2. leht 4-st

Postitatud: E Veebr 18, 2008 5:49 pm
Postitas vip001

Postitatud: E Veebr 18, 2008 10:17 pm
Postitas Landy
vip001 kirjutas:uuriks maad järgmiste masinate kohta(negatiivsed ja pos. küljed):
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ilmselt endine mendi masin, sest uksed-luugid on autost tuntavalt teist värvi. Ka paistab roosteuss juba piltidelt kõvasti silma. See poleks kindlasti mu esimene valik.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Piltidelt paistab kena, kuid tundub, et juba jupp aega müügis. Tugevate ja nõrkade külgede kohta oskab kasutaja "Tarmo" lähemlat pajatada,.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Jällegi, piltidel kena, kuid tegeliku seisukorra kohta saaks teada vast vaid siis, kui proovisõit teha ja tõstukile ajada. Lisavarustust on ka veidi küljes ja saab vist suvel ka lahtiseks teha. Vast esimene auto, mida võiks platsile näppima-vaatama minna.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tundub normaaseskorras. Tasub lähemlat uurimist. Niinagu Sportage ja eelmise Vitara apuhul vajavad tähelepanu huubid, vahekast(kett!) ja esisild.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tundub olema sihtostsatarbelislet kasutataud masin. Rehv on küll tummine, kuid pehme katus meie oludes vist kõige mõistlikum pole.

Kusi sa juba hinna 40KEEK piirimaile viisid, siis võid ka neid piiluda:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kui hinnapiire veel veidi õgvendada, siis jäid silma:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: E Veebr 18, 2008 10:24 pm
Postitas metsakoll

Postitatud: T Veebr 19, 2008 9:11 am
Postitas ricardo
metsakoll kirjutas:Äkki midagi sellist http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

See masin on juba nii pikalt müügis, et mina juba selle pärast ei ostaks - järelikult midagi viga, sest hinna poolest võiks ta ära minna paari päevaga, aga müüakse juba vähemalt pool aastat.


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ja juttu ka http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=314 ... ht=terrano http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=852 ... ht=terrano
Selle auto puhul tegelt sama jutt selles osas, et ka odav hind aga ei ole veel ära ostetud või on kuulutus maha võtmata. Väga oluline et proovid järele esisilla korrasolu. Ja tee seda ikka raskemates tingimustes, sest muidu ei saa millegist aru. Muidu iseenesest 2,7 td väga hea mootor - minu arvates. Ja tegelt võtab ta ka linnas suht vähe kütet. Aga sama mootoriga terrano II võtis näiteks mul palju rohkem, võibolla oli viga ka konkreetses isendis.

Postitatud: T Veebr 19, 2008 9:31 am
Postitas ricardo
vip001 kirjutas:uuriks maad järgmiste masinate kohta(negatiivsed ja pos. küljed):
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ilmselt endine mendi masin, sest uksed-luugid on autost tuntavalt teist värvi. Ka paistab roosteuss juba piltidelt kõvasti silma. See poleks kindlasti mu esimene valik.

Tegu on mitte ilmselt vaid tegelt ka mendimasinaga. Ma ei ütle, et neid autosid ei tohiks osta, aga see hind millega need autos seal oksjonil müüdi, oligi maksimaalne hind mida välja käia - minu arvates. Kusjuures käisin ja katsusin enamuse vitaradest läbi ja kohati tekkis tahtmine peale oksjonit inimlikust huvist teada saada miks pagana pärast osteti auto nii kallilt, et noh mis sellega tegema hakatakse. Samas kui seda autot pakutaks sulle 10 000 eegu eest, siis tasub sul juba ära osta küll, teine kümme läheb kordategemine ja saad hea töökorras auto.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Piltidelt paistab kena, kuid tundub, et juba jupp aega müügis. Tugevate ja nõrkade külgede kohta oskab kasutaja "Tarmo" lähemlat pajatada,.

