Vabalt jooksev differ ja käimakast...

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Et tagasilda lahti ühendada piiasb neljast poldist aga pooltelgede väljavõtmiseks on vaja kümme tükki lahti keerata.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Madis kirjutas:Tänavasõidu rattad alla enivei,kas siis ette või taha, sest Mudzillat kulutada on valus. Kui rool lukus, ei ole rattad mitte otse. Pigem katsetaks just lahtise rooliga.
Samuti ma ei tea täit tõde... kuid silma on jäänud mõnedel kordadel tagurpidi autot sikutades on nt samurai rattad iseenesest viltu keeranud. Samamoodi olen täheldanud seda LC70 juures. Põhjuseks võiks tuua tagurpidi sõites valet kaldenurka (castor angle) ja valet kokkujooksu. Muidugi kui tagaots üles tõsta, siis kaldenurk läheks paremaks. Kokkujooks aga ikkagi pees. Oleneb muidugi selle käru ehitusest ka aga mina olen suht skeptiline tagurpidi lahtise rooliga sõitmise suhtes :) Proovige kasvõi tagurdades rool lahti lasta, hoo kasvades keerab pisemgi roolivääratus autot üsna järsult.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

LR90 kirjutas:http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image6.htm

Landy, kas ei oleks Pardipojal tagumiste pooltelgede
välja võtt lihtsam, kui kardaani eemaldamine :oops:
Loomulikult oleks lihtsam olnud, kuid vahetult enne võistlust avastasime, et tagumised simmerid on läbi ja sild oleks õlist tühjaks jooksnud. Kuna plaanis oli peale võistlust silla tõsimsem lahti kisumine ja uuteks simmeriteks enam raha polnud, siis pidime leppima kardaani näppimisega.

Teem algataja soovil mõned pildid meie kasutatud kärudest:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage17.htm
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage91.htm
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... mage29.htm
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... mage35.htm
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... mage36.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

fagott kirjutas:Rooliratta sidumine on tõesti porno.Eeldaks,et roolilukk hambumises,kui rattad otse.Ja Lockrightil siiski sees vedrud,mis küll imetillukesed,aga suruvad teda lukku,mitte vastupidi?Seega ta siiski lõgistaks(tõsi,mõjuvad jõud äärmiselt väikesed).Ja esisillas ikka ei aeta ringi mitte midagi,kui rummulukud väljas.Eeltoodud avaldus põhineb lihtsalt minu loogikal ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Olen pukseerimiskolmnurgaga vedanud võistlusautot rohkem, kui tuhat kilomeetrit ja alati on rool lõdvalt seotud olnud, ilma on täielik porno.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”