Full Size "BA"...nati infot tehtust
Moderaator: Moderators
- usajansa
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: T Mai 03, 2005 3:36 pm
- Asukoht: Harjumaa, Rae
Re: Full Size "BA"...nati infot tehtust
Rehvid 38x14.5x16 ja 16x10 veljed 4.5" backspacinguga.


Tervist Jr,
Kas oleks sul miskit kommentaari nende konkreetsete rehvide kohta välja ytelda? Head ja vead.
Plaaniks Offist analoogseid osta, kuid kahtlused ja kõhklused vaevavad.
http://www.offivaruste.com/catalog/prod ... ts_id=1061
võistlevaks margiks oleks
http://www.offivaruste.com/catalog/prod ... ucts_id=97
usajansa
Tervist Jr,
Kas oleks sul miskit kommentaari nende konkreetsete rehvide kohta välja ytelda? Head ja vead.
Plaaniks Offist analoogseid osta, kuid kahtlused ja kõhklused vaevavad.
http://www.offivaruste.com/catalog/prod ... ts_id=1061
võistlevaks margiks oleks
http://www.offivaruste.com/catalog/prod ... ucts_id=97
usajansa
Seal kus lõpeb tee, algab seiklus
Gaz 66, Uaz 33031, Uljaz 31512 projekt, Gaz 69 komandirski jt
Gaz 66, Uaz 33031, Uljaz 31512 projekt, Gaz 69 komandirski jt
Rehv on jäik ja eriti tugeva külgseinaga. Et natukenegi rehv läbi hakkaks painduma, tuleb 0.5 peale lasta rõhk rehvis. Külgtorgete tarvis on see hea, aga üle objektide "voolavuse" koha pealt jama. Raske auto all töötab hästi ühesõnaga. Muster on suht hea, ses mõttes et isegi selle aeglase pöörde juures mida diisel pakub suudab ennast tühjaks loopida.
+372 5028488
- usajansa
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: T Mai 03, 2005 3:36 pm
- Asukoht: Harjumaa, Rae
hmm...jr kirjutas:Rehv on jäik ja eriti tugeva külgseinaga. Et natukenegi rehv läbi hakkaks painduma, tuleb 0.5 peale lasta rõhk rehvis. Külgtorgete tarvis on see hea, aga üle objektide "voolavuse" koha pealt jama. Raske auto all töötab hästi ühesõnaga. Muster on suht hea, ses mõttes et isegi selle aeglase pöörde juures mida diisel pakub suudab ennast tühjaks loopida.
kõva kattega tee peal on vast siis good yeariga sarnane, arvad et vaid raske auto all hurrab normilt. aga sellise kuni 2t kaaluga eluka all? hea kysimus vist.
Seal kus lõpeb tee, algab seiklus
Gaz 66, Uaz 33031, Uljaz 31512 projekt, Gaz 69 komandirski jt
Gaz 66, Uaz 33031, Uljaz 31512 projekt, Gaz 69 komandirski jt
Sain Morlok Motors nimelisest kohast ka vajaliku roolikarbi, seega nüüd pole muud kui garaazi tükke külge keerama.
Morlok Motors ise kujutas endast noh, kuidas nüüd öeldagi. Kujutage ette jalgpalliväljaku suurust ala, mis on otsast otsani ja servast servani Blazereid, K30 kastikaid, suuri militaarveokeid, USA politseiautosid, US militaar Jeepe (jah need vanad ja lahtised), natuke HUMMVEE'sid ja no mida iganes US sõjaväetehnikat täis. Krt, pilte tegin ainult värava juures vedelevast tehnikast ... suurest erutusest läks ära meelest pilte teha rohkem.
Uurisin ka natuke hindasid:
6.2D mootor - 2500EUR
D60 ja 14FF - 2200EUR
Sõitev K30 - 8000EUR ja üles
Rockwellid esi ja taga - 2000EUR
NP203 ja 205 - 100EUR
http://jr.lahe.net/kama/morlok/
Morlok Motors ise kujutas endast noh, kuidas nüüd öeldagi. Kujutage ette jalgpalliväljaku suurust ala, mis on otsast otsani ja servast servani Blazereid, K30 kastikaid, suuri militaarveokeid, USA politseiautosid, US militaar Jeepe (jah need vanad ja lahtised), natuke HUMMVEE'sid ja no mida iganes US sõjaväetehnikat täis. Krt, pilte tegin ainult värava juures vedelevast tehnikast ... suurest erutusest läks ära meelest pilte teha rohkem.
Uurisin ka natuke hindasid:
6.2D mootor - 2500EUR
D60 ja 14FF - 2200EUR
Sõitev K30 - 8000EUR ja üles
Rockwellid esi ja taga - 2000EUR
NP203 ja 205 - 100EUR
http://jr.lahe.net/kama/morlok/
+372 5028488
Roolikarbis vahetatud võll koos sektoriga. Sobis sinna 2wd Dodge roolikarbi võll. Samuti sobivad sinna kõik Chevy 2wd karbid, mis asuvad väljaspool raami. Võll oli vaja ära vahetada selleks, et saaks kasutada roolisüsteemiga kaasas olnud juhtkäppa. Vana võll ei lasknud keerata käppa, uus aga laseb 90 kraadi kaupa käppa keerata.

Uute käändmike tarvis pikemad tikud. Vanad tulid soojaga kergelt välja. Tuli sulatas liimi lahti.

Uus käändmik küljes, kõrvalistuja pool.

Juhi pool.

Uued vardad küljes, pealpool vedrusid. Vana varras on veel all samuti küljes.



Nüüd veel vaja rooliamort hankida ja külge sobitada.
Uute käändmike tarvis pikemad tikud. Vanad tulid soojaga kergelt välja. Tuli sulatas liimi lahti.
Uus käändmik küljes, kõrvalistuja pool.
Juhi pool.
Uued vardad küljes, pealpool vedrusid. Vana varras on veel all samuti küljes.
Nüüd veel vaja rooliamort hankida ja külge sobitada.
+372 5028488
Just. Ühe ideena mõtlesime isaga, et pistab selle Corvetile aiste vahele. Loomulikult enne seda annab mootorile väheke oomphi juurde ... eks paista. Aga on sul ettepanekuid?landmb kirjutas:Sellest lausest voib siis nii aru saada, et vana diisel on yle jäämas?jr kirjutas:Tänase seisuga 454 isolohko tellitud. Veebruaris 2007 saan kätte kui kõik hästi läheb.
+372 5028488