2. leht 2-st

Postitatud: N Mär 06, 2008 11:21 am
Postitas Ain
Kui Jansa ikka neid minult ostetud kettaid-suporteid kasutas, siis need tõin Venest kolm aastat tagasi ja juba siis olid need hirm-kallid.
Oma plaanid jätsin pooleli ja õnneks leidus mees kel jõudu tahtmist reduktorsillale asi paika panna. Ei ole seal Veneski keegi õiget tehasetoodangut näinud, ikka oma aretus. Aga uus reduktorsild on ikkagi trummelpiduritega ja tagumine sild pole kunagi kettaid näinud.
Uus esisild hoobadel ja spiraalvedrudel on tavalise sillaga, nii et asi millega Jansa sõpradega hakkama on saanud on tõesti tulemust väärt.
Leiduks vaid koht kuhu see kõik ära uputada.

aga gas69-le kettaid?

Postitatud: P Apr 06, 2008 10:23 pm
Postitas grossu
Küsimus järgmine, et mul gas 69 A, noh 2 ukseline, et kas sellele masinale ka on olemas ketaspidurid, või läheb see sama komplekt, millest siin räägite?

Postitatud: E Apr 07, 2008 8:22 pm
Postitas mardikas
GAZ 69 tootmine lõpetati ammu enne kui uaz jõudis ketaspidurini.Samas on uaz ja gaz poldivalem sama ja piduriketas seega sobib. Vaja on sul neid kettaid, volga suporteid,tuttavat treialit ja vaba aega.Kõik on tehtav.P.s minu arust on nn.põllumajandussillale ketta aretamine oluliselt lihtsam kui reduktorsillale.

Postitatud: T Apr 08, 2008 6:59 am
Postitas usajansa
Kolhoosnikule on tõesti asi lihtsam ja kasutada võid sellist kombot-niva kettad+galandi tag suportid+vahetykk treialilt. modima pead ratta rummusid, mille välist diameetrit tuleb vähendada

Jaanus