Postitatud: K Mär 12, 2008 5:53 pm
Et tagasilda lahti ühendada piiasb neljast poldist aga pooltelgede väljavõtmiseks on vaja kümme tükki lahti keerata.
Veiko
Veiko
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Samuti ma ei tea täit tõde... kuid silma on jäänud mõnedel kordadel tagurpidi autot sikutades on nt samurai rattad iseenesest viltu keeranud. Samamoodi olen täheldanud seda LC70 juures. Põhjuseks võiks tuua tagurpidi sõites valet kaldenurka (castor angle) ja valet kokkujooksu. Muidugi kui tagaots üles tõsta, siis kaldenurk läheks paremaks. Kokkujooks aga ikkagi pees. Oleneb muidugi selle käru ehitusest ka aga mina olen suht skeptiline tagurpidi lahtise rooliga sõitmise suhtesMadis kirjutas:Tänavasõidu rattad alla enivei,kas siis ette või taha, sest Mudzillat kulutada on valus. Kui rool lukus, ei ole rattad mitte otse. Pigem katsetaks just lahtise rooliga.
Loomulikult oleks lihtsam olnud, kuid vahetult enne võistlust avastasime, et tagumised simmerid on läbi ja sild oleks õlist tühjaks jooksnud. Kuna plaanis oli peale võistlust silla tõsimsem lahti kisumine ja uuteks simmeriteks enam raha polnud, siis pidime leppima kardaani näppimisega.LR90 kirjutas:http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image6.htm
Landy, kas ei oleks Pardipojal tagumiste pooltelgede
välja võtt lihtsam, kui kardaani eemaldamine
Olen pukseerimiskolmnurgaga vedanud võistlusautot rohkem, kui tuhat kilomeetrit ja alati on rool lõdvalt seotud olnud, ilma on täielik porno.fagott kirjutas:Rooliratta sidumine on tõesti porno.Eeldaks,et roolilukk hambumises,kui rattad otse.Ja Lockrightil siiski sees vedrud,mis küll imetillukesed,aga suruvad teda lukku,mitte vastupidi?Seega ta siiski lõgistaks(tõsi,mõjuvad jõud äärmiselt väikesed).Ja esisillas ikka ei aeta ringi mitte midagi,kui rummulukud väljas.Eeltoodud avaldus põhineb lihtsalt minu loogikal ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.