See kuulutus on juba pikka aega ja pole üldse kindel et see auto müüa oleks, sest ilmselt on ka meie Eesti autoplatsid võttu sakslaste taktika - üks odav auto igalepoole üles ja küll me sulle midagi muud pähe tõmbame kui kohale tuled.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Jällegi, piltidel kena, kuid tegeliku seisukorra kohta saaks teada vast vaid siis, kui proovisõit teha ja tõstukile ajada. Lisavarustust on ka veidi küljes ja saab vist suvel ka lahtiseks teha. Vast esimene auto, mida võiks platsile näppima-vaatama minna.

Selle võiks osta kasvõi selle pärast et kui tehnika kehva, no siis vähemalt näeb ilus välja ja on lootust see auto edasi müüa pärast.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tundub normaaseskorras. Tasub lähemlat uurimist. Niinagu Sportage ja eelmise Vitara apuhul vajavad tähelepanu huubid, vahekast(kett!) ja esisild.

Minu arvates nati kallis, aga noh seda jälle miinuseks lugeda ka ei saa, võiolla auto heas korras. Aga kui vitara esisild vedades teeb raksakaid ehk midagi viskaks nagu üle(kerge veo puhul kruusal pole probleemi tunda), siis jookse kohe minema ja ära kuula hülgeloba et mis pisike timmimine vaid vaja teha oleks. Vahekast minema visata ja romulast uus on minu diagnoos, aga vanal vitaral võrdub see juba päris suures osas auto hinnaga, sest avastad kindlasti et sidur väga kulunud ja vahetad ka selle korraga ära ja siis veel kardaanide juures simmerid.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tundub olema sihtostsatarbelislet kasutataud masin. Rehv on küll tummine, kuid pehme katus meie oludes vist kõige mõistlikum pole.

Ei tea midagi, aga noh eks manööverdada hea ja ruumi peaks ikka tükk maad rohkem olema kui vitaras(nagu pisike jaapani autoke ikka) ja ka kõrgem maapinnast.

Kusi sa juba hinna 40KEEK piirimaile viisid, siis võid ka neid piiluda:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kui hinnapiire veel veidi õgvendada, siis jäid silma:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Tegelt on mitu masinat juba väga pikalt ülevalt mis on ka imelik, muidugi eksisteerib ka variant et rahval raha otsas, aga noh ei tea.

Muidugi vabandused Landu ees kui tundub et ma tahan tema mõtteid oma arvele kirjutada, aga tegelt on ta teinud juba peris hea kodutöö autoostja eest ära ja juba selle eest peaks talle välja tegema.

Postitatud: T Veebr 19, 2008 11:37 am
Postitas vip001
tänud teile...sellest postist oli palju abi....katsun esimesel võimalusel mõndasid masinaid lähemalt piiluma minna...

mida arvate sellest isendist...kas tasub vaadata?kas sellel ikka täis sillad?
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=6544

Postitatud: T Veebr 19, 2008 11:39 am
Postitas sambla-aadu
Sellel Suzukil ei ole ees talasilda. Vaatama võid ju sellegipoolest minna.

Postitatud: T Veebr 19, 2008 12:00 pm
Postitas vip001
oskate öelda milline lukk tal on ja kas ka aeglusti on?

Postitatud: T Veebr 19, 2008 12:16 pm
Postitas zum
Kui sa ette ka talasilda tahad, siis pead ikka Chero poole piiluma :wink:
Teised siit teemast läbikäinud liikurid on kõik eest sõltumatu sillaga.

zum

Postitatud: T Veebr 19, 2008 12:41 pm
Postitas Stupiduser
vip001 kirjutas:oskate öelda milline lukk tal on ja kas ka aeglusti on?
Aeglusti on.
Milleks Sulle lukk?

Postitatud: T Veebr 19, 2008 12:48 pm
Postitas vip001
Stupiduser kirjutas:
vip001 kirjutas:oskate öelda milline lukk tal on ja kas ka aeglusti on?
Aeglusti on.
Milleks Sulle lukk?
igaks juhuks!

