10. leht 11-st
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: E Juun 08, 2015 11:51 pm
Postitas ardi

Kraana siis toimib, noole otsas rippumas 100 kilone saeraami pikendus.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: R Juun 12, 2015 8:38 pm
Postitas rannamees
Aitäh!
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: E Sept 07, 2015 12:44 pm
Postitas v6sa
ardi kirjutas:Nii, minu auto on juba 2p kodus ja täna sai odomeetril 300km piir ületatud.
...
Kuis kestab?
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: E Sept 07, 2015 6:08 pm
Postitas ardi
Mis tal ikka, uus asi. Ega eriti palju sõitnud pole, 5000+km. Kütust võtab palju. Tellisin Poolest rummulukud, kuid saadeti valed ja nüüd enam firma ei vasta kirjadele.
Aga rummulukke oleks hädasti vaja, see on ka põhjus, miks olen kasutanud rohkem Transiti kaubikut.
Portekõrgendusi ja tenti oleks ka vaja, aga pole olnud aega sellega tegeleda.
Masina oleks pidanud võtma abs-ga. Raske haagisega sõites ja väikse koormaga, mis ka kasti eesotsas paikneb, on võtab pisut järsemal pidurdamisel tagarattad loha.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: E Okt 19, 2015 9:14 pm
Postitas ardi
Sai ka suuremaid koormaid metsast välja veetud.

Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: T Mai 10, 2016 3:56 pm
Postitas v6sa
Tulid mingi aeg tagasi vastu Rapla vahel.
Kuis gasell kestab?
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: N Mai 12, 2016 2:42 am
Postitas ardi
Läbisõt hetkel 16 000km. Kestab, käidud korralistes garantiihooldustes 2 korda. Vahetatud vasak käsipiduritross ja - piduriklotsid, hakkas peale jääma. Raadio ei püüa midagi ja pole ka helikvaliteeti. Rummulukke pole ka saanud, esindus rangelt ei soovita, kuna ei kesta, ja korra olevat ära rikkunud esimesed poolteljenuudid. Seega kütusekulu sel moel vähendada ei õnnestu. Aknatõstuki kaitse põleb kohe läbi, kui nuppu peale akna sulgumist kohe lahti ei lase.
Aga talvel saekaatrit lumes vedada, no probleemo, masinal on ikka piisavalt massi. Kinni jäänud palja masinaga olen suutnud vaid korra, talukohas nimega Saviaugu, nimi ütleb kõik. Sõber vints on aidanud korduvalt (ülejäänud korrad siis saekaatriga koos väljaliikumiseks). Saekaatriveoks peaksin siiski järgmisel kevadel vaatama 4x4 kastika, ja Gazelli hoidma siis vaid vedudeks. Aga seni, garantiiajal siiski sõita niipalju kui saab.
Huvipärast vaatasin, mis maksavad 4x4 kastikad, lühikese kabiini ja pika kastiga, aga neid turul miskipärast eriti ei pakuta, valdavalt pikema kabiiniga.
Üks tuttav rääkis, et ostis masu ajal pika kastiga Hiluxi 18 000-ga ja müüs ülemöödunud aastal 15 000-ga 1 tunni jooksul maha ja olevat hullumaja olnud ja telefon ,,punane,,, et oleks pidanud ta 18 000-ga ka müüki panema. Läbi olevat sõitnud 220 000km ja käiguosa vajas remonti.
Seega järelturuväärus mega kõrge.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: N Mai 12, 2016 7:34 am
Postitas v6sa
Ehk Vene tehnikale omaselt on mitmeid pisivigu... Kurb muidugi, aga nagu ma aru saan, siis ostu põhjuseks olnud läbivusele etteheiteid ei ole.
Kuidas manööverdusvõimega rahul oled? Nurki juhikohalt näeb? Rooli lapata jaksab ka koormaga? Neliveduste pöörderaadius kipub niigi olema masendavast suurusjärgust.
Kas hooldusvälp on siis ainult 7500 km? Et juba kaks korda käidud 16 kkm peal.
Töökastikat vaata piir tagant: Soomes ja Rootsis on neid vähe kauem pruugitud ja seega ka turul rohkem valikut.
Lühikese ja pika kabiini vahe hinnas on väike ja nii võetaksegi lisakohad - "ähk läheb taris..." No enamasti tõdetakse lõpuks, et "äi läind mette".
Kui kilomeetreid palju ei tule, siis kiika USAkat - nende tugevusvaru on muljetavaldav. Ning kerged puudujäägid vidinate töökindluses ning kabineti salongikoostel ei tohiks gasellitaltsutajat häirida;)
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: N Mai 12, 2016 7:43 pm
Postitas ardi
Oli 2000km hooldus ja 15 000km hooldus. Pöörderaadius on jah kehva, omane talasillaga autole.
Kuna kastikat otsin km kohuslasele firmale, siis otsin kastikat mis on koos käibemaksuga. Ehk siis välismaalt just ilma käibemaksuta.
Need kastikad on uuena muidu enam-vähem Gazelliga ühes hinnas paarkümmend tuhat+km.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: T Mär 06, 2018 11:18 pm
Postitas ardi
TiitR kirjutas:v6sa kirjutas:Kast kallutab ikka enam? Pildil on tugi all, see natuke vähendab ka...
Kas vintsi lisatud auto pikkuse sentimeetrid on passis kirjas ka?
Ega väga rohkem ei kalluta vist? Turvatross suht pingul juba. Aga ons vaja suuremat kallet?
Vaevalt, et lisatud vints kajastub passis, kuna ARK-is käisime meie ja vints lisati hiljem. Aga kui asi on eemaldatav, ehk külge monteeritav, siis vist ei peagi äkki?
P.S Käisin täna messil ligemalt ka kaemas, omanikku ei hakanud silma

