1. Vastab tõeleal kirjutas:Ise ka sellele mõelnud. sügisesel klaperjahil esines üks meeskond, aga kohe tulid välja ka nõrgad kohad:
1. pöörderaadius=pikkus
2. siiski lahja mootor
3. diff ei ole lukustatav, vaid piiratud libisemisega.
asi käib ju võidusõidu põhimõttel ja gazi edasiliikumise kiirus on eritiTraielis jms üritustel kus rajal laiust piisavalt ja aeg ei ole primaarne, võiks ju mõelda ? Samas mitte ainult Gaz iga , on ju ka eriliselt maastikusuutlikke veokaid n: URAL, bensiini mootor, meeletu pöörderaadius, mannetu mootor (170? hj) ja hüper kütusekulu rasketes oludes norm 50-60 l/100 km. talvel õnnestus saavutada tulemus 300l=300km
![]()
![]()
Ilma irooniata võttes on võimalik kasutada Volvo 4x4 veokat aastast 196.., originaalis tahaks kunagi järgi katsetada.
2. Mootorit on sitaks ja jääb ülegi jõudu
3. Diff on lukustuv 100%
4. Hullemat looma nii odava raha eest annab otsida! Ütleme nii, et UAZ on hädapätakas selle looma juures.