2. leht 2-st

Postitatud: N Veebr 21, 2008 10:37 pm
Postitas rommi
Ma arvan, et mõistlik on alguses osta samurai ja võistelda sellega vabas või TR1 senikaua kuni masinat ja tahtmist jätkub. Kui huvi kasvab, siis mingi hetk lihtsalt hakata nullist peale TR2 või TR3 ehitama.

Postitatud: R Veebr 22, 2008 7:52 am
Postitas uputaja
Tegelikult väga hea massin on ka LC 70 3l td mootoriga .
Lühike teljevahe , väga vastupidav tehnika , taha lockright ja ette Arb , vints ninale ja põhimõtselt ongi auto valmis ja mingit lisatööd on tunduvalt vähem - a'la vaheta poolasse jne .


2,4l mootor jaksab ka volvo portaale koos 42 rehviga ilusti ringiajada .
Natuke ilustreerivat materjali kah. http://www.offroadtarvike.fi/taustatieto.html

Lihtsalt minu arvamus.

Andres

Postitatud: R Veebr 22, 2008 9:16 am
Postitas rommi
uputaja kirjutas:Tegelikult väga hea massin on ka LC 70 3l td mootoriga .
Lühike teljevahe , väga vastupidav tehnika , taha lockright ja ette Arb , vints ninale ja põhimõtselt ongi auto valmis ja mingit lisatööd on tunduvalt vähem - a'la vaheta poolasse jne . 2,4l mootor jaksab ka volvo portaale koos 42 rehviga ilusti ringiajada . Natuke ilustreerivat materjali kah. http://www.offroadtarvike.fi/taustatieto.html
Lihtsalt minu arvamus. Andres
noja see volvo portaalidega on kena küll aga käid sellega paar korda üle nipli ning näeb välja nagu tuumaõnnetus. Toruraam on ikka tänapäeva võlusõnaks TR3 klassis ;)

Postitatud: R Veebr 22, 2008 9:21 am
Postitas Stupiduser
LC 70 üheks miinuseks on tooriku alghind.

Postitatud: R Apr 25, 2008 8:12 pm
Postitas enx
Omas mõttes olen nüüd otsuse teinud. Valik langes suzukile. Sellega seoses on nüüd mõned küsimused tekkinud.
1. jimny või sis ikkagi samurai? Kumba eelistada?
2. bensiini või diisel mootor? Jällegi kumba eelistada?
3. manuaal- või automaat kk? Kuidas teeb automaat kk selle suht lahja mootoriga koostööd?

Ette tänades

Postitatud: R Apr 25, 2008 9:03 pm
Postitas tai
Omas mõttes olen nüüd otsuse teinud. Valik langes suzukile. Sellega seoses on nüüd mõned küsimused tekkinud.
1. jimny või sis ikkagi samurai? Kumba eelistada?
2. bensiini või diisel mootor? Jällegi kumba eelistada?
3. manuaal- või automaat kk? Kuidas teeb automaat kk selle suht lahja mootoriga koostööd?
Parim varjant ikka sukidest sasmurai, sest jimny plastik tahab irduda (tr1 kohustuslik) ja kui otsid siis vaata ikka spiraalvedrudega varjante. 8)

Postitatud: L Apr 26, 2008 6:06 pm
Postitas enx
Kas on mingi kindel aasta millal samuraid läksid keerdvedrude peale?

Postitatud: E Apr 28, 2008 1:05 am
Postitas Landy
Liigub neid meie turul suht kasinalat.

Üks selline on juhuslikult müügis:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: E Apr 28, 2008 9:25 am
Postitas Veiko
Käisin seda sõbra palvel vaatamas.
Ja mis ma siis leitsin:üks silinder ei tööta esimene arvatavasti küünla kamm,väga korralik väljalaske torukolletor,vahekasti all on pantser,esisilla munakad on kuivad,tagumine stange ja tuled on puudulikud,suhtkoht roostevaba,stabika puksid ees olematud,nelivedu töötas,sidur värske,väga viisakas katuse raam ja seest oli ka korras.

Veiko