Furgoteci kapsaaeda nüüd üks tõrvatilk. Nimelt ei taha kast enam viimase sektsiooni jagu alla minna. Kirjutasin sinna firmasse, arvati, et silinder kõver, kuna lõpulüliti pole pumpa välja lülitanud. Lubati välja uurida, mis uus silinder maksab. Ootan siiani vastust. 1-st veebruarist. 16 veebruar saatsin uue järelpärimise, ei mingit vastust.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: T Mär 06, 2018 11:33 pm
Postitas TiitR
ardi kirjutas:TiitR kirjutas:v6sa kirjutas:Kast kallutab ikka enam? Pildil on tugi all, see natuke vähendab ka...
Kas vintsi lisatud auto pikkuse sentimeetrid on passis kirjas ka?
Ega väga rohkem ei kalluta vist? Turvatross suht pingul juba. Aga ons vaja suuremat kallet?
Vaevalt, et lisatud vints kajastub passis, kuna ARK-is käisime meie ja vints lisati hiljem. Aga kui asi on eemaldatav, ehk külge monteeritav, siis vist ei peagi äkki?
P.S Käisin täna messil ligemalt ka kaemas, omanikku ei hakanud silma

Teie firma kapsaaeda nüüd üks tõrvatilk. Nimelt ei taha kast enam viimase sektsiooni jagu alla minna. Kirjutasin teie firmasse, arvas, et silinder kõver, kuna lõpulüliti pole pumpa välja lülitanud. Lubas välja uurida, mis uus silinder maksab. Ootan siiani vastust. 1-st veebruarist. 16 veebruar saatsin uue järelpärimise, ei mingit vastust.
Pean sind kurvastama, sellel firmal on juba jupp aega uued omanikud ja ei tea sealset käekäiku enam. Aga saatsin sulle P.S-i.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: K Mär 07, 2018 5:20 pm
Postitas v6sa
ardi kirjutas:
...
Nimelt ei taha kast enam viimase sektsiooni jagu alla minna. Kirjutasin sinna firmasse, arvati, et silinder kõver, kuna lõpulüliti pole pumpa välja lülitanud.
...
Kas viimase ülemise? Või esimese alumise?
Kas kõnealune sektsioon välja jookseb viimasena?
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: K Mär 07, 2018 6:19 pm
Postitas ardi
Kõige jämedama. Kui tõstab, siis tõuseb esimesena, kui vajub, siis läheb viimasena sisse. Aga nüüd ei lähe, tuleb koormarihmaga pinge peale tõmmata ja siis veel hüpata kastis.
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: K Mär 07, 2018 6:50 pm
Postitas v6sa
ardi kirjutas:Kõige jämedama. Kui tõstab, siis tõuseb esimesena, kui vajub, siis läheb viimasena sisse. Aga nüüd ei lähe, tuleb koormarihmaga pinge peale tõmmata ja siis veel hüpata kastis.
Aha. Selleks, et see jurakas viga saaks, peaks see reaalselt millegi vastu löödud saama. Lihtsalt pingesse minnes väänab ära kõige ülemise varda. Ära küsi, kust ma tean
Kas voolikut silindrist lahti lastes ka alla ei vaju? Et seal labaselt mingi umistus ees ei oleks, mis ei oska liitest tagasi minna...
Re: 4x4 veoauto B kat.
Postitatud: K Mär 07, 2018 7:54 pm
Postitas ardi
Ülemised 2 vajuvad ilusti sisse, kolmas on ka vahel kinni olnud, kuid kerge hüppamisega on ta alla vajunud, aga alumisega on probleem. Kahtlen, et ummistusega tegemist.