2. leht 2-st
Postitatud: E Mär 03, 2008 3:26 pm
Postitas Kodutu
Nu sellisel juhul võid poepoole minna viskipudeli järgi. Kui ma viimati seda krdi jullat näpisin siis oli ta kohe kindlasti süütepooli küljes. Kuid oma silm on kuningas 522 12 11 ja ma arvan et Gena näitab sulle lahkesti kuskohast kuhukohta asjandus ühendatud ja siis ka sinu toodud viiskipudeli lahkesti vastu võtab

Postitatud: E Mär 03, 2008 3:34 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Movistar kirjutas:Patrolil ei olegi neid asju eriti mida minema visata.
Bensuka puhul ei oska kommentaarida - Dislal on kapoti all küll terve hunnik igasugu mõtetuid asju

Postitatud: E Mär 03, 2008 3:36 pm
Postitas isakene
Okei
Asi kehtib sel juhul, kui tegemist on tehase juhtmeühendustega, isearetatud süsteemide eest ma ei vastuta. Omalt poolt võtan kaasa 160 seeria Patroli kolmevärvilise elektriskeemi, vaatame mida ja kuidas seal moditud on...
...muideks, ka diislil on laadimisahelas samas kohas takisti olemas, ainult näeb teistsugune välja, 24V jaoks on parameetrid teised. Roheline silindriline junn. Ma isiklikult kahtlen, et diislil süütepoolile takistit vaja oleks...
56 486769
Postitatud: E Mär 03, 2008 3:45 pm
Postitas Kodutu
Super, siis saan äki isegi asjast paremini sotti.
Postitatud: E Mär 03, 2008 3:49 pm
Postitas isakene
...kle, äkki on Su apastraadil tahhokas ka?
Postitatud: E Mär 03, 2008 3:51 pm
Postitas Kodutu
Originaalis ei ole, hiljem ise lisatud "umbkaudne pöörete näidik" on küll.
Postitatud: E Mär 03, 2008 3:54 pm
Postitas isakene
Siis on selge, see on tahhoka takisti, see võib küll süütepooli juures olla. Ühe juhtme värv küll ei klapi, aga see võib ajaline skeemi erinevus olla. Ja kui tehase tahhokat ei ole, siis ei avalda selle vidina eemaldamine ka mingit mõju masina tööle

Postitatud: E Mär 03, 2008 4:02 pm
Postitas Kodutu
Töötas ka ilma selle jullata, aga igax juhuks suures teadmatuses panime tagasi

.
Postitatud: E Mär 03, 2008 4:36 pm
Postitas Movistar
isakene kirjutas:Siis on selge, see on tahhoka takisti, see võib küll süütepooli juures olla. Ühe juhtme värv küll ei klapi, aga see võib ajaline skeemi erinevus olla. Ja kui tehase tahhokat ei ole, siis ei avalda selle vidina eemaldamine ka mingit mõju masina tööle

Minu autol on sama junn küljes ja tahokat originaalis pole.Kuidas saab siis see tahokaga seotud olla?
Tundub,et patroli kolmevärviline el.skeem tuleb välja otsida.Mul kahjuks puudub selline luksus.
Postitatud: E Mär 03, 2008 4:41 pm
Postitas Kodutu
Kas nüüd just tahokaga või mitte aga igaljuhul mingi süütepooli vigurijulk ta on. Ja teadupärast saab tahokas oma signaali just süütepoolist.
Postitatud: E Mär 03, 2008 4:45 pm
Postitas seff
Kodutu kirjutas:Kas nüüd just tahokaga või mitte aga igaljuhul mingi süütepooli vigurijulk ta on. Ja teadupärast saab tahokas oma signaali just süütepoolist.
ei ole keeruline vaadata kas teine juhtmeots läheb syytepooli v6i mitte ju ..
kui te seda konjaaki lahjendama hakate millest jutt oli siis ma v6in ka tulla teooriat panema selle portselanist junni kohta..

Postitatud: E Mär 03, 2008 4:51 pm
Postitas Kodutu
seff kirjutas:Kodutu kirjutas:Kas nüüd just tahokaga või mitte aga igaljuhul mingi süütepooli vigurijulk ta on. Ja teadupärast saab tahokas oma signaali just süütepoolist.
ei ole keeruline vaadata kas teine juhtmeots läheb syytepooli v6i mitte ju ..
kui te seda konjaaki lahjendama hakate millest jutt oli siis ma v6in ka tulla teooriat panema selle portselanist junni kohta..

Kui viimati vaatasin siis läks

ja lahjendama pidime viskit mitte konjakit

Postitatud: E Mär 03, 2008 6:05 pm
Postitas isakene
seff kirjutas:Kodutu kirjutas:Kas nüüd just tahokaga või mitte aga igaljuhul mingi süütepooli vigurijulk ta on. Ja teadupärast saab tahokas oma signaali just süütepoolist.
ei ole keeruline vaadata kas teine juhtmeots läheb syytepooli v6i mitte ju ..
kui te seda konjaaki lahjendama hakate millest jutt oli siis ma v6in ka tulla teooriat panema selle portselanist junni kohta..

Kui see on nüüd see takisti, mille üks ots tuleb süütepooli
miinusjuhtmest, ehk sellest, mis läheb poolist jagajasse, siis on see tahhoka takisti. Juhtmete värvi järgi otsustades on pildilolev asi laadimisahela takisti. Üks takisti võib veel olla, eelpoolräägitud süütepooli 9V koormustakisti, aga seda ei pruugi osadel masinatel üldse olla, see on ühendatud süütepooli
plussi, see ots, kuhu süüte sisse lülitamisega pinge peale tuleb.
A muidugi, viski juures võib veel erinevaid teooriaid tulla...

Postitatud: E Mär 03, 2008 6:11 pm
Postitas isakene
Movistar kirjutas:
Minu autol on sama junn küljes ja tahokat originaalis pole.Kuidas saab siis see tahokaga seotud olla?
Tundub,et patroli kolmevärviline el.skeem tuleb välja otsida.Mul kahjuks puudub selline luksus.
Ilmselt on jaapanlased universaalse mõtteviisiga ja ei viitsinud tahhoga/ilma autodele eraldi juhtmestikku koostada. Nii et kui kusagilt tahhoga armatuuri leiad, pole muud kui juhe taha ja tahho hakkab tööle. Diisli peal on samuti näha, et juhtmestik on universaalne, kasutamata pistikuid on hulgim.
Postitatud: P Mär 16, 2008 9:51 am
Postitas Movistar
erik kirjutas:Olete kindel, et pole süütepooliga seotud? Tavaliselt oli selline vidin selleks,et käivitushetkel sai süütepool 12 v otse peale, hiljem, kui kone käis läks läbi selle takisti 9 v poolile, see junn säästis pooli, kui vahelt ära visata, oli oht et pool plahvatas ülekuumenemise tõttu. Sellised kogemused välimuselt sarnase junniga muudelt jaapani autodelt.
Eile tuli ühe autoelektrikuga rääkides kogemata seesama junn jututeemaks ja ta rääkis täpselt sama juttu.Seega süütepooli kaitsmiseks.