Postitatud: T Veebr 19, 2008 1:24 pm
Postitas Landy
vip001 kirjutas:
Stupiduser kirjutas:
vip001 kirjutas:oskate öelda milline lukk tal on ja kas ka aeglusti on?
Aeglusti on.
Milleks Sulle lukk?
igaks juhuks!
Kui soovid lukustatva difriga autot, siis difriluku leiad vaid pideva nelikveoskeemiga autode keskdifrist. Sinu soovitud hinnaga A24 valikusse jäi sellistest vist vaid Niva.

Postitatud: T Veebr 19, 2008 1:25 pm
Postitas uputaja
OT : Mungal on m"&% igaks juhuks .

Lukud võid hiljem ju juurde osta , kui neid nii väga tarvis on .

Postitatud: T Veebr 19, 2008 1:50 pm
Postitas ricardo
No plääd, sa vist tahad sellist diili teha, et ostad kolme kümpi eest auto ja siis võtad difrilukud välja ja müüd siis auto maha enamvähem sama raha eest ja saad endale tasuta lukud?
Kui sa tahad igapäevaliikurit tööl käimiseks või lihtsalt pühapäevasõiduks, siis kasutades autot metsas, ei lähe sa mitte isegi püssiga sundides sinna kohta kus peab difrilukku kasutama, sest enne seda hakkad põdema auto värvi, peeglite, summuti, stangede, tulede jm linnaliikluses väga olulise pärast. Ja mis mõtet on osta difrilukkudega auto, kui seal all on linnamustriga rehv? Ja kui all on mudarehvid, no sorry sa ei viitsi sellisega linnas sõita, sest ajab hulluks!! Võta endale lülitatava 4-wd ja aeglustiga auto ja kui need asjad töötavad, siis oma küttepuud ja kärud, ja ämmad ja talvekartulid saad veetud küll. Ja mina olen vitaraga käinud merel pikkniku pidamas põlvist saati lumes kus triiki kinni tuisanud "jäled" ja seda linnarehvega ning streikiva esisillaga(kett viskas üle ilmselt) ja sain ka sõidetud. Ma arvan et sa otsid vale autot vale eesmärgiga. Vaata võistlusautode pilte - selliste "kollidega" linnas küll sõita ei taha ja no naine ka vist sisse ei istu - minu oma kindlasti mitte! Kui sa otsid aga tõsist metsas müttamise masinat, siis selle raha eest ei saa ja sulle välja pakutud variandid on küll valed - sellisel juhul usu juttu, et osta parem Cerokee ja hakkad liikuma sinna "mudahundi" poole. Tean mida räägin, sest otsin ise ka varianti võistlusmasina tegemiseks ja olen proovinud metsas müttamiseks mitmeid toorikuid mis on tegelikkuses toorikuteks ka jäänud. Aga pühapäeva softroadiks on neis autodes potensiaali küll ja veel.
A üks auto millel keskdiffer ja lääne oma - toyota rav4(pideva neliveoga!!), aga selle hind ka ikke kõrgem tükk maad. Edu sulle mõtete korrastamises.

Postitatud: T Veebr 19, 2008 2:41 pm
Postitas vip001
sõbraga käisime nivaga soos sõitmas..jäime ühte kohta kinni nii et 2 paremat ratast olid poolest saati sees....asi läks päris kusiseks...kuid lõpuks loopisime oksi jm jama all ning kuidagi saime välja kui keskdifri lukku pani...mõtlen et kui mingi maasturi ära osta millega ka linnas sõita saab võib ju ilma lukkudeta vabalt kuskile pehmemasse kohta sisse jääda.
näiteks kui vitaraga või fronteraga kuskile kinni jääda kõhu peale,käivad diagonaalis rattad ringi ongi kõik? aitab aind vints siis?
kas muidu cherokeel on on esimene, tagumine või keskdifrilukk?kui oleks saada 2.5 disla mõistliku hinnaga oleks täitsa tore. 4.0 ja suuremaid litraase ei taha kuuldagi :roll:

küsin veel et millistel isenditel on tehase poolt rummulukud või lsd külge pandud?
suht võhik tegelt sellistel teemadel kaasa rääkida, kuid huvi on asja vastu! ärge siis kohe lööge :)