2. leht 2-st

Postitatud: P Juul 25, 2004 1:23 am
Postitas jr
al kirjutas:Ise ka sellele mõelnud. sügisesel klaperjahil esines üks meeskond, aga kohe tulid välja ka nõrgad kohad:
1. pöörderaadius=pikkus
2. siiski lahja mootor
3. diff ei ole lukustatav, vaid piiratud libisemisega.

asi käib ju võidusõidu põhimõttel ja gazi edasiliikumise kiirus on eriti :oops: Traielis jms üritustel kus rajal laiust piisavalt ja aeg ei ole primaarne, võiks ju mõelda ? Samas mitte ainult Gaz iga , on ju ka eriliselt maastikusuutlikke veokaid n: URAL, bensiini mootor, meeletu pöörderaadius, mannetu mootor (170? hj) ja hüper kütusekulu rasketes oludes norm 50-60 l/100 km. talvel õnnestus saavutada tulemus 300l=300km :shock: :roll:
Ilma irooniata võttes on võimalik kasutada Volvo 4x4 veokat aastast 196.., originaalis tahaks kunagi järgi katsetada.
1. Vastab tõele
2. Mootorit on sitaks ja jääb ülegi jõudu
3. Diff on lukustuv 100%
4. Hullemat looma nii odava raha eest annab otsida! Ütleme nii, et UAZ on hädapätakas selle looma juures.

Postitatud: E Juul 26, 2004 1:24 pm
Postitas Daniel
tarmo kirjutas:Daniel, kas sa vähendasid oma Gaz66'l pärast kuudi maha võtmist reg massi ka, et B lubadega sõita võiks (vist peaks olema võimalik selline asi?) või sõidad siiski C lubadega ja reg mass jäi samaks?
Palju ta sul ilma kuudita tühjalt üldse kaalub?
ei - kahjuks on paberites ta ikka furgooniga ja 5970 kg registrimassiga :oops:
ise sõidan C1 kategooriaga ja auto peaks praegu kaaluma umbes 3 tonni :roll:
seda pole iseenesest kyll palju - arvestades ratta suurust ja mootori jõudu siis suurimaks miinuseks on vale kaalujaotus - ehk ees liiga palju ja taga liiga vähe.