub ?
Mida vingem maastur seda kaugemale tuleb järgi minna.
[
Kull või kiri[/size]] [
kaubaotsing[/size]] [
4x4]
[



a palju see piskike gaasibaloon maksta võiks ?
Rentida pole seda ju mõtet.
Rentida pole seda ju mõtet.
Mida vingem maastur seda kaugemale tuleb järgi minna.
[
Kull või kiri[/size]] [
kaubaotsing[/size]] [
4x4]
[



A kelle remont siis väärib kiitmist nende aparaatide puhul ?suzi kirjutas:Telwinit müüb vist ka Stokker?
Muidugi Tallmaci ja Stokkeri hooldus/remont ei kannata suurt kriitikat.
Mu ettevõttes remonditakse tallmacis, paistab, et talviti on neil seal järjekorrad lühemad, suviti pikemad.
Gaasi ballooni hindadest teab keegi midagi ?
Mida vingem maastur seda kaugemale tuleb järgi minna.
[
Kull või kiri[/size]] [
kaubaotsing[/size]] [
4x4]
[



-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
Eks kõige lihtsam on kuskilt soovist või sarnasest kohast leida, kuigi neid juhtumeid jääb aina harvemaks. Ma ei luba midagi, aga selle kuu jooksul tulemas turule vist äkki võibolla 3 Kemppi masinat, üks nendest võibolla äkki vist ka ballooni ja reduktoriga. 

Katkestanud Alansi Kapp-il 
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236

Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Minu jaoks lahenes asi Cedo kaubandus abiga CEA nimelise keevituse näol 
Otsustasin ikkagi 3faasilise kasuks, õnnestus elektrivarustus ringi teha.

Otsustasin ikkagi 3faasilise kasuks, õnnestus elektrivarustus ringi teha.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874