2. leht 3-st

Postitatud: P Veebr 24, 2008 1:51 pm
Postitas Ptyyp
Varuosade hinnanäide!
Mootori kap. rem vajalikud osad 9000.- ( rõngad, saaled, kett, tihendid, klapid, klapisääred, klapipesad, eelsüüteküünlad, plokikaanetihend, filtrid, õli, tosool jne.
Tagumised piduriklotsid 360.-
Rooliots 180.-
Esiamordid 800.- tk

Postitatud: P Veebr 24, 2008 5:07 pm
Postitas orejaP
Mootori remont siis ei erine oluliselt tava sõiduato mootori remondist (pean silmas diislit). Aga kui tihti Pajerol neid rooliotsi ja amorte ning muudki veermikus kulub? Kui sihtotstarbeliselt ei kasuta, siis kas sama mis ntx audil, volkaril?!

Postitatud: P Veebr 24, 2008 5:33 pm
Postitas aymur
mina olen enda pajerol 2a.jooksul ainult yhe sharniiri vahetand,eelmine nädal käisin just ylevaatusel ja yhtki viga ei avastatud :D
läbisõit aastas umbes 40000
ja auto aastast 92

Postitatud: P Veebr 24, 2008 6:58 pm
Postitas orejaP
Kas keegi sellest autost teab midagi? Kaua müügis on olnud? Proovisõitugi ehk teinud?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: P Veebr 24, 2008 11:38 pm
Postitas Ptyyp
Miks sa 92kw mootoriga isendit ei vaata? 2,8TD on tunduvalt jõulisem motor kui 2,5TD.
Näit: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: E Veebr 25, 2008 10:00 am
Postitas awd
See valge on vähemalt jaanuarist 2007 müügis ja hind eriti ei muutnud.

Postitatud: E Veebr 25, 2008 11:36 am
Postitas orejaP
Olen nõus et 2,8 on edulisem, raha aga tuleb ka rohkem välja käia.
Hetkel on eelistuseks number üks kujunenud diisel Pajero 2 ukseline GLX variant. Mootor võib varieeruda. Oskab keegi võrrelda, kas on siis maastikul aeglustiga vahe ka kas 73kW või 92kW. Endal kogemus puudub.

Postitatud: E Veebr 25, 2008 1:48 pm
Postitas aymur
liiva sees sõites lööb kõige rohkem välja,et 73KW nati nõrgaks jääb.
aga muidu on lyhikese kerega Pajero jaoks 73KW piisavalt:D
nii möödasõiduks kui ka haagise vedamiseks,3,5t merekaater oli taga ja ei teind teist nägugi :D

Postitatud: E Veebr 25, 2008 11:55 pm
Postitas Patermaa
Minu meelsest on Patrol mõnusam, aga ma vana traktorist ka. Ja seda juttu ei tasu ka puhta kullana võtta, et kaater taga ei mõju sellel 73-le Kw üldse. isegi kui tühi käru annab taga tunda, kui tunnetust on.
Patroli eeliseks jääb kindlasti see, et seda saab hiljem metsa jaoks nokkima ka hakata, Pajeroga seda teha pole mõtet eriti.

Re: Pajero v. Patrol

Postitatud: T Veebr 26, 2008 10:52 am
Postitas Kristjan 4x4
orejaP kirjutas:Olen 2 nädalat juba uurinud ja puurinud. Nimelt plaan soetada nii öelda hobiauto. Kuna naine ka rataste peale peab saama siis oma suure peresaani jätaksin talle ja ise miski huvitavamaga liikleks. Valikuks siis osutunud Pajero või siis Patrol. Esimene meeldib välimuse poolest rohkem.
Kindlaks sooviks on see, et diisel peab olema ja 2/3 uksega. Läheks kaugvälismaalt tooma aga mida ma ostul eriti silmas peaks pidama. Senine kogemus neljaveolise vallast on ainult MTZ 82 -ga. See aga sarnane kõnealustele ainult kütuse vallas.
Niisiis küsimus:
Kumba eelistada (mõlemad jaapanlased)? Mida ostul kindlasti testida et hilisemad remondikulud hoida nii öelda eelarves?
Auto hind ostmisel jääb mingi 85 000 EEKi ümber (Saksamaal), nii et päris saani valima ei lähe.
Äkki keegi viitsib hea sõnaga mind teele saata ... :P
Omast kogemusest ei ütle pajero kohta ühtegi halba sõna, varosad odavad hea kättesaadavus :D ainuke aga on esimene vedrustus (torsoon) mis on võistlustingimustes jäik muu igati vinks vonks. Paljudest maasturitest on väiksem ja kergem :D eestis ju 2 pajerot võistlemas ja sõidavad järelikut ei ole pappist 8)

Postitatud: T Veebr 26, 2008 8:18 pm
Postitas Patermaa
Pajerod sõidavad küll, aga need hoopis teise kerega kui siin mainitud. Ma tegelikult ei mõelnud metsa all võistlust, vaid lihtsalt 33" rehviga igapäevaliikurit.

Postitatud: R Veebr 19, 2010 11:41 am
Postitas alr
Ei hakka uut teemat tegema aga uurin teadjamate Pajero omanike käest, et kuidas peale vaadates eristada, kas Pajero nelikvedu on Super Select või miskit muud? On kuskil mõni Super Select kleeps autos? hetkel silm peale pandud ühele 1993a 2,5TD Pajerole, mille omanik sama tark tolle Super Selecti kandi pealt kui mina.
EDIT: Netiavarustes tuuseldades leidsin, et peaks olema kõigil al. teise põlvkonna(al 92a) autodel

Postitatud: R Veebr 19, 2010 12:43 pm
Postitas aymur
alr kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema aga uurin teadjamate Pajero omanike käest, et kuidas peale vaadates eristada, kas Pajero nelikvedu on Super Select või miskit muud? On kuskil mõni Super Select kleeps autos? hetkel silm peale pandud ühele 1993a 2,5TD Pajerole, mille omanik sama tark tolle Super Selecti kandi pealt kui mina.
EDIT: Netiavarustes tuuseldades leidsin, et peaks olema kõigil al. teise põlvkonna(al 92a) autodel
Ei ole kõigil Super Selcti,väljast sa kyll aru ei saa kas on või ei ole,aga kõigil on armatuuris(kus on veoskeem)kiri Super Select ja reeglina on kõigil Super Selectil ka elektriliselt lukustatav tagadiffer ja nupp asub keskkonsoolil kõige all vooluvõtu augu kõrval.

Postitatud: R Veebr 19, 2010 1:16 pm
Postitas alr
Täname info eest!

Postitatud: R Veebr 19, 2010 1:35 pm
Postitas awd
SuperSelectil on armatuuril kiri Super Select 4wd ja kangil on 5 asendit 2H-4H-4HLc-N-4LLc

Tagalukk on GLS mudelitel standardis, SuperSelect-iga GLX mudelitel ei pruugi tagaluku olla