2. leht 13-st

Postitatud: K Okt 14, 2009 8:14 pm
Postitas trc
enx kirjutas:
Video lõpus sõidab üks tõsted G mõõda ja tagant vaadates tundub et oleks nagu portaalid all. On neid tehasest originaale portaalidega v?
Ei ole originaalis portaalidega. Küll aga ehitatakse Unimogi Portaalidele neid ümber. Saksas näiteks täiesti ametlikult ORC's. Loomulikult kui sul ilusti palju raha on :) Täpsemalt siis 50kEur ning vanad sillad jäävad neile…

vt. ka http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=8852&start=15

See must aga on Andreas Lennartz'i - űhe endise ORC tüübi proto masin. E. siis varsti võid samasuguse bolt on'i ka omale osta. Kui raha on. Lisaks sellele on see enamvähem ainuke 4 ukseline XL kabrio G maailmas :)

lisasin pilte sellest masinast niipalju kui raatsiti: http://trc.gt.ee/PortalG

Lisaks siis sealsamas ka űks G unimogi sildadel lihtsalt võrdluseks

Postitatud: E Okt 19, 2009 8:02 pm
Postitas rajaleidja
See ei lähe ehk küll selle jutu juurde, mis siin viimati räägitud on, aga teema üldise pealkirjaga peaks küll sobituma. http://www.youtube.com/watch?v=m3tvYtP2NY0 PS: Saksa keeles.

Postitatud: N Okt 22, 2009 9:15 pm
Postitas karu
Ei noh, saan aru et worker on nn tööauto aga miks nad selle interjööri ikkagi nii koledaks suutsid teha :shock:
http://forte.delfi.ee/news/auto/article.php?id=21280865

Postitatud: R Okt 23, 2009 9:58 am
Postitas trc
karu kirjutas:Ei noh, saan aru et worker on nn tööauto aga miks nad selle interjööri ikkagi nii koledaks suutsid teha :shock:
http://forte.delfi.ee/news/auto/article.php?id=21280865
forte lehel pole ju interjöörist pilte.

mida sa silmas pead? pressitetaes olevat ruudulist tekstiili? See on alati workeritel sees olnud. Lisaks võimalus saada ka vastupidava kunstnahaga… 2+2+2 istmeid mõtled? Sama versioon samuti kasutusel juba ammu Workeritel ja Wolfidel…

Minuarust pole sisu muudatusi absoluutselt tehtud võrreldes eelmiste Workeritega

Postitatud: R Okt 23, 2009 3:01 pm
Postitas karu
trc kirjutas:
karu kirjutas:Ei noh, saan aru et worker on nn tööauto aga miks nad selle interjööri ikkagi nii koledaks suutsid teha :shock:
http://forte.delfi.ee/news/auto/article.php?id=21280865
forte lehel pole ju interjöörist pilte.

mida sa silmas pead? pressitetaes olevat ruudulist tekstiili? See on alati workeritel sees olnud. Lisaks võimalus saada ka vastupidava kunstnahaga… 2+2+2 istmeid mõtled? Sama versioon samuti kasutusel juba ammu Workeritel ja Wolfidel…

Minuarust pole sisu muudatusi absoluutselt tehtud võrreldes eelmiste Workeritega
Sorry, vale link oli :oops:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11646

Postitatud: T Okt 27, 2009 9:55 am
Postitas trc
Sakslastel jookseb praegu Kabel Eins'is "tõsieluseriaal".

Idee lihtne. Ostetakse 1979 aasta G (Jörg Sandilt, kellest on kah siin juttu olnud) ning siis näidatakse selle masina restaureerimisprotsessi ORC meeste hoolsate näppude all.

http://www.kabeleins.de/auto/videos/son ... kel/21467/

http://www.kabeleins.de/auto/videos/son ... kel/21683/

http://www.kabeleins.de/auto/abenteuer_ ... kel/21752/

või ka:

http://www.w463.de/orc-280ge.htm

Postitatud: P Nov 15, 2009 12:20 am
Postitas rajaleidja
Viimase video lisasin ise ka mingi aeg tagasi samasse teemasse. Siin aga G muljeid Lõuna-Aafrikast. http://www.youtube.com/watch?v=YShm9NKRU4M

Postitatud: N Nov 26, 2009 9:46 pm
Postitas trc
Pisut ka naeratust muidu nii kuradi haigesse nädalasse.

http://www.youtube.com/watch?v=o-jvA9N2Ar4

naljakad pildid!

Postitatud: T Dets 22, 2009 4:12 pm
Postitas jojokukurs

Postitatud: K Dets 30, 2009 9:28 pm
Postitas K.Kotkas
see kabel1 pealt tulnud kraam oli ikka küll mõnusasti vaatamist väärt.

Eriti meeldis mulle auspuffi mees... nimi oli tal kõva. Muust ma aru saksa keele oskamatuse tõttu ei saanud. vaadata oli aga ilus.

väga ilus.

Postitatud: R Jaan 08, 2010 12:32 am
Postitas Landy
Suurte mänguasjade fännidele:

http://www.iltasanomat.fi/videot/autot/1854292

Postitatud: K Veebr 03, 2010 9:59 am
Postitas trc
Ma olen armunud. 3-sillalisse 4doori.

http://www.themotorreport.com.au/49410/ ... ng-closer/

Postitatud: R Veebr 12, 2010 12:39 pm
Postitas trc
Hetkel Silberi esilehel selline uudis:

Saksa maasturiajakirja Off Road lugejaküsitlusel, mis selgitas välja möödunud aasta parimad nelikveolised sõidukid, oli edukaimaks kaubamärgiks Mercedes-Benz. Legendaarne G-klass võitis esikoha luksusmaasturite kategoorias. Sama auto eriversioon EDITION. PUR, mis valmis sõiduki 30 aasta juubeli tähistamiseks, tuli teisele kohale klassikaliste maasturite arvestuses. Erisõidukite klassis saavutas suveräänse võidu universaalne maastikuveok Mercedes-Benz Unimog ning luksuslike linnamaasturite kategoorias võitis teise koha M-klass.

Münchenis ilmuv väljaanne korraldab iga-aastasi lugejaküsitlusi parimate maastikusõidukite väljaselgitamiseks juba alates 1982. aastast. Tänavu osales konkursil 97 off-road-omadustega sõidukit kokku 8 kategoorias ning lugejahääli laekus üle 48 000. Ajakirja lugejahääletuse tulemused avalikustati gaalaõhtul Müncheni teatris Das Schloss, kus esiteleti ka võitjatele antud Off Road Obeliski auhindu.

Mercedese maasturiehituse tugisambaks olev G-klass on ajakirja Off Road lugejate poolt läbi aegade kõige kõrgemalt hinnatud autoks. Praegune esikoht on sõidukile arvult juba seitsmes. Samuti on väljaannete Auto, Motor und Sport ja 4Wheel Fun lugejad nimetanud G-klassi korduvalt maailma parimaks maasturiks. Pika ajalooga maastikuautot toodetakse täna kolmes kereversioonis: viie- ja kolmeukselise universaalmaasturina ning ka kabrioletina. Mootorivalikus on kolm jõuallikat. 224-hobujõuline V6 diiselmootor pakub pöördemomenti 540 Nm ning 388-hobujõuline V8-bensiinimootor paneb välja 530 Nm. Tippmudelil G 55 AMG on ülelaadimisega V8-bensiinimootor võimsusega 507 hj ja pöördemomendiga 700 Nm. Traditsiooniliselt tugeva konstruktsiooniga maasturile lisavad mugavust maastikusuutlikkust ja mugavust arvukad kaasaegsed tehnilised lahendused nagu elektrooniline haardumissüsteem 4ETS, automaatkäigukast 7G-TRONIC, elektrooniline stabiilsuse kontrollsüsteem ESP ® ning nupuvajutusega aktiveeritavad diferentsiaalilukustid. Möödunud aastal mudeli G 280 CDI baasil välja toodud eriseeria EDITION. PUR on oma disainilt austuseavalduseks esimese põlvkonna G-klassile, esindades ühtlasi ka kõige tugevamaid maastikuläbimisomadusi.

Juba kuuendat korda tunnistasid Off Road´i lugejad Mercedes-Benz Unimogi Aasta Maastikuautoks erisõidukite klassis. 1951. aastal loodud universaalset maastikuveokit Unimog toodetakse alates 2002. aastast Wörthis Reini ääres. Jõulise sõiduki kohta käib kõnekäänd, et Unimog pääseb läbi sealt, kuhu teised autod sissegi ei pääse. Mudelid U 3000, U 4000 ja U 5000 on mõeldud transpordiks raskesti läbitaval maastikul – näiteks relvajõududes, ekspeditsioonidel, aga ka metsatulekahjude kustutamisel. Väiksemaid mudeleid U 300 ja U 500 kasutatakse munitsipaalsektoris, maanteede ja raudteede hooldamisel ning ehitustel. Uusima mudelina kuulub aastast 2008 tootmisse kompaktne Unimog U 20.

Mercedes-Benzi M-klass on olnud suunanäitajaks linnamaasturitele – seda nii dünaamilise disaini kui ka eeskujulike maastiku- ja maanteesõiduomaduste poolest. Auto pakub ühtaegu luksuslikku mugavust ja sportlikke sõiduelamusi. Turvalahenduste kõrge taseme poolest ületab M-klassi Mercedes omas klassis kõiki võistlejaid.

Sakslaste kodukalt (http://www.off-road.de/home/) ajakirja kaant vaadates, tundub päris korralik valim olevat.

Pilt

Kogu list:

http://www.off-road.de/home/modules/new ... oryid=1967

Postitatud: E Mär 01, 2010 2:27 pm
Postitas trc

Postitatud: N Mär 04, 2010 4:31 pm
Postitas toilu