2. leht 5-st

Postitatud: T Veebr 12, 2008 5:10 pm
Postitas aeroman
mustrist niipalju et pooldan kalasaba mustrit.

Postitatud: T Veebr 12, 2008 5:12 pm
Postitas Veiko
Ja sa loodad,et ratta reduktorid jäävad pidama?Minu kogemus näitab küll,et iga rehv parema pidamisega suudab seal korraliku Stalingradi korda saata.Eriti siis kui veel vähe võimsam mootor vahel.
Veiko.
PS muuda ka pealkiri ära

Postitatud: T Veebr 12, 2008 5:17 pm
Postitas erik
Tule kae mõnda võistlust ligidalt, eriti võistlusradu. Usu, luaz`ig pole seal midagi teha, modi seda kuidas tahad. See kirjutis kuulub hea nõu valdkonda.

Parimat

Erik

Luaz-iga vöistlema

Postitatud: T Veebr 12, 2008 5:30 pm
Postitas aeroman
aga mis möttes et luaz-iga pole seal midagi teha mille poolest ta nii kehv on siis,olen istund luaz-is mis tegi silmad ette siukestele aparaatidele oma zappari mootori ja orig rehvidega.

Postitatud: T Veebr 12, 2008 5:35 pm
Postitas Veiko
Kas sa reaalselt võistlusel oled käinud?
Nagu Erik juba kirjutas see rada kus isegi TR-1 võisteldakse saab Luazikule karm olema.
Soeta parem Samurai ja hakka sellest midagi korraliku tegema.
Luaz on võistluste jaoks suht surnud projekt juba sünnist.
Veiko

Postitatud: T Veebr 12, 2008 5:36 pm
Postitas Landy
erik kirjutas:Tule kae mõnda võistlust ligidalt, eriti võistlusradu. Usu, luaz`ig pole seal midagi teha, modi seda kuidas tahad. See kirjutis kuulub hea nõu valdkonda.
Miks ei ole, kui ikka. Suur ja tugev vints ning hiiglama võimas genekas koos võimsa aku purakaga peale panna, siis lohitsab ka ilma ratasteta seda kerget keret mööda maapinda edasi.
Kui õnnestuks veel venelaste imevints peale panna, siis võib ju kogu aeg käigukasti neutraalis hoida.(Reduktorid jäävad terveks) Vintsman peab ainult hea jooksja olema.
(JR-i unistus V8 mootoriga ja meh. vintsiga metallplaadist)

Postitatud: T Veebr 12, 2008 5:41 pm
Postitas Veiko
See oli nüüd nali!
Veiko

Postitatud: T Veebr 12, 2008 5:48 pm
Postitas Landy
Veiko kirjutas:See oli nüüd nali!
Veiko
Selles mõttes, et Turisti/TR0 -i võib sellega iga kell tulla sõitma.
Viimati võisteldi Luaziga vist 2005/2006 Klapperil. "Vanadel headel aegadel" on neid võitlemas olnud 5-6 ekipaazi.

Kui mõelda Saarekolli TR1 rajale, siis seal oleks tegelikult saanud Luaziga rahulikult sõita küll. Midagi üle mõistuse rasket seal ju polnud (kui KK6 välja jätta).

Postitatud: T Veebr 12, 2008 6:06 pm
Postitas sass
Landy kirjutas:1)Ei saa saa VAZ mootoriga varustataud ZAZ-iga võitlema TR2 klassis. (Pole sama tootja mootor), seega on ainus alternatiiv Tauria mootor
2)Soojendusradikas,kui üks mootori jahutussüteemi osa annab sulle eelised mootori ülekuumenemise vastu.
3)Nagu soovitataud, püri pigem vabaklassi.

Väike täpsustus Landy.
6.2 Mootor

Kasutada tohib igasuguseid autode diisel- või bensiinimootoreid. Toitesüsteem on vaba, ülelaadimine on lubatud. Mootori vahetus peab kajastuma registreerimistunnistusel.


Et ei pea olema sama automargi mootor.

Piirid seab ARK kuna uus paigaldatav mootor ei tohi oma võimsuselt olla suurem originaalist 30% ja kubatuurilt ei tohi olla suurem kui 20%



Aga isiklikult leian et Luaz tüüpi autot ei ole mõtet soetama hakata võistlemise eesmärgil.Suht peaga vastu seina jooksmine.

Postitatud: T Veebr 12, 2008 7:03 pm
Postitas seff
mul näiteks on passis 1200cc, sama pill on s6itnud ka mitu korda klapperil jne, ja mine sa tea v6ib veel ellu ka ärgata see aparaat ja tulla taaskord rajale tuhast t6usnud fööniksina...

sildadest niipalju et ei ole midagi nii n6rgad, katsetatud 2x weberi karpadega lada 1300 mootoriga mis oluliselt v6imsam ,ja ei läinud katki midagi , ...ah jaa 1 pooltelg saavutas pisut veidra kuju kyll aga ära ei murdunud....

niiet julget pealehakkamist , saab s6ita kyll, aegade alguses sai ikka erilise niidukiga lauluväljakulkt 4 koht v6etud, mis oma laiskuse t6ttu (rehvide naelutamata jätmine )maksis kolmanda koha



ja mis peaasi> ei tohi karta

Postitatud: T Veebr 12, 2008 7:18 pm
Postitas fagott
Noh,rehvi laius pole piiratud,pistad sinna miskid atv rehvid alla.Neid igast laheda mustriga saada

Postitatud: T Veebr 12, 2008 10:10 pm
Postitas aeroman
aga jahh,see ka alles plaan niiet ei tasu veel midagi erilist siin rääkida.

Postitatud: T Veebr 12, 2008 11:31 pm
Postitas erik
Kõik kes siin kirjutavad, et luaz on hea toorik võistlusautoks, võiks mõelda tõsiselt oma sõnade vettpidavuse peale, ma isegi küsiks, kas te ka julgete vastutada oma sõnade eest? Sest paremaid alternatiive on hulgi ja halvemaid ma ei oskagi eriti tuua.

Postitatud: K Veebr 13, 2008 12:18 am
Postitas FB
Kui sa oled põhimõtteline Luazi fänn või tahad lihtsalt pulli teha ja raha ülearu, siis saan aru aga... kui sa tahad võistlemiseks autot - siis kuula Erikut ja mine vaata mõni võistlus ära. Seejärel võin sulle korraldada garaazis presentatsiooni milliseid sillaosasid TR-1 klassis hulgi lõhutud on(sa tahad veel minna TR-2te sõitma). Siis vaata kriitilise pilguga Luazi alla ja alles pärast otsusta.

Parimat
Rommi

Tre

Postitatud: K Veebr 13, 2008 2:03 am
Postitas Kristjan 4x4
Meiepoolt väike kogemus Uaziga, ei saanud seda vene rauda kestma enamus sai uus ja käsi pidevalt küljes :? Lihtsalt tekkisid pidevalt sellised probleemid mida ei oska ette kujutadagi :D nagu metsa nina pistsime nii tema kohe streikima hakkas 8) Olgem ausad ei taha kedagi sõimata aga venelane jääb venelaseks, materjalid pole samad mis lääne tehnikal ja tugevus tagavara pole piisav (iga masin peab vastu kui seda mõistuse piirides käsitleda) :D ja odav pole see vene tehnika ka eriti N: uazikul on juppid suht kallid võrreldes N: mitsuga :D Edu igal juhul :D