Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Lammutasin oma ComeUp Dv9 algosadeks, puhastasin ja määrisin ära. Panin kokku ka, aga piduri juures tekkis kahtlus ja kõhklus..
See jubin, mis piduri peale käib, kas selle paigaldusega peab vedru mingitpidi pingesse ka keerama, või läheb otse peale?
Interneti avarustest kohtab erinevaid arvamusi ja siin teemas olevast juhendist sellekohta ei saanud päris selgelt aru
pidur3.PNG (909.9 KiB) Vaadatud 11852 korda
Jeep GC 5,2 ZJ, M/T 33", Snorkel, Vints.
5 3 3 3 O O O 8
Minge ostke parem 4mm muttreid ja pange harjade poltidele ( ka mootori sisse),pidurit pole vaja lahti lammutada(kui just laagrit ei vaheta) , tõmbad vahe sisse ja pesed puhtaks.
CayenneTurbo kirjutas:
Ehk ei olegi vaja seda siis eemaldada kardan, et hiljem probleem see tagasi saada.
Siin on kõikidel teistel küll rohkem kogemusi sellega kui minul aga arvan, et kui seda mitte kunagi lahti võtta ja kui ükskord siis vaja trossi vahetada, siis on nii kinni, et enam normaalselt lahti ei saagi.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
Trossi võtad välja. Enne kui tagasi hakkad panema teibid otsa 10 cm ulatuses kõvasti kokku ja siis lõikad narmendava osa rellakaga maha. Kõvasti kokku teibitud vigastamata tross läheb üsna lihtsa vaevaga sealt august läbi.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
CaveMan kirjutas:See alumine osa on kinni nende pikkade polltidega mille sa oled juba eemaldanud.
Sain maha, oli natuke kõvasti kinni - natuke koputamist ja lahti ta tuligi
Alguses määrisin ka piduri seest ära, kuna avades oli seal natuke määret sees (ehk reduktoritest läbi võlli surus läbi)
Hiljem videot vaadates jõudsin järeldusele, et seal ei tohiks määret olla Sai kõik puhtaks tagasi nühitud.
Märkasin, et kõik 6 pidurikaane polti olid lahti, vaatasin ja mõtlesin ning ei saanudki aru kas läksid ise või peavadki mingil otstarbel lõdvad olema? Keerasin kõik kinni.
renxx9 kirjutas:Lammutasin oma ComeUp Dv9 algosadeks, puhastasin ja määrisin ära. Panin kokku ka, aga piduri juures tekkis kahtlus ja kõhklus..
See jubin, mis piduri peale käib, kas selle paigaldusega peab vedru mingitpidi pingesse ka keerama, või läheb otse peale?
Interneti avarustest kohtab erinevaid arvamusi ja siin teemas olevast juhendist sellekohta ei saanud päris selgelt aru
Tere ööd. Sain jagu ComeUP'i vintsiga kaasatulnud 10T/22000lbs vintsiplokist, (ilmselt) malmist trossiratas poolitus ja seejärel oli ka näha et sees olev liugepuks on juba mõnda aega olnud sektoritena. Küsa selles et kas keegi on neid näiteks ise treinud rauast ja kas sellisena ta raskeks ei lähe?
Mul hetkel kasutuses olev on üleni korralikust rauast ja suuremas osas kipub ta trossi võtma ratta äärele, kui siis edasi tõmmata läheb tross n.ö. pulkade vahele. Nii et selle plokiga tuleb esmalt väike pingestus tõmmata, seejärel tross kenasti soonde asetada ja siis võib täie laksuga sikutada. Päris tüütu nagu.
Tere,
Pole küll come up, vaid torin vints, kuid äkki keegi oskab head nõu anda. Vintsil ei haakunud reduktor enam, mootor keris tühjalt. Reduktori tagumise kaane lahti võttes ja hammakaid natuke mootori poole lükates toimis kõik jälle. Lahti võttes selline vaatepilt. Miks on poom polte puruks söönud? Oskab keegi õelda mida vaja vahetada, ja kust võib saada torin vintsile